γράμματα από την Αμερική

Σου έχω και άλλο νέο φίλη, στέλνω γράμματα από την Αμερική και κάποιος φοιτητής τα διαβάζει.

Ναι, ναι, καινούργια στήλη στο fititis.gr, το οποίο άλλαξε, ανανεώθηκε, έβαλε τα καλά του και έγινε το Ελληνικό site που μας κάνει περήφανους για την ύπαρξή του. Άντε, καλή αρχή στα παιδιά (περιμένω να τους κάνεις φίλους στο facebook, στο twitter και σε όποιο άλλο social media περνάς την εργάσιμη μέρα σου) μαζί με πολλές ευχές να τους καμαρώσουμε κάποτε ολόκληρο brand με δικό τους freepress και συλλογή στα H&M. Όχι αλήθεια, μπες και δες, θα εκπλαγείς.

Κι αφού είσαι εκεί, διάβασε και τις δικές μου φλυαρίες.

Θα τα πούμε στο φόρουμ –τι εννοείς τι θέλω εγώ με τους φοιτητές; Αν κάποιος κέρδισε το χαρακτηρισμό “αιώνια” με το σπαθί του είμαι εγώ. Μην κοιτάς που έχω τώρα 2-3 χρόνια χωρίς φοιτητική ταυτότητα. Κάνε υπομονή, πάλι στις διαδικασίες των αιτήσεων είμαι.

4 Comments

Filed under Back to school, Writer's block

4 responses to “γράμματα από την Αμερική

  1. Ελένη

    Aχ, σ’ αγαπώ εσένα! Είμαι 35 και την περασμένη Κυριακή ήταν η ορκωμοσία μου στο ΕΑΠ. Είναι η τρίτη σχολή που τελειώνω (η πρώτη πανεπιστημιακή) και περιμένω να αρχίσω τις αιτήσεις για μεταπτυχιακό! Είμαι μέσα στην κατάθλιψη που δεν έχω πια φοιτητική ταυτότητα να επιδεικνύω περιχαρής στις εισόδους των μουσείων, όμως δεν το βάζω κάτω, πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικιά μου θα ‘ναι!

    Πάω να σε διαβάσω συντρόφισσα!😀

    • Τι ωραία να ξέρω πως δεν είμαι η μόνη εδώ μέσα που αγαπάει τη φοιτητική της ταυτότητα! Το αστείο είναι πως όπου πήγαινα ρωτούσα είτε για φοιτητικό είτε για δημοσιογραφικό εισιτήριο, είχα και από τα δύο! LOL!
      Καλή επιτυχία στο μεταπτυχιακό! Έχεις αποφασίσει τι θέλεις να κάνεις;

      • Ελένη

        Ναι, με ενδιαφέρει η εκπαίδευση ενηλίκων. Για καλή μου τύχη το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό είναι στο ΕΑΠ το οποίο είναι πολύ καλή λύση αν ζεις και εργάζεσαι στην επαρχία. Ελπίζω να είμαι τυχερή και να κληρωθώ!

  2. μία φορά φοιτητής πάντα φοιτητής!

Leave a Reply

