“θα ηθελα να ζω στην αμερικη”

αυτό εμφανίστηκε σαν key phrase που έβαλε κάποιος στο google και τον έστειλε στο blog μου. Θα ήθελα να ζω στην Αμερική. Όχι χρηστικά, πχ. πώς μετακομίζουν στην Αμερική, πώς βγάζουν πράσινη κάρτα, εισιτήριο, βίζα, αλλά ονειροπόλα, αφηρημένα, σχεδόν απελπισμένα “θα ηθελα να ζω στην Αμερικη”.

Θα ήθελα να ζω στην Αμερική. Και το θέλω τόσο πολύ που το εξομολογούμαι στο ίντερνετ περιμένοντας μια απάντηση, ένα σημάδι, κάτι ενθαρυντικό, για να ξεχάσω την φωνή της λογικής (και της μανούλας) που μου λέει να μην πάω, εκεί είναι ζούγκλα, ας μείνω καλύτερα στ’ αυγά μου, έτσι κι αλλιώς κανένα από τα παλιά μου σχέδια δεν βγήκε σε καλό.

Δεν μπορώ να σου πω πόσο με έχει συγκινήσει αυτό το ευγενικό “θα ήθελα”. Διστακτικά, χωρίς την αυτοπεποίθηση του “θέλω”, μόνο με την επιθυμία και την ονειροπόληση: θα ήθελα.

Ελπίζω να τα καταφέρεις να ζήσεις όπου θέλεις.

 

 

5 Comments

Filed under On leaving.

5 responses to ““θα ηθελα να ζω στην αμερικη”

  1. jerry

    αλήθεια, αν ήμουν αυτός/ή που το έγραψε και επανερχόμουν στη σελίδα σου και διάβαζα αυτήν την ανάρτηση θα ήμουν πολύ συγκινημένος/η (προσεξες τα ος/η? συνήθεια από το ξύλο που φάγαμε στη σχολή για να μάθουμε πως οι έμφυλες διακρίσεις αναπαράγονται αδιάκοπα στη γλώσσα- τι νομίζεις ηλίθιοι είναι οι αγγλοσάξωνες που δεν έχουν φύλο στα επίθετα????- άσχετη δήλωση απλά σήμερα είμαι πολύ φεμινίστρια..χαχαχα)

    • elpizw na epanel8ei gia na to kanei telika. simera eixa kai allo key phrase, ligo pio apaititiko: “einai kala na zeis stin Ameriki?” LOL
      O kosmos etoimazetai na egataleipsei to ploio kai psaxnei na vrei kainourgio.

      Mou aresei pou eisai feministria giati egw olo ksexniemai. Kalo mina!

  2. christina bitha

    polu wraio post giwta! (kai polu wraio blog, genikws :D). telika, akoma na katalavw pou akrivws meneis.

    • Ann Arbor, MI. Εκεί ψηλά στα συνορα με τον Καναδά. Και άρχισε να χιονίζει κιόλας. :)))

      Σ’ ευχαριστώ πολύ ρε!

      Καλό μήναααααα!

  3. Ελένη

    Τι γλυκό ποστ!!! Πολύ μου άρεσε! Ειδικά η ευχή σου στο τέλος!😀

    Εγώ θα ήθελα να ταξιδέψω στην Αμερική. Δεν μου έχει γεννηθεί ακόμα η επιθυμία να φύγω μόνιμα από την Ελλαδίτσα. Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. Όμως ένα ταξιδάκι 2 εβδομάδων στη Νέα Υόρκη το ονειρεύομαι χρόνια τώρα!

Leave a Reply

