Δύσκολοι αποχαιρετισμοί: ο Ιούλιος

Ο Ιούλιος του 2010 θα μείνει για πάντα στο αρχείο που κάποτε θα μεταφερθεί σε αυτοβιογραφία ως ο μήνας που: μετακόμισα στο Αν Άρμπορ και μετέτρεψα κούτες, σακούλες και έπιπλα τυλιγμένα με πλαστικό σε κανονικό σπίτι, δεν κοιμήθηκα ούτε ένα βράδυ, έκανα περισσότερο ποδήλατο απ’ όλα τα παιδικά καλοκαίρια της ζωής μου μαζεμένα (και μιλάμε για πολλά χιλιόμετρα καθώς έτρεχα πίσω από τον  αδερφό μου ο οποίος έτρεχε αντίστοιχα με την χάρη του Λανς Άρμστρονγκ για να μην τον δει ο κόσμος μαζί με την μικρή αδερφή του και το γελοίο  ποδήλατό της), έκανα πολλούς καινούργιους φίλους αλλά νοστάλγησα τους παλιούς περισσότερο από ποτέ, ο μήνας που έγραψα, διάβασα, ξάπλωσα στο πάρκο και χάζεψα σκίουρους και πυγολαμπίδες, που επιβίωσα μετά από καταιγίδες, μοναξιά και το μαγείρεμά μου, που έστειλα γράμματα, από αυτά τα old school χειρόγραφα με το γραμματόσημο στην άκρη,  που βρέθηκα αντιμέτωπη με ένα ντους που έσταζε από την μία πλευρά και μια πένσα από την άλλη και τα συνδύασα σωστά και μετά έτρεξα να πάρω τηλέφωνο τον μπαμπά μου να του το ανακοινώσω γιατί πάντα το είχε μεγάλο μαράζι που εκείνος μπορούσε να φτιάξει πολεμικά αεροπλάνα με κλειστά μάτια κι εγώ δεν ήξερα ποιος είναι ο κάβουρας παρά μόνο μέσα σε σαλάτες με λίγη μαγιονέζα, που έγραψα άρθρα με την ησυχία μου μέσα σε ωραία καφέ, που ανέλαβα να ποτίζω τις ντοματιές των φίλων που λείπουν σε διακοπές και είναι ακόμα ζωντανές, που διάβασα έναν New Yorker από άκρη σε άκρη σε μία μόνο καθισιά, που κλειδώθηκα μέσα στο δωμάτιό μου με το πόμολο στο χέρι και δεν είμαι ακόμα εκεί, που έκανα βουτιά στις αναμνήσεις μου και βγήκα με λιγότερες ενοχές, εμμονές και προβληματικές αποσκευές, που κόλλησα μια σελίδα της Vogue στο ψυγείο και από τότε τρώω πιο υγιεινά από ποτέ, που είδα την πρεμιέρα του Mad Men σε κανονικό χρόνο, που επέζησα έναν ολόκληρο μήνα μακριά από τον Will, που έδωσα ραντεβού για να πάω στο διάσημο Farmers Market της πόλης και ένιωσα σαν να ψωνίζω τις homegrown ντομάτες από το Saks 5th Ave και όχι από την λαϊκή, που είδα μια θερινή προβολή του Fantastic Mr Fox σε ένα πάρκο και γελούσα πιο δυνατά και από τα 10χρονα μπροστά μου, που έχω μια καθαρότερη εικόνα για το μέλλον και  μια σχεδόν σίγουρη απάντηση για το τι θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω.

Ο Ιούλιος ήταν κάτι σαν rehab από την κακή καθημερινότητα του γραφείου, των τρένων που δεν έρχονταν ποτέ, της αγένειας, της ασχήμιας, της παράλογης ακρίβειας και της αίσθησης που είχα ότι είμαι εγκλωβισμένη στην λάθος πλευρά της πόρτας που οδηγεί στην ωραία ζωή. Γιατί η ζωή είναι ωραία. Και μετά από τα 12 βήματα του δικού μου rehab το ξέρω.

Ο Ιούλιος θα είναι για πάντα ο μήνας που πάλεψα με τους μεγαλύτερους φόβους μου (αράχνες, ποδήλατο κάτω από το πεζοδρόμιο, ανασφάλεια ότι κάνω λάθος και θα μετανιώσω την απόφασή μου, μοναξιά, τάση προς παρακμιακή ακινησία μαζί με τον πειρασμό των τσιγάρων και μιας διατροφής βασισμένης στο φυστικοβούτυρο και τα Ben & Jerry’s) και νίκησα.

Την τελευταία εβδομάδα του μήνα:

Το ότι η ζωή είναι ωραία στο είπα;

6 Comments

Filed under Ann Arbor story

6 responses to “Δύσκολοι αποχαιρετισμοί: ο Ιούλιος

  1. θελω κι εγω. αληθεια. αλλα δεν ξερω απο που να ξεκινησω god dammit!

    • να ξεκινήσεις από αυτό που σε πειράζει περισσότερο. συνήθως είναι ένα πράγματα που δεν το λύνουμε και μας εκνευρίζουν όλα τα άλλα.
      πεθαίνω να διαβάσω σε έναν μήνα τι αλλαγές έκανες τον Αύγουστο.

  2. Kai oi dikoi mas fovoi gia tis prwtes meres ekei, eytyxws efygan me ayto to post. Ta kataferes koritsaki mou. Hmastan sigouroi, to xerame, apla thelame na ginei i prosarmogi sou oso pio anwdyan ginetai. Filia polla! Ta kalytera tha erthoun kai einai polla akoma!!!

    • Εγώ δεν ήμουν καθόλου σίγουρη, αλλά δεν είχα και άλλη επιλογή, έπρεπε να προσαρμοστώ. Σ’ ευχαριστώ για την συμπαράσταση φίλη.

  3. πόσο πολύ μ αρέσει να σε διαβάζω…🙂
    με συγκίνησες!

    • πόσο μ’ αρέσει να διαβάζω τέτοια σχόλια! καθόμαι και χαμογελάω στην οθόνη μου και κάνω συνέχεια refresh με τον φόβο μην χαθεί!
      σ’ ευχαριστώ.

Leave a Reply

