Head over heals

Ξεκίνησε εχθές το πρωί δουλεύοντας ήσυχα ήσυχα στο background. Μεγάλωσε πολύ ύπουλα, ένα τσικ τη φορά, έτσι ώστε όταν κατάλαβα ότι πρέπει να πάρω το πρώτο παυσίπονο ήταν πια αργά. Εγώ και ο πονοκέφαλός μου κλείσαμε 30 ώρες δυστυχισμένης συνύπαρξης.

Στο περιοδικό δοκίμασαν τα πάντα: ερασιτεχνικό μασάζ, επαγγελματικό σιάτσου, σταγόνες ανθοϊαμάτων, advil που έφερα από την Αμερική και κρατάμε για ειδικές περιπτώσεις, ξεμάτιασμα, αιθέρια έλαια, συμβουλές για ηρεμία.

Εκείνος ζει ακόμα ανάμεσά μας. Και πιο συγκεκριμένα ανάμεσα στα μάτια μου, πίσω στον αυχένα μου και λίγο στους ώμους.

Με έβαλαν σε ένα ταξί και με πήγαν σπίτι. Ακόμα και όταν είδα τον Will δεν μου πέρασε. Περίεργο, νόμιζα ότι το Will καμς φρομ δε γκρικ γουόρντ πανάκεια.

Σήμερα προσπάθησα να σηκωθώ από το κρεβάτι και εκείνος ήταν ακόμα στην θέση του (ο πονοκέφαλος, όχι ο Will). Δεν ολοκλήρωσα καν την προσπάθεια. Είναι τόσο έντονος που μου ανακατεύει το στομάχι όταν πρέπει να βρεθώ σε κάθετη γωνία με το πάτωμα.

“Tension headache” λέει ο ειδικός. “No shit!” λέει η ασθενής.

“Πρέπει να ηρεμήσεις, να μην αγχώνεσαι, να θυμάσαι να ξεσφίγγεις τους ώμους σου, να ξεκουράζεις τον αυχένα σου, να έχεις σωστή θέση μπροστά στην οθόνη, να, να, να” η λίστα είναι ατελείωτη.

Σ’ αυτό έχω έτοιμη την απάντηση και σε μορφή λίστας αν θέλεις: “άλλαξαν τα σχέδιά μας για το καλοκαίρι και πρέπει να ετοιμάσω τα πάντα δέκα μέρες νωρίτερα. Μέσα σ’ αυτά που έχω να ετοιμάσω είναι και η έναρξη καινούργιου επαγγέλματος και η περιπέτεια του ΤΕΒΕ (ή όπως στο διάολο λέγεται τώρα) που δυστυχώς είναι ακόμα γεμάτο χοντρούς υπαλλήλους που δεν ξέρουν να πληκτρολογούν αλλά φωνάζουν ότι πνίγονται (στην μπανιέρα τους πάντα) μαζί με τις διαδρομές στην Εφορία και αυτά από μόνα τους μπορούν να σου προκαλέσουν κρίσεις πανικού, όχι έναν απλό πονοκέφαλο. Βάλε μαζί και το γεγονός ότι θα πάω μόνη μου στο Μίσιγκαν να στήσω το σπιτικό μας ενώ ο  Will θα είναι μαντρωμένος για 8 εβδομάδες σε εντατικό πρόγραμμα Τουρκικών σε άλλη πολιτεία που όπως μου ακούγεται μοιάζει περισσότερο με στρατόπεδο εργασίας (απαγορεύεται να μιλάει άλλη γλώσσα ακόμα και εκτός τάξης), καθώς και το γεγονός ότι σπάνια μπορώ να μιλήσω για τα σχέδιά μας χωρίς να εισπράξω λάθος, ΛΑΘΟΣ απάντηση (βαθύ αχ πόνου από την μητέρα, αστείες επιθέσεις από τις φίλες) και ταυτόχρονα έχω deadlines σε 3 περιοδικά και ένα σπίτι που μαζεύει σκόνη περιμένοντας την σειρά του να μπει σε κούτες. Α, έχω και τις δικές μου προσωπικές αγωνίες για όλο αυτό, αλλά δεν γαμιέται, αυτές μπορώ να τις χειριστώ και μόνη μου. Κανένα παυσίπονο για την περίπτωσή μου υπάρχει;”

39 days to go.

(Last time I felt like this, I was stuck in a godforsaken village in Mexico.)

12 Comments

Filed under On leaving., What's wrong with you?

12 responses to “Head over heals

  1. εχω παθει το ιδιο. για μερες. υπνος. υπνος. συζητηση με φιλες. συζητηση με Will. ενα καλο σηριαλ.shopping. κλαμα. οχι απαραιτητα με αυτη τη σειρα

  2. Angie

    Ironically, διάβασα το post καθώς κατάπινα 2 advil για τον γαμωπονοκέφαλο που έχω κι εγώ ολη μέρα. Βέβαια εσύ έχεις και μια λίστα λόγους παραπάνω..

  3. Elsa

    Η μόνη πρόταση που μπορώ να κάνω αφορά στους υπαλλήλους του ΤΕΒΕ: Φώναξε πιο δυνατά από όσο φωνάζουν εκείνοι. Την τελευταία φορά στη ζωή μου που ασχολήθηκα με αυτό το ταμείο- κολαστήριο, έτσι έκανα τη δουλειά μου, ουρλιάζοντας…
    Δεν είναι πολύ σικ, αλλά πρέπει να μιλήσεις στη γλώσσα τους για να συνεννοηθείς.
    ΥΓ: Αυτό με τα τούρκικα ακούγεται πολύ βάρβαρο -σαν στρατός ένα πράγμα (και γι’ αυτό έχω οδηγίες επιβίωσης, αν τις χρειαστείς),

    Σε φιλώ πολύ- πολύ!!!

  4. Tita

    Φίλε μου, ότι θέλεις, είμαι στο 8921. Ή δυο ορόφους μακριά…

  5. jerry

    Ξαδερφούλα μου μην στενοχωριέσαι!!!
    Στείλε καμιά δουλειά να σε κάνω.. αφού ξέρεις ότι έχω γίνει ζογκλέρ και τα προλαβαίνω όλα (εκτός από τα οικιακά).
    Χωρίς πλάκα βρε, άντε! καμ ον, τσίαρ απ..
    Αν δεν προλάβεις κάτι στην τελική, θα στο κάνουμε εμείς ακόμα και όταν θα έχεις φύγει- αφού ξέρεις ότι ο πρέσβης δεν μου χαλάει χατίρι!

    • thanks ksaderfou, ki ego prospa8o na eimai cool, ALLA POSO COOL NA EIMAI PIA?

      8a sou afiso lista me ekremotites. kai ta rouxa pou den 8a paro mazi mou gia na se ksepliroso.

  6. Όταν καταλαβαίνεις ότι ο πονικέφαλος ετοιμάζεται να αγκυροβολήσει στο κεφάλι σου πρέπει να χαπακωθείς προληπτικά γιατί μετάααααα……δύσκολα ξεκουμπλιζεται!!!
    αυτό έχω καταλάβει…

Leave a Reply

