I can’t get no sleep

Οκεϊ, τώρα θα έπρεπε να κοιμάμαι, εδώ και 5 ώρες τουλάχιστον, αλλά δεν μπορώ καν να μείνω ακίνητη σε ένα σημείο παρόλο που οι φακοί μου θολώνουν από την κούραση. Δεν μπορώ να θυμηθώ την τελευταία φορά που ένιωθα τόσο ανυπόμονη για κάτι που έρχεται. Ξέρεις, αυτό το συναίσθημα ότι κάτι πολύ συναρπαστικό είναι να ξεκινήσει και δεν μπορείς να περιμένεις λεπτό μέχρι τότε. Το μόνο περίεργο στην όλη ιστορία είναι πως δεν ξέρω τι έρχεται.

[Ελπίζω να μην εξετάζεται αύριο αυτό το blog από την NASA γιατί αυτό που ερχόταν ήταν ένας κομήτης που έπεσε τελικά στα κεφάλια μας.]

Κλείνω το chat του gmail και ανοίγω το twitter. Κλείνω το twitter κι ανοίγω το facebook. Κλείνω το facebook κι ανοίγω το skype. Και μετά φτου κι από την αρχή. Κάθε φορά λέω πως πρέπει να κοιμηθώ και μετά από λίγο μιλάω με τους ίδιους ανθρώπους σε ένα άλλο site. Ευτυχώς που έχω καταργήσει το myspace και γλιτώνω ένα βήμα σ’ αυτό το φαύλο κύκλο

Myspace είπα και θυμήθηκα τα δράματα που έζησα με το myspace στα νιάτα μου. Το οποίο είχε μια πολύ ύπουλη ρύθμιση που σου έλεγε πόσοι έκαναν κλικ στο προφίλ σου. Αυτή η χρήσιμη πληροφορία συνδυασμένη με το ότι έβλεπες ποιος μπαίνει online (δεν ήταν σαν το facebook που μπορούσε να κρυφτεί) μπορούσε να σε οδηγήσει στο συμπέρασμα αν ο γκόμενος που παρακολουθούσες (stalker alert!) μπήκε να δει το προφίλ σου όταν συνδέθηκε. Αν νομίζεις πως αυτό είναι pathetic, περίμενε να ακούσεις πώς παίρναμε όλες τις μεγάλες αποφάσεις για τα ερωτικά μας: κάναμε μια ερώτηση (στον αέρα, στο macbook, στο μισό κεφάλι της Sol που έβλεπα πίσω από την οθόνη του δικού της λαπτοπ) και μετά πατούσαμε το επόμενο στο itunes που ήταν στην ρύθμιση shuffle για να βρίσκει τυχαία τραγούδια και εκλαμβάναμε τον τίτλο του τραγουδιού ως την απάντηση. Το γεγονός ότι άκουγα κυρίως hip hop και οι μισοί τίτλοι είχαν bitch και fuck μέσα είναι η δική μου δικαιολογία για τις κακές αποφάσεις μου.

Αλλά, σ’ αυτό το σημείο πρέπει να πω και πόσο αγαπάω το myspace γιατί ήταν ο λόγος που γνώρισα τον Will. Και πως, αφού γνώρισα έναν κανονικό άνθρωπο, δεν ένιωθα πια την ανάγκη να ρωτάω τον Jay-Z για προσωπικές συμβουλές, ούτε να παρακολουθώ το προφίλ του Will στο myspace. Το οποίο με οδηγεί στο λογικό συμπέρασμα πως δεν ήμουν εγώ stalker, αυτοί ήταν *(^&&*(%%$%^&$ (είμαι και μια κυρία, δεν βρίζω).

Να, είδες τώρα που δεν κοιμάμαι και δεν δουλεύω πια, έχω εκτός από όλη την ημέρα ΚΑΙ όλη την νύχτα να ξεθάβω αναμνήσεις και να τις τακτοποιώ στα κουτάκια τους με ταμπελάκια αρχειοθέτησης. Πετάω, ξεκαθαρίζω, ανακυκλώνω και τυλίγω σε προστατευτικά χαρτιά τα πολύτιμα. Είπες τίποτα για τους Παρθένους;

Ξημέρωσε. Μπαίνει φως από το παράθυρό μου και ακούω τα πουλάκια που κάποτε με συνόδευαν όπως ξεκλείδωνα την εξώπορτα του σπιτιού με τα τακούνια στα χέρια.

Αυτό τώρα μου θύμισε πως η Ξαδέ μου είχε στείλει κάποτε ένα μπρελόκ πεταλούδα “για το κλειδί του πρώτου σπιτιού σου στο Χόλιγουντ”, είχε γράψει στην κάρτα για πλάκα. But, guess what? Τελικά έμεινα στο Χόλιγουντ και χρησιμοποίησα το μπρελόκ της. Πφφφ, μου λείπει. Μερικές φορές αναρωτιόμαστε πώς χωρέσαμε τόσες ακρότητες και βλακείες μαζεμένες πριν τα 30. Και ακόμα πιο συχνά αναρωτιόμαστε πώς την βγάλαμε ζωντανές. Μάλλον τα παιδιά μας θα την πληρώσουν.

Περίμενε να σου δείξω το ξημέρωμα που βλέπω από το παράθυρό μου:

Όταν ήμουν στην Αθήνα και έβλεπα το ξημέρωμα στο μπαλκόνι τινάζοντας τα ψίχουλα της ζεστής τυρόπιτας από την μπλούζα μου σκεφτόμουν πάντα ότι η επόμενη μέρα θα φέρει κάτι πολύ καλό αφού δεν μπορώ να κοιμηθώ από την αγωνία. Και μετά ξεραινόμουν.

Λες αυτό να είναι το μυστικό του ύπνου; Η ζεστή τυρόπιτα από τον φούρνο της γειτονιάς; Πάω να ψάξω το κοντινότερο bakery.

1 Comment

Filed under Homesickness and other maladies, Random days and nights

One response to “I can’t get no sleep

  1. jerry

    Τι θα σε κάνω εσένα τώρα που είσαι εκεί και δεν σε φτάνω;;;

Leave a Reply

