my life in the wilderness

Από εχθές βρίσκομαι σε ένα ξύλινο εξοχικό στη λίμνη. Μη με ρωτήσεις ποια λίμνη, έτσι τη λένε όλοι “the lake” κι έτσι κουνάω το κεφάλι μου κι εγώ σαν να το πιάνω το υπονοούμενο. Πέρασα την πρώτη μέρα πάνω στην ξαπλώστρα χαζεύοντας χήνες. Φυσικά το νερό είναι πολύ παγωμένο για να βουτήξω οτιδήποτε άλλο εκτός από το μεγάλο δάχτυλο του δεξιού ποδιού μου.

Για να καταλάβεις πόσο μακριά από τον πολιτισμό είμαστε, οι γείτονες στην απέναντι όχθη έχουν παρκαρισμένο ένα μικρό υδροπλάνο, σε περίπτωση που ξεμείνουν από γάλα βρε παιδί μου. Εγώ πάλι ξεκινώ την μέρα μου προσπαθώντας να με πείσω να αφήσω την ασφάλεια του ξύλινου μπαλκονιού και να γίνω ένα με την άγρια φύση (not). Σχεδόν το είχα καταφέρει όταν έμαθα πως πρέπει να κλειδώνουμε τα σκουπίδια σε μια καμπίνα για να μην μαζευτούν αρκούδες. Αρκούδες, επαναλαμβάνω. Όχι αυτές που είναι μαλακές και τις αγκαλιάζεις και τις στολίζεις στο κρεβάτι σου, αλλά από τις άλλες, τις χοντρές, άγριες και βρόμικες. Ξανα-ανεβαίνω και τα σκαλιά που είχα κατέβει.

Μέχρι τώρα έχω δει ζωντανά και από κοντά: ένα ελάφι, μερικούς λαγούς (ή τουλάχιστον τις άσπρες φουντωτές ουρές τους να χοροπηδούν ενώ το σκάνε γιατί μάλλον με φοβούνται περισσότερο απ’ ότι φοβάμαι εγώ ό,τι κινείται πάνω στο χορτάρι) και έναν ανήλικο σκίουρο που τον εκφόβισε ένα μικρό κόκκινο πουλάκι (robbin όπως έμαθα αργότερα) γιατί υπάρχει μια τρομερή μάχη για την κυριαρχία πάνω στις ταϊστρες του εξοχικού.

Αλλά το πιο συγκλονιστικό είναι πως είδα έναν bald eagle από πολύυυυυ κοντά, το ακριβοθώρητο σύμβολο της χώρας που όμως κρατούσε στα νύχια του κάτι άτυχο που κουνιόταν ακόμα. Μου είπαν ότι είναι τρομερή τύχη να δεις ένα τέτοιο αετό, οπότε το πήρα ως σημάδι ότι όπου να ‘ναι φτάνει η πράσινη κάρτα μου.

Παρεμπιπτόντως, αυτά τα σπίτια στην μέση του πουθενά δεν έχουν τοίχους μόνο τεράστιες τζαμαρίες, το οποίο είναι τέλειο για την θέα, αλλά τρομακτικό για όποιον έχει δει έστω και μια ταινία με κάποιον τρελό που μπάνει σε ένα τέτοιο σπίτι και κόβει κομματάκια τους παραθεριστές με την ησυχία του.

Για να ξεχαστώ από τον άμεσο κίνδυνο που διατρέχει η σωματική μου ακεραιότητα, η Νανέτ πάτησε στο φουλ το κουμπί που ζεσταίνει το hot tub.

Όταν έπρεπε να σηκωθώ από την ξαπλώστρα και την αιώρα όπου πήγαινα για αλλαγή, σύρθηκα με το βιβλίο μου ως το καναπέ. Εκεί η Νανέτ πάτησε ένα άλλο μαγικό κουμπάκι και τσουπ η θέση μου μεταμορφώθηκε σε lazy boy. Ξάπλωσα κι ορκίστηκα ότι δεν θα εγκαταλείψω ποτέ την υπέροχη ζούγκλα.

Η μαύρη λεπτομέρεια: όταν σηκώνω το κεφάλι μου προς τα πάνω, με κοιτάει αυτός ο φουκαράς που μάλλον δεν έτρεξε αρκετά γρήγορα:

Αλλά όταν το κρατάω ευθεία, βλέπω αυτή την τηλεόραση. Και τότε το θυμήθηκα: αμερικάνικη τηλεόραση! Για τις επόμενες ώρες έμεινα στην θέση μου αλλάζοντας κανάλια ανάμεσα σε απανωτά επισόδια του Southpark, του Office, του Sex and the City και του Monk, με ένα μικρό διάλειμμα για να την ομιλία του Προέδρου από το Οβάλ γραφείο που εμένα με έπεισε να προσπαθήσω για ένα καλύτερο μέλλον της χώρας και δεν έχω καν δικαίωμα ψήφου ακόμα.

“Τι εννοείς έχω κλείσει 24ωρο σ’ αυτή την πολυθρόνα;”

In other news:

Το πρώτο τσίζκεϊκ μου ήταν μεγάλη επιτυχία. Τόση μεγάλη που νομίζω ότι το βράδυ το αντικατέστησαν με κάποιο άλλο για να μην στενοχωρηθώ.

Επίσης, μπορεί η τύχη να με έριξε στην κατάρα του backpack και της δραστήριας ζωής, αλλά διακόσμησα το δικό μου με τις πιο τέλειες κονκάρδες του κόσμου, αυτές που είχαν φροντίσει τα κορίτσια μου να μου βρουν από το δελτίο τύπου της Chanel:

Είμαι τόσο μα τόσο περιπετειώδης και φυσιολάτρης που έχω εντυπωσιαστεί!

7 Comments

Filed under City girl going rural.

7 responses to “my life in the wilderness

  1. Filar

    Giota m (dn me xereis alla eisai kollhtari – par to apofash :P), parolo poy me kateklysan arnhtika sunaisthimata otan diavasa thn shmerinh sou anarthsh, kuriws fthonos kai mia entonh epithumia na allaxoume theseis parauta (arkei na mporw na parw ton diko mou Will), ofeilw – dhladh den sou ofeilw tipota edw pou ta leme, giati esu eisai ekei kindyneuontas na se fane arkoudes k egw eimai edw trwgwntaw ta lussaka mou apo th zesth, alla TELOS PANTWN, zwh paliompampesa ti ta thes- elega,loipon, oti ofeilw na sou pw oti eisai h agaphmenh mou, sta periodika psaxnw panta ta dika sou arthra kai akoma kai an den me endiaferei to thema kai pali ta diavazw giati eisai theotis..
    Auta koukla perimenoume thn epomenh mera, filia

    • Den ksereis poso exo gelasei me to comment sou! Ka8e fora pao na apantiso kai meta xamogelao san xazi kai to afino gia argotera!
      Katarxin THANKS pou me ekanes na nioso toso oraia gia ton eafto mou (kai to grapsimo mou) kai defteron THANKS pou anagnorises ton kindino ton arkoudon kai tin sovarotita tou (giati oloi oi alloi me koroidevan).

      Den ipirkse epomeni mera giati kai afto to post to ekana klevontas to asirmato tou geitona kai eipa na min to paratravikso giati stis erimies den einai na nevriazeis tous geitones sou poli!!

      tora omos pou girisa ston politismo, 8a kano update me oles tis peripeteies (kapoies sxedon 8anatifores).

  2. jerry

    “Αυτός ο φουκαράς”….! χαχαχαχα
    σαν να σε ακούω να το λες…!
    χαχαχαχα

    μη μου κουράζεσαι αγαπούλα μόνο, γιατί έχεις να γεμίσεις ένα σπίτι με βούλες σε λίγες μέρες!!

    • ksadeeeee! vrikame ta pio oraia epipla tou KOSMOY kai anipomono na pao na to gemiso oxi me voules alla kai me fiogkous kai toulia kai o,ti allo vroooooo!

  3. George

    Egw pali katholou de se zileuw giati prin ligo gyrisa apo Mykono (triimero sto Myconos Blu me tin Psarou – paralia einai giotoula mou oxi eidos fwkias – sta podia sou). Oute to zwntano lypamai, an kai filozwos, dioti otan ta alla zwakia exaskountan sto treximo, to en logw parakolouthouse ti “farma twn zwwn”. Ithiko didagma: ase ton kanape kai xekina treximo alliws tha piasei esena i arkouda tin epomeni fora.
    Omologw omws oti zilepsa kati. to cheese cake. kai poly thymwmenos eimai giati otan egw gyrnaga apo ti dolia skopia, esy mou eftiaxnes kinezikes malakies.
    Kata ta alla, anarwtiemai: auto to xylino “spitaki”, exei pyroprostasia? De tha eixa logo na rwtisw an den egrafes oti arxises na mageireueis… Tyxaio? De nomizw!

    • H kineziki malakia itan poli gourmet ki esi axaristos pou den ektimises to talento mou (sto vrasimo tou nerou).

      Episis, den me afisan na plisiaso stin kouzina tou ksilinou spitiou kai aporousa giati, alla tora ksero. Axaristes ki ekeines!

      Episis No2, kai na i8ela na meino perissotero ston kanape den me afinan, giati olo erxontan kai me sernane se peripeteies me jet ski kai taxiploa gia na doume folies aeton kai loons (who cares?).

      Episis No3, eipes Mikono kai 8imi8ika ekeino to 5mero prin 10 (!!!!!) xronia kai tin aeimnisti mpaniera pou sou epite8otan ka8e fora pou empaines. Kale ti oraia pou eixame perasei! Pes, eixes pote kalitero sigatoiko apo mena? Oxi peeeeees! Kai prosexe ti 8a peis giati apo ekei 8a eksarti8ei ti 8a sou ftiaxno otan erxesai sto Michigan.

      • George

        Kalyteri syggatoiko apo esena pote. Tha xehasw nomizeis pou tin teleutaia mera psaxname ta rouxa katw apo tis poluthrones kai mesa sto mini bar? Kai na pw oti synypirxame, tha pw psemata. Me vardies to eixame auto to dwmatio.
        Fysika kai ektimousa kai akoma ektimw ton kopo sou na vraseis to nero. Den einai eukolo kai sto anagnwrizw. Auto pou den katalavaina einai afou to evrazes pou to evrazes, giati den erixnes makaronia?
        Alla thymithika kai kati allo pou isws xehnas:
        Eeeeeeeeeeeeeeeeiiii
        Ooooooooooooooooo

Leave a Reply

