* * *

Πριν 3 χρόνια, κάποια μέρα του Οκτωβρίου 2007, έγραφα στο γραφείο μου στην Μιχαλακοπούλου:

 

 

Αυτήν την εβδομάδα αποφάσισα πως είμαι η Χόλι Γκολάιτλι του Τρούμαν Καπότε. Ντύνομαι στα μαύρα και χαϊδεύω κάθε βράδυ το μοναδικό γαλάζιο κουτάκι που έχω στο vanity. Έγραψα ένα κείμενο για το δικό μου πρωινό στο Tiffany. Έκρυψα το ασύρματο μέσα σε μία βαλίτσα και λέω ν’ αρχίσω να φωνάζω τον Will, Fred. Θέλω να μετακομίσω στην Νέα Υόρκη και να γυρνάω τους δρόμους τα ξημερώματα μέσα σε Givenchy  τουαλέτες.

Όταν δεν περπατάω στην 5η Λεωφόρο, κάνω σχέδια για τις καλοκαιρινές διακοπές. Νομίζεις πως είναι νωρίς; Έχω ήδη κλείσει τις διακοπές των Χριστουγέννων (ΗΠΑ), το 3μερο της Καθαρής Δευτέρας (Βενετία), το Πάσχα (Αθήνα-Κωνσταντινούπολη) και έφτασα αισίως στον Αύγουστο.
Βρες το λάθος: περνάω τόσες ώρες daydreaming για το μέλλον, που ξεχνάω να ζήσω το παρόν.
Αντί να είμαι έξω και να χορεύω στη βροχή, κάθομαι μπροστά από ένα pc και κλείνω εισιτήρια. Αυτό είναι το λάθος.
Αλλά έχω ξεχάσει πού είναι το φρένο. Με το δεξί ή με το αριστερό το πατάς; Ίσως και με τα δύο αν επείγει πολύ;

Αυτήν την εβδομάδα που είμαι η Χόλι, θα προσέχω να αφιερώνω πολύ χρόνο στις μικρές χαρές της ζωής. Και θα πίνω σαμπάνια για πρωινό.

Την προηγούμενη εβδομάδα, που δεν ήμουν ακόμα η Χόλι Γκολάιτλι, γιόρτασα το Halloween φτιάχνοντας την παραδοσιακή κολοκύθα και βλέποντας τα ακόμα πιο παραδοσιακά halloween επεισόδια των Simpsons. Σκέφτηκα να πάω και για trick or treat με τον Will, αλλά φοβήθηκα ότι θα μας περάσουν για τους τρελούς του χωριού.

Μια βόλτα στου Ψυρρή με πανικόβαλε. Πότε πρόλαβε και άλλαξε τόσο πολύ; I did the math: ένα χρόνο που έλειπα, δύο μήνες που ετοιμαζόμουν για την αναχώρηση και έξι μήνες περίπου που πήγαινα μόνο στο Soul, μαζεύεται 1,5 χρόνος που είχα να περπατήσω στα στενά χωρίς προορισμό.  Αναρωτιέμαι πόσο πρέπει να λείψω από την Μιχαλακοπούλου για πω ότι κάτι έχει αλλάξει σημαντικά.

Η Αμερικανίδα Μητέρα έστειλε μια υπέροχη συλλογή της Billie Holiday μέσα σε μια ακόμα πιο υπέροχη μεταλλική θήκη. Είναι η μουσική που παίζει συνεχώς στα αυτιά μου και στο γραφείο. Όταν αλλάζω cd είναι μόνο για να βάλω την συλλογή jazz που μου έγραψε ο Will. Και κάθε μα κάθε φορά περνάω μερικά λεπτά στις ονειροπολήσεις μου για εκείνο το βράδυ που περάσαμε στο jazz club στην Broadway. Αχ, New York, New York.

Δύο φίλοι μου κάνουν μυστικά σχέδια να το σκάσουν μέσα στη νύχτα από την Αθήνα και να κρυφτούν στο Μανχάταν. Δεν το λένε σε εργοδότες και σπιτονοικοκύρηδες για να μην έχουν προβλήματα. Συζητούμε τις προόδους των σχεδίων τους με καφέ και cheesecake. Προτείνω λύσεις για την βίζα και την άδεια εργασίας. Τσουγκρίζουμε τις κούπες μας με την ευχή ο επόμενος καφές να είναι εκεί.
Εγώ κάνω μυστικά σχέδια μέσα στο μυαλό μου. Δεν το λέω σε εργοδότες και γονείς για να μην έχω γκρίνια. Τσουγκρίζω με αθώο κόσμο στο μετρό. Αυτό το daydreaming μου κάποια μέρα θα με βάλει σε μπελάδες.

Current Location:
Athens
Current Mood:
nostalgic nostalgic
Current Music:
Billie Holiday
* * *

4 Comments

Filed under Dear diary, Look what I found!

4 responses to “

  1. ρανια

    μια που είπες γαλαζιο κουτάκι, τα κοσμήματα της tiffany & co μονο στο εξωτερικο μπορεις να τα αγοράσεις? (sorry, αν είναι χαζή η ερώτηση μου..)

  2. ka8olou xazi, ksereis poooooses fores epsaksa tropo na ta vrw stin Ellada? Dystyxws omws, mono sto ekswteriko. Opou exei katastimata kai online ta stelnei mono stis USA.

    aksizei omws na organeseis ena taksidi mono gi’ ayto!! :))

  3. ρανια

    εντάξει, το θεωρώ το λιγότερο αδικία..μα ούτε on line να μην μπορεις να τα αγοράσεις..? είχα ψάξει στο ίντερνετ αλλά δεν είχε κάτι σχετικό με την Ελλάδα και φοβήθηκα μην τελικά ήταν κάτω από την μύτη μου και ρωτήσω χαζομάρα.. σε ευχαριστώ για την απάντηση πάντως..

Leave a Reply

