ο χορός της κοιλιάς

Κρατάω το κουτί με τις βιταμίνες στο χέρι μου και ρωτάω επίμονα όλους τους φαμακοποιούς αν είναι κατάλληλες για εγκύους. Τα μάτια τους γλυκαίνουν, το σφιγμένο στόμα σκάει χαμόγελο και μου εύχονται τα καλύτερα. Ρουφάω την κοιλιά μου κι ορκίζομαι ότι δεν θα ξαναφάω υδατάνθρακες μετά τις 5 το απόγευμα. Δεν είναι για μένα, για μια φίλη μου είναι, εξηγώ. Για κάποιο λόγο δεν με πιστεύουν και συνεχίζουν να μου χαμογελούν γλυκά. Ρουφάω και τα μάγουλα και κρατάω την αναπνοή μου. Μια φαρμακοποιός μου χαϊδεύει το χέρι μητρικά. Πάει, τελείωσε, από αύριο αρχίζω δίαιτα.

Την τελευταία φορά που δεχόμουν ευχές για έναν πόνο, ήταν όταν είχα κόψει το κάπνισμα. Μόλις είχα παντρευτεί και ήταν η αρχή της περιόδου που στο Marie Claire ήταν όλες είτε σε άδεια τοκετού είτε με πρωινές ανακατωσούρες, οπότε όλοι έσπευδαν να συνδέσουν τα κιλά με το διάδοχο. Η αλήθεια όμως κρυβόταν στα chupa chups και τις σοκολάτες που κατανάλωνα με μανία μέχρι να μου περάσει η εμμονή με το κάπνισμα.

Κρίση ειλικρίνιας: δεν περνάει ποτέ. Ποτέ. Πάντα είσαι πρώην καπνιστής, ποτέ δεν γίνεσαι μη καπνιστής.

Οι βιταμίνες κάνουν για έγκυες με βεβαιώνει μια κοπέλα κι εγώ φεύγω λάμποντας από χαρά και νιώθοντας τα βλέμματα των φαρμακοποιών στην πλάτη μου. Είμαι σίγουρη πως αν ήταν μεσογειακοί θα με σταύρωναν και θα με έφτυναν για να μην με ματιάσουν.

Χθες έλεγα στην Φίλη πόσο πολύ θέλω να χαϊδέψω την κοιλιά της Ελένης. Και πόσο περίεργο μου φαίνεται που θα λείψω τόσο πολύ ώστε όταν γυρίσω να την βρω με έναν καινούργιο μικρό άνθρωπο. Η Φίλη μου υποσχέθηκε πως θα την χαϊδεύει αρκετά και για τις δυο μας.

τα κορίτσια μου (και το αγόρι guest star)

Είναι μόνο αυτές οι στιγμές που η τεχνολογία δεν αρκεί να μικρύνει την απόσταση. Που όσο και να σου λέω ότι περνάω υπέροχα και η ζωή μου είναι καλύτερη, θυμάμαι το τίμημα, το πόσο μακριά είμαι από τις φίλες μου (και τις κοιλίτσες τους).

Κρίση ειλικρίνιας νούμερο δύο: Η ζωή στην Ελλάδα σε κακομαθαίνει. Είσαι πάντα περιτριγυρισμένη από μια στρατιά από φίλους και ξαδέρφες και πάντα υπάρχει κάποιος που έχει χρόνο και όρεξη για καφέ, θέατρο, ψώνια, ποτά, κουβέντα, σινεμά. Εδώ νιώθω σαν τη μόνη αργόσχολη σε μια πόλη από εργασιομανείς. Ευτυχώς για όλους μας, σε λιγότερο από ένα μήνα έρχεται η Solero. Οι αργόσχολες στο Ann Arbor θα γίνουν δύο και έτσι θα έχω κάποια να πιάνω αγκαζέ και να τριγυρίζω στα μαγαζιά με την ησυχία μου. Δεν ξέρω πώς θα αντιδράσει αν αρχίσω να μιλάω στην κοιλιά της βέβαια.

12 Comments

Filed under Homesickness and other maladies

12 responses to “ο χορός της κοιλιάς

  1. Solero

    mporoume na tsougkrizoume tis koilies mas an thes

  2. jerry

    ρε συ τι κοιλίτσα ωραία έχει το ελενάκι!!! (φτου φτου φτου φτου)

    αγαπούλα έρχεται η σολέρο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (τσιρίδες)
    ερ χε ται η σο λέ ρο !!!!!!!!!!! (τσιρίδες)

    απόλαυσε αυτό που κάνεις τώρα, γιατί με τη σφραγίδα της χάγης που θα σου στείλω (την έχω πετύχει), του χρόνου τέτοιο καιρό δεν θα προλαβαίνεις!!!

    τίτλος σχολίου: ό,τι νά ‘ναι.

    • nai, nai, nai, einai teleiaaaaaaaaa! kai PE8AINW na tin agaliasw, alla 8a prepei na perimenw ALLOYS 6 mines. Pfffff.

      Erxetai to koritsi erxetai!!!! (kounaw tin oura mou kai kanw kyklous gyrw apo ton eayto mou)

      Apo to stoma sou kai stou Prytani to ayti.
      Kala, metaksy mas, as einai panta na griniazw giati den exw kapoion na er8ei gia pswnia mazi mou. Makari na einai AYTO to xeirotero mou provlima ever. LOL.

      titlos apantisis: s’ agapw kai mou leipeis.

      • jerry

        ααααααααα μη με λες τέτοια γιατί θα τα μπήξω κι εγώ και δεν το ‘χω και δύσκολο!!!!!!!!

        κι εγώ σ΄αγαπάω και μου λείπεις ρεεεεε!

      • nie. poly. gi’ ayto na er8eis. syntoma.

  3. efi

    kati tetoie stigmes, pou i koilia tis Elenis mas foyskonei, poy i xara tis megalonei, poy to xamogelo sta xeili menei gia ores sto idio simeio, gia tis perigrafes sou kai gia tis eikones pou mas dineis, leo na katevo dio orofous na akoumpiso tin koilia moy me tis Elenis kai pou xereis, mporei ton allo mina na exo “kollisei”!! Akomi ki an me fortosei me “antiviotika” meta o Stelios ego tha epimeno, oti to trito einai isoropia!! xixi

  4. efi

    Giota: Perimene ligo!!! tha deixo kai tha paijoume kai kouiz!! xxixixixixi
    Solero: Giati mou xalas to oneiro? Ti anthropos!…..I mama moy alla moy eixe pei..χχχχ

Leave a Reply

