καλό μήνα

Κυριακή πρωί στο Providence, φοιτητές σέρνουν τις βαλίτσες της επιστροφής από το spring break, καλοντυμένοι κύριοι και κυρίες μπαίνουν στην εκκλησία, κορίτσια με σορτσάκια στους 6 βαθμούς κελσίου κάνουν τζόκινγκ, παρέες τυλίγονται με κασκόλ και κάθονται στα τραπεζάκια των καφέ έξω για να χαρούν τον ήλιο.

έναν ντικάφ αμερικάνο παρακαλώ και εκείνο εκεί το κρουασάν που είδα στην βιτρίνα είναι με σοκολάτα; Κι αυτό λοιπόν.

κατασκήνωση με το μάκμπουκ στο καφέ του βιβλιοπωλείου όπου μπορείς να βρεις ένα hoodie με το λογότυπο του Brown σε κάθε χρώμα, σχέδιο και μέγεθος.

οι διπλανοί μου μιλάνε για τους αρχαίους φιλοσόφους και θέλω όλο να τους διορθώσω την προφορά, Πλά-τω-νας, Α-ρι-στο-τέ-λης, αλλά συγκρατώ τον Μίστερ Πορτοκάλος που κρύβω μέσα μου και μένω σιωπληλή να καμαρώνω κρυφά γιατί αν τους πω ότι είμαι από την Αθήνα, εκείνοι θα φανταστούν αυτούς τους αρχαίους που τόσο αγαπάνε, δεν θα πιστέψουν ποτέ την σημερινή κατάσταση. Κι αυτό είναι το δικό μας πρωταπριλιάτικο αστείο.

καλό μήνα φίλε μου, το ξέρω ότι έχω χαθεί, αλλά να, εξερευνώ καινούργια εδάφη, καταλαβαίνεις.

 

4 Comments

Filed under Random days and nights, Traveling around the world

4 responses to “καλό μήνα

  1. Καλό μήνα!

    ΥΓ: Ντεκαφεϊνέ καφέ; Είναι σα να απατάς τον κανονικό καφέ. (Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ, είμαι caffeine lover.)

  2. Ι ΚΝΟW! Κι εγώ με βαριά καρδιά τον παραγγέλνω, ας όψεται η εντολή γιατρού να κόψω την καφεϊνη. Αλλιώς, μαζί σου.
    Καλό μήνα!

  3. ξενια

    Στο Χόλυγουντ πάντως όσες αρχίζουν τον ντεκαφεινέ περιμένουν δέμα. Πρόσεχε μη σου βγει το όνομα :) ‘H ψήσου!
    xxx

  4. writersblokc

    Koita na deis symptosi, apenanti ap’to spiti mou einai mia paromoia tampela gia mia kyria pou diavazei ta panta – xartia, palames, tarot – me 10 lires. Hthela toso poly na pao tin imera ton genethlion mou alla fovithika sympantikes apokalypseis :/ Auto to Portokalos mode tharro einai koino s’emas tous Ektos: na mporoume na diorthonoume xamogelontas onomata filosofon, fagiton kai nision, os alloi presveis tou EOT. As einai.. Kalo s.k.

Leave a Reply

