spill your wine

Just came back from a night out in cool downtown bar that’s called Spill the wine. Only I drank beer and I didn’t know what I was supposed to do with it.

So, I met a lot of people who have been to Ann Arbor or have done a master’s there and everybody  got so excited when I mentioned the city, that at first I thought  Will has asked them to act enthusiastically so I won’t regret my decision. But then, they got me really excited too and now I can’t wait until I move there.

I threatened Will that I’ll paint the whole house pink and add polka dotted curtains but that didn’t change his mind, he’s staying in Madison for the whole 8 week program. He thinks I’m just kidding!

Oh, I miss him.


3 Comments

Filed under Random days and nights, Traveling around the world

3 responses to “spill your wine

  1. stravadi

    Αυτό πάλι να βρίσκεται κάποιος σε μία γειτονική χώρα της τουρκίας και να μην μαθαίνει τουρκικα αλλά να θέλει να πάει σε άλλη ήπειρο στην άλλη άκρη του πλανήτη για να το κάνει..με εντυπωσιάζει…..
    Will 12 points από το stravadi με αγάπη!

  2. Αχ, το λες αυτό γιατί δεν ξέρεις πόσο δυσκολευτήκαμε να βρούμε ένα καλό φροντιστήριο τουρκικών στην Αθήνα–και ένα λόγο να τα χρησιμοποιήσει στην καθημερινότητά του. Μόνο οι Μικρασιάτισσες γιαγιάδες θυμόντουσαν κάτι, αλλά αυτές δεν ήταν ακριβώς ενθουσιασμένες με την ιδέα των Τούρκων! Δεν το λες και ακριβώς φιλικό περιβάλλον για έναν τουρκομαθή.

  3. stravadi

    τωρα που το σκέφτομαι έχεις δίκιο…αν εξαιρέσεις κάποια πανεπιστημια στα οποία διδάσκονται την τουρκική διάλεκτο φροντιστήρια δεν έχω δει και πολλά…
    οι μικρασιάτισσες γιαγιάδες όντως δεν θα ήταν η καλύτερη λύση…
    πάντως είναι καλή ιδέα..πρόσφατα ήμουν σε μία παρέα με δύο κοπέλες από τουρκία και βρήσκαμε πολλές κοινές λέξεις με τα ελληνικά..
    καλή αρχή πάντως!

Leave a Reply

