sunday funday

Random notes:

* διαβάζω το νέο αγαπημένο μου βιβλίο ΕΒΕΡ. Καλά, το ξέρω πως το λέω για κάθε βιβλίο του Μουρακάμι, αλλά αυτή την φορά το εννοώ. Γέλασε κανείς;

* σήμερα είμαι καλεσμένη σε σπιτικό dinner party για πρώτη φορά. Ξέρω μόνο 2 άτομα από όλους τους καλεσμένους και δεν έχω ιδέα τι θα φορέσω. Επίσης, έχω την υποψία ότι μπορεί να είμαι και η μόνη από όλη την παρέα που δεν έχει κάποια σχέση με το πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν (γιατί επέμεινα τότε στο Κέιμπριτζ και δεν πήγα να πάρω το proficiency του Μίσιγκαν, ΓΙΑΤΙ?), όπως και την ακόμα πιο ανατριχιαστική υποψία ότι θα είμαι η μεγαλύτερη εκεί μέσα. Αλλά, αυτό δεν με πειράζει και πολύ, γιατί οι υπόλοιποι είναι στα late 20ς τους, οπότε έχουν τον τρόμο της καινούργιας δεκαετίας στα μάτια, ενώ εγώ μπορώ απλώς να αστειευτώ και να κουνήσω με άνεση το χερί μου μπροστά στη μούρη μου σαν να είναι μύγα τα 30s και να τα διώχνω –πριν γυρίσω σπίτι και κλάψω μπροστά στον καθρέπτη.

* εντάξει, το παραδέχομαι, δεν έχω πάρει και πολύ καλά το γεγονός ότι σε ένα μήνα κλείνω τα 31. Προσπαθώντας να εκλογικεύσω την θλίψη μου, έψαξα παντού στο data base του κεφαλιού μου να βρω μια ιδανική εικόνα που είχα για τα 31, έτσι ώστε να φτάσω όλους τους στόχους που είχα θέσει κάποτε και να ησυχάσω –τι εννοείς δεν προλαβαίνω σε έναν μόνο μήνα να γράψω/εκδόσω το βιβλίο που θα γίνει και ταινία και θα πάρει Όσκαρ σεναρίου ώστε να εκφωνήσω επιτέλους αυτό το λόγο που προβάρω από πάντα; Τίποτα. Κενό. Σε καμία καταχώρηση δεν με είχα φανταστεί πάνω από 25.

* Το downloading του καινούργιου προγράμματος με την μεγαλύτερη, ενήλικη Γιώτα έχει ξεκινήσει και είναι σχεδόν επώδυνο πρέπει να σου. Αλλά, θα μεγαλώσω με αξιοπρέπεια μου υποσχέθηκα. Και θα πετάξω αυτό το τζιν που με στοιχειώνει από τα 19 μου, τότε που ζούσα μόνο με βότκα και τσιγάρα και ο μεταβολισμός μου έκανε τον Σπίντι Γκονζάλες να νιώθει αργόσχολος.

* πότε είναι καλά να ξεκινήσεις τα μπότοξ;

* τα ξημερώματα, σε μια κρίση δημιουργικότητας, πήρα διάφορα αυτοκόλλητα και διακόσμητα τους διακόπτες στο σπίτι. Και μερικές πρίζες. Σήμερα το μεσημέρι που ξύπνησα με πονοκέφαλο σαν hangover (αλλά χωρίς την χαρά του ποτού) η πρώτη μου σκέψη ήταν πόσο μα πόσο θα μετανιώσω αυτά που έκανα χθες όταν δεν με έπαιρνε ο ύπνος. Αλλά, τελικά μου αρέσουν. Ελπίζω να συγκρατηθώ στην επόμενη αϋπνία και να μην κάνω κάτι πιο δραστικό.

* εχθές παντρεύτηκε η Μαριλένα και ο ειδικός ανταποκριτής μου στα μεγάλα γεγονότα μου έστειλε μια φωτό από το blackberry της. Τόσο μα τόσο όμορφη και κουλ! Κρίμα που το έχασα, θα ήθελα να είμαι εκεί να χασκογελάω και να της ευχηθώ τσιρίζοντας. Ξέρεις, όσο και αν θεωρώ τα χρόνια μου στο περιοδικό σαν μαύρη τρύπα αγχωμένης καθημερινότητας, υπάρχει κι αυτή η θετική πλευρά, των ανθρώπων που γνώρισα εκεί και χωρίς να το ξέρουν άλλαξαν πολλά πράγματα στην ζωή μου. Απλώς εύχομαι να τους είχα γνωρίσει υπό άλλες συνθήκες.

* με πήρε τηλέφωνο ο Τάτα και πριν πούμε και κανένα νέο, είχε περάσει ήδη μία ώρα. Η οικειότητα των φίλων είναι αυτό που μου λείπει περισσότερο. Όσο και αν μου αρέσει το Αν Άρμπορ δεν έχω αυτή την στιγμή στη μέρα που μπορώ να χαλαρώσω και να πω βλακείες σε φίλους που με ξέρουν καλά και καταλαβαίνουν. Σαν να είμαι συνέχεια υπό δοκιμή, σε ένα interview που δεν τελειώνει ποτέ. Θυμάμαι την Sol που μου έλεγε κάτι ανάλογο μόλις είχε μετακομίσει στο LA και δεν έδειξα ούτε κόκκο συμπόνοιας. Από την ασφάλεια της Αθήνας της έλεγα να μην γκρινιάζει και να εκμετελλευτεί την ευκαιρία να κάνει καινούργιους φίλους. Και τώρα ξέρω πόσο δύσκολο της ήταν. Και είμαι περήφανη για εκείνη που τα κατάφερε –αν και το μόνο που έχει εισπράξει μέχρι τώρα είναι το σηκωμένο φρύδι μου για τις επιλογές της. Φαντάζομαι αυτή είναι η τιμωρία του ξερόλα, να περνάει τις ίδιες δυσκολίες που είχε απορρίψει ως απλή γκρίνια κακομαθημένου. Χμ. Κάτσε να σκεφτώ με τι άλλο έχω βαρύνει το κάρμα μου για να δω τι με περιμένει.

* αυτά.


2 Comments

Filed under Homesickness and other maladies, Random days and nights, Reading

2 responses to “sunday funday

  1. jerry

    Ναι, και η Γωγω ερωτευτηκε, αλλά πρώτη φορά νιώθει έτσι. Και το εννοεί. (μα..φυσικά!)

  2. Δεν ξέρω γιατί είσαι τόσο ειρωνική. ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ το εννοεί το κορίτσι.

    Ερωτεύτηκε??????? Στείλε αναλυτικό μέιλ PLEASE.

Leave a Reply

