the land of 10.000 lakes

Θα ήμουν ευχαριστημένη με μία μόνο, άντε δύο, αλλά όοοοοχι, η οικογένεια του Will έχει βάλει σκοπό να μου δείξει και τις δέκα χιλιάδες λίμνες της περήφανης πολιτείας τους από την οποία ξεκινάει ο μεγάλος Mississippi. Όπως και να με μάθει να οδηγώ ένα από τα τζετ σκι που περιμένουν υπομονετικά στο εξοχικό τους, να με βουτήξει στο hot tub σαν φακελάκι από τσάι μέχρι να ισιώσω από το άγχος της Αθήνας και μετά να με ταϊσει σπιτικό παγωτό μέχρι να πω ήμαρτον (ποτέ).

Είναι οι καλύτερες διακοπές του κόσμου!

Σήμερα ο Will επιβιβάστηκε στο Greyhound και εγώ έμεινα πίσω να κολλάω την μύτη μου στο τζάμι της αίθουσας αναχώρησης και να τον χαιρετάω γελώντας πλατιά, γιατί αν έκανα το λάθος και ξέσφιγγα λίγο το χαμόγελό μου θα άρχιζα να κλαίω και θα ήταν περισσότερο κλισέ απ’ ό,τι σηκώνει η ταλαιπωρημένη μετανάστρια μέσα μου.

Και εκεί στον σταθμό του Greyhound, ανάμεσα στις αφίσσες των κοινωνικών λειτουργών που έδιναν ένα τηλέφωνο επικοινωνίας στα παιδιά που το έχουν σκάσει από το σπίτι και είναι έτοιμα να γυρίσουν πίσω, θυμήθηκα εκείνο το επικό ταξίδι μας με την Sol ως τα βάθη του Μεξικού που πραγματικά απορώ πώς τα καταφέραμε και γυρίσαμε πίσω ζωντανές. Θυμάμαι λοιπόν, κάποια στιγμή να χαζεύω έξω από το παράθυρο του λεωφορείου και να βλέπω την απέραντη έρημο με αυτούς τους κάκτους του Λούκι Λουκ που νομίζεις ότι δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα, αλλά είναι εκεί, στην ξεχασμένη από τον Θεό και τους Δυτικούς χώρα. Θυμάμαι επίσης και τα τανκς που έβλεπα στους δρόμους, όπως και το άρθρο των LA Times που διάβασα μερικές μέρες μετά την επιστροφή μας που έγραφε ότι ο στρατός ανέλαβε τη δημόσια τάξη και οι αστυνομικοί έπρεπε να παραδώσουν τα όπλα τους λόγω “κατάχρησης εξουσίας”.

Στο Μεξικό των κάκτων όπου καταλήγει ο μεγάλος Mississippi και όπου περάσαμε μόνο άκρως υπέροχα και άκρως τραγικά, η Sol πήρε την φοιτητική βίζα της και επιστρέψαμε στην Καλιφόρνια για το ξεκίνημα του έτους μας στο UCLA. Μου φαίνεται τόσο μακρινό και όμως είναι μόλις πριν 4 χρόνια, ένα τέτοιο καλοκαίρι που πάλι άφηνα την μητέρα στο αεροδρόμιο να κλαίει και να με χαιρετάει και αυτή τη φορά έχω στο κεφάλι μου την ψιλή της φωνή “να προσέχεις”. Την προηγούμενη φορά δεν άκουσα την συμβουλή της, αλλά αυτήν την φορά σκοπεύω να το κάνω.

Πριν λίγες μέρες που ήμασταν στο ιστορικό κέντρο της Minneapolis με τους παλιούς μύλους προσπαθούσαμε να βγάλουμε μια από αυτές τις φωτογραφίες που τεντώνεις το χέρι μπροστά (και λίγο ψηλά για τις γωνίες του προσώπου) και ρουφάς τα μάγουλα και την βγάζεις μόνος σου σαν χαζοχαρούμενος. Ε, πάνω που στηνόμασταν έτρεχε κάποιος από την άλλη άκρη και μας έπαιρνε την μηχανή από το χέρι για να μας φωτογραφίσει εκείνος. Εμείς από ντροπή στηνόμασταν, τον ευχαριστούσαμε και μετά περιμέναμε να φύγει μέχρι να ξαναπροσπαθήσουμε να βγάλουμε την δική μας χαζή φωτό. Με το που κατάφερνα να βρω την σωστή γωνία με το τεντωμένο χέρι τσουπ! ερχόταν τρέχοντας κι άλλος καλός άνθρωπος φωνάζοντας “I got it, I got it” και φτου και από την αρχή. Δεν ξέρεις τι τραβήξαμε μέχρι να καταφέρουμε να βγάλουμε μια γελοία φωτό με την ησυχία μας.

in front of the Guthrie Theater

Σήμερα είμαι καλεσμένη στο πρώτο μου πάρτι γενεθλίων σ’ αυτήν την πλευρά του Ατλαντικού. Στην άλλη πλευρά, και μάλιστα αυτή τη στιγμή που μιλάμε, η Δήμητρα κάνει το δικό της πάρτι με τους Athens Swing Riot! και στενοχωριέμαι λίγο που το χάνω.

Τουλάχιστον στην Αθήνα, όταν προσπαθείς να βγάλεις την δική σου γελοία φωτό, κανείς δεν τρέχει να σε διακόψει και να προσφερθεί να σε βοηθήσει.

3 Comments

Filed under American woman?, On leaving.

3 responses to “the land of 10.000 lakes

  1. jerry

    Τα σέβη μου στους Στρόβιλους!!!
    και την αγάπη μου σε σένα!!

    • Θα τα μεταφέρω όλα.

      Επίσης, ρε ξαδέ προσπαθώ να αφήσω κόμεντ στο μπλογκ σου και δεν μπορώ και νιώθω πολύ άχρηστη, και κοντεύω να σκάσω γιατί έχω τόσες εξυπνάδες να πωωωωωω.

Leave a Reply

