Beautiful People

Φτάνω λαχανιασμένη στην είσοδο του σόου του Calvin Klein. Έχω τρέξει τα τελευταία 10 τετράγωνα του Fashion District γιατί το ειδικό shuttle που μεταφέρει τους δημοσιογράφους από το Lincoln Center στο “secret location” της επίδειξης κόλλησε στην κίνηση της 5ης λεωφόρου. Εξηγώ την κατάσταση στα καλοντυμένα κορίτσια με τα ακουστικά, στους γραβατωμένους κύριους με τα όπλα, σε όποιον με ακούει και δεν με διώχνει. Πίσω από τα διαχωριστικά οι παπαράτσι και οι περίεργοι με παρακολουθούν να αραδιάζω επιχειρήματα γιατί πρέπει να μπω στο επόμενο προγραμματισμένο σόου (σαν τα σινεμά, είχε και δεύτερη προβολή). Τελικά βγαίνει μια θεόψηλη Ασιάτισσα, με παίρνει από το χέρι και με καθίζει στην δεύτερη σειρά και μένω εκεί, ακίνητη κι ευτυχισμένη, με την  μύτη χωμένη στην κόκκινη αφάνα της Grace Coddington. Απέναντί μου η Julianne Moore ανταλλάσσει αμβρότητες με μια ξανθιά socialite που δεν μπορεί να κουνήσει πια κανένα μυ του προσώπου της. Είμαι τόσο χαρούμενη που θέλω να τσιρίξω, αλλά κρατιέμαι, μήπως με βγάλουν πάλι έξω. Κάθομαι με όρθια την πλάτη στα γκρι μαξιλάρια και χαμογελάω ευγενικά για να μην καταλάβουν τις σκέψεις μου. H Katie Holmes έχει πολύ γυαλιστερά μαλλιά και χοντρές γάμπες. Η Carine Roitfeld έχει λεπτές γάμπες αλλά εκνευριστική φωνή. Το σόου αρχίζει στην ώρα του. Ακούω ότι είναι και ο Partick Demarchelier εκεί, αλλά δεν τον βλέπω γιατί έχω λιποθυμήσει από την χαρά μου: τα πρώτα μοντέλα έχουν βγει και περπατούν ανάμεσά μας. Η επίδειξη μοιάζει με χορογραφία, τα κορίτσια διασχίζουν το δωμάτιο και περνούν ανάμεσα από τους πάγκους που καθόμαστε, μπαίνουν από την μία πόρτα, βγαίνουν από την άλλη, διασταυρώνονται και είναι όλα τόσο συγχρονισμένα που με εντυπωσιάζουν βαθύτατα. Οι φούστες έχουν μακρύνει. Βλέπω πιέτες και φαρδιές γραμμές. Λευκό, μπεζ, γκρι, λίγο κόκκινο και μερικά μπλε. Μονοχρωμίες, messy κοτσίδες και απλά φορέματα. Είμαι στον παράδεισο.

(το νέο αγαπημένο μου φόρεμα)

Μετά το σόου όλοι τρέχουν πανικόβλητοι μήπως και μπερδέψουν τους παπαράτσι με μια ομαδική  έξοδο. Κι εγώ τρέχω, αλλά για διαφορετικούς λόγους: πρέπει να προλάβω το LAMB. Και την Gwen Stefani.

Και την πρόλαβα. Όταν βγήκε στην πασαρέλα δίπλα στα μοντέλα της, έβαλα τα δυνατά μου να μην τρέξω να την αγκαλιάσω. Να μην την παρακαλέσω να βγάλουμε μια φωτογραφία οι δύο μας, από αυτές που σηκώνεις το χέρι ψηλά, έτσι για να έχω να δείχνω κάτι στα εγγόνια μου. Συγκρατήθηκα. Βοήθησε το γεγονός ότι όλα αυτά τα χρώματα, το έντονο background και η δυνατή μουσική με είχαν ζαλίσει. Όπως βοήθησε και το ότι ήταν η τελευταία μέρα της εδβομάδας μόδας και ήμουν τόσο κουρασμένη που θα μπορούσα να κλάψω. Για 6 μέρες όχι μόνο έτρεχα από επίδειξη σε επίδειξη, αλλά με κάθε ευκαιρία εξερευνούσα και την Νέα Υόρκη. Και δυστυχώς, η Λόρα μου άνοιξε την πόρτα στο κόσμο του The city, το οποίο είναι στην δεύτερη σεζόν, οπότε έκοψα και τον ύπνο για να τα προλάβω όλα.

Επέστρεψα με πολλές κουνημένες φωτογραφίες και πονεμένα πόδια. Είδα την Anna Wintour να περνάει μέσα από πλήθη που κρατούσαν την αναπνοή τους από δέος και μετά πρόσεξα πως συνοδευόταν από 3-4 τεράστιους σωματοφύλακες. Χειροκρότησα μόνη μου τα πουά και καρό φορέματα του Oscar de la Renta. Χειροκρότησα ακόμα πιο δυνατά την νεαρή Αργεντίνα που έβγαλε τα μοντέλα της με λευκές μπαλαρίνες στην πασαρέλα:

αλλά και τους υπόλοιπους της ομάδας της που όσο να πεις αποδείχθηκαν πιο εκκεντρικοί:

Εξάθρωσα τον λαιμό μου ψάχνοντας για την Lindsey Lohan στην επίδειξη της Charlotte Ronson όπου η Samantha έπαιζε μουσική. Αποφάσισα πως ο Zang Toi μπορεί να είναι ο μόνος άνθρωπος που αγαπάει το ροζ, τα λουλούδια και τα αέρινα υφάσματα περισσότερο από εμένα. Έκανα καινούργιους φίλους, πέρασα χρόνο με τους παλιούς, γέλασα πολύ, χώθηκα backstage κατά λάθος και κόντεψα να πεθάνω από το άγχος βλέποντας τις μακιγιέρ σε έξαλλη κατάσταση, άγγιξα φορέματα, δοκίμασα καλλυντικά, έπινα λευκό κρασί το βράδυ και σοκολατούχο γάλα το πρωί (το γάλα είναι η καινούργια εμμονή των αμερικανίδων και ένα “διαιτητικό” ήταν βασικός σπόνσορας της εβδομάδας μόδας), έμεινα πίσω πίσω παρακολουθώντας την συνέντευξη της Donna Karan, δοκίμασα καπέλα, χάιδεψα τις καινούργιες Mulberry, χόρεψα στα after party (κατηγορώ την ευγενική χορηγία αλκοολούχων ποτών) κι ευχήθηκα όσο ποτέ να κάπνιζα ακόμα. Και ξέρεις, όσο και να έβριζα όταν περίμενα στην ουρά για να μπω μέσα, όσο συγχυζόμουν για τα κορίτσια που σπρώχνονταν για να βρουν καλύτερη θέση (I know a guy, who knows a guy…), όσο και αν ήμουν ξενυχτισμένη ή κουρασμένη, μόλις σηκωνόταν το πλαστικό προστατευτικό από την πασαρέλα, χαμήλωναν τα φώτα, άρχιζε η μουσική κι εμφανιζόταν το πρώτο μοντέλο, ήξερα πως δεν θα ήθελα να βρίσκομαι πουθενά αλλού εκείνη την στιγμή.

8 Comments

Filed under American woman?, Fashion week

8 responses to “Beautiful People

  1. Solero

    γκλόριους!

  2. Efi

    Like! Like!
    Για το αγόρι δίπλα από τη Gwen γιατί δεν είπες τίποτα?
    Πως να είναι άραγε να την έχεις μαμά και να σε ντύνει τόσο in fashion?
    Πόσο συμφωνώ μαζί σου για τις λευκές μπαλαρίνες?
    Πόσο εύχομαι του χρόνου τέτοια εποχή να είμαι εκεί για να ζήσω κάτι παρόμοιο?
    …:-)

    • Να το κάνεις, να το κάνεις, γιατί πολύ μου έλειψε ένας σύμμαχος, ένας άνθρωπος να τσιρίζει δίπλα μου από χαρά, κάποιος να με μαζεύει από το πάτωμα όταν βλέπω την Γκουέν Στεφάνι! Πόσο ΤΕΛΕΙΑ θα περάσουμε?
      Παρεμπιπτόντως, ο Κίνγκστον δεν σταμάτησε να χοροπηδάει και να γελάει, οπότε μάλλον διασκεδάζει τις στιλιστικές επιλογές της μαμάς του όσο κι εμείς. Θέλω να είμαι αυτή.

      Πάω να βρω λευκές μπαλαρίνες.

  3. apla teleia keimena giota mou, i LOVE it! grafeis poly omorfa kai poly prosita. kai o kounmenes fotografies, eeeh apla deixnoun ton enthousiasmo sou! prepei na perases yperoxa, nomizo k’go tha petousa apo tin xara mou an kataferna na ftaso se kapoio show🙂
    i gwen thea opos panta – kai gia tis gambes tis katie holmes, hahahaha! xxx

    • kale s’ eyxaristwwwww!! simera skeftomoun pos oi fotografies einai kounimenes, oxi giati ta montela perpatousan (duh!) alla giati ego xoropidousa apo en8ousiasmo. LOL.

  4. jerry

    δεν έχω τι να πω!!!!!!!!!
    τελεια αγαπούλα, τέλεια!!!

Leave a Reply

