στο γράψε σβήσε

Γράφω εδώ και μέρες ένα κείμενο για το Cosmo, για την ακρίβεια, περισσότερο σβήνω, παρά γράφω, είναι για θέμα sos και δεν ξέρω τι να βάλω, τι να βγάλω και τι να λογοκρίνω για να μην πάθει η μητέρα μου εγκεφαλικό πάλι με το που διαβάσει το τεύχος. Έχω ζητήσει 2 φορές ανανέωση του deadline, αλλά αυτή είναι η τελευταία και πρέπει να τελειώσω. Ωραία.

Έφτιαξα καφέ. Κάθισα στον καναπέ και ξανασηκώθηκα. Αποφάσισα πως δεν είναι σωστή αυτή η θέση με το μάκμπουκ στα γόνατα και μεταφέρθηκα στο τραπέζι. Χάζεψα για λίγο εκεί, έκανα καινούργιους φίλους στο facebook, βούτηξα κουλουράκια στον καφέ και αποφάσισα πως δεν με εμπνέει το τραπέζι. Ξάπλωσα στο πάτωμα, έπαιξα λίγο στο twitter, έβαλα μια μάσκα ροζ αργύλου, συνειδητοποίησα πως είναι η τελευταία από το στοκ της Apivita που είχα φέρει μαζί μου, μέτρησα τον καιρό που είμαι μακριά από την Αθήνα, μου βγήκε 6 μήνες παρά κάτι μέρες, βολεύτηκα στη μοκέτα καλύτερα και άρχισα τις ονειροπολήσεις.

Μισός χρόνος φίλη που είμαι σε άλλη ήπειρο.

Μισός χρόνος;

Πετάγομαι και πάλι όρθια. Είχα τόσα πολλά σχέδια που ήθελα να βάλω σε εφαρμογή με το που θα ερχόμουν στην Αμερική, φίλη, είχα έναν ολόκληρο εαυτό να επανασχεδιάσω, μια γκαρνταρόμπα να βελτιώσω, κάτι κοιλιακούς να γραμμωσω. Όλα αυτά τα projects που είχα αποφασίσει πως θα τρέξω τώρα που θα έχω χρόνο και δεν θα αργοπεθαίνω στο generic γκρι γραφείο του ΔΟΛ, όλες αυτές οι ιστορίες που ήθελα να γράψω, οι γλώσσες που ήθελα να μάθω, τα workshops που ήθελα να παρακολουθήσω.

Είμαι όρθια με την κοκαλωμένη μάσκα στην μούρη και δεν ξέρω προς πoια κατεύθυνση να πρωτοτρέξω για να κερδίσω τον χαμένο χρόνο. Μπρος σαλόνι και πίσω κουζίνα. Στο πλάι διάδρομος. Το σκάω προς τα εκεί. Κάνω μια μικρή στάση στο μπάνιο για να ξεπλύνω τον άργυλο και συνεχίζω τροχάδην προς το δωμάτιο που είχα αποφασίσει κάποτε πως θα μετατρέψω σε γραφείο, αλλά για 6 μήνες τώρα είναι κάτι ανάμεσα σε βομβαρδισμένη γκαρνταρόμπα και αποθήκη περιοδικών. Ο επανασχεδιασμός μου αρχίζει από εδώ λοιπόν.

Τακτοποίηση ρούχων (ώστε εδώ ήταν το γκρι πουλόβερ!), ξεσκόνισμα, ηλεκτρική, άδειασμα γραφείου από random χαρτιά (α, να, και το συμβόλαιο του ενοικίου), άναμα αρωματικών κεριών, στόλισμα κουτιών και άνοιγμα παραθύρων για να μπει φως. Νταν νταν! Το καινούργιο μου γραφείο.

Σε λίγες μέρες έρχεται και το futon που θα συμπληρώσει την εικόνα.

Τώρα δεν έχω άλλη δικαιολογία, πρέπει να στρωθώ και να τελειώσω το κομμάτι.

7 Comments

Filed under Dear diary, Writer's block

7 responses to “στο γράψε σβήσε

  1. that’s a nice start!!!
    smoooches!

  2. Tita

    Με τέτοιο γραφείο εγώ όλη μέρα θα έγραφα!!!Φιλιά από τη μαστιγωμένη αντικαταστάτριά σου που έχει φτύσει αίμα για να καταφέρει να πάει δύο μέρες στο Λονδίνο. Φίλε μουυυυ!!! Παρεμπιτόντως πήγα στη Φωκίδος και κρεμασμένο σε μια ντουλάπα ήταν το γκρι σακάκι του Γουίλ! Φαντάζομαι θυμάσαι τη μέρα που το είχα κληρονομήσει…Η ΜΕΡΑ. Συγκινήθηκα πάντως.

  3. Γράφε, γράφε, φίλε, μια μέρα όλοι για σένα θα δουλεύουμε! Να περάσεις φα-ντα-στι-κά στο Λονδίνο και να δώσεις φιλιά στη Χρύσα.

    το γκρι σακάαααααακι! να το ξεθάψεις και πάλι γιατί σου πήγαινε πολύ φίλε. και γιατί ήταν η πιο ωραία χειμωνιάτικη μέρα!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

  4. chrisa

    xaxaxaxaxaxxaxaxaax!!!apolaustiki opws panta…etsi apla!!lol!!!!!:PPP

  5. chrisa

    xaxaxaxaxaxxaxaxaaxxxaaxa!apolaustiki opws panta…etsi apla!lol!!!!!:PPPP

Leave a Reply

