κάποιος να κλείσει την πόρτα του ψυγείου

Μία καπαρντίνα με αδιάβροχη επένδυση απ’ έξω για να απωθήσει την υγρασία του χονιού, με γούνινη επένδυση από μέσα (συγγνώμη καλοί μου λαγοί) για να σε κρατήσει ζωντανή. Ευγενική χορηγία του κου Yves Saint Laurent που ξετρύπωσε η Μητέρα (AKA, πεθερά) σε ένα thrift store και μου την χάρισε. Ένα μάλλινο σκουφί που κατεβαίνει ως τα αυτιά και από πάνω ένα δεύτερο, μεγαλύτερο, γούνινο (fake αυτό) σκουφί-καπέλο, ευγενική χορηγία Φίλης, όταν κάναμε swap-not-shop εκκαθαρίσεις ντουλάπας στο γραφείο του Marie Claire. Ένα τεράστιο κασκόλ που τυλίγεται 4 φορές γύρω από τον λαιμό, τα αυτιά, το στόμα την μύτη κι αφήνει μόνο μια χαραμάδα για τα μάτια, ευγενική χορηγία της μητέρας (AKA μανούλα) που κάθισε και μου το έπλεξε γιατί δεν έβρισκα κανένα κασκόλ αρκετά μακρύ. Ένα μάλλινο ζευγάρι γάντια που ανεβαίνουν σχεδόν μέχρι τον αγκώνα και εξασφαλίζουν την κάλυψη κάθε κενού ανάμεσα στα μανίκια καπαρντίνας και πουλόβερ. Ένα δεύτερο ζευγάρι δερμάτινα γάντια, πιο κοντά, δια παν ενδεχόμενο. Και τα δύο δεν ξέρω πώς κατέληξαν στην κατοχή μου. Ένα ζευγάρι κάλτσες Calvin Klein μέχρι το γόνατο που είχα πάρει στο LA για να φοράω με φούστες αλλά τώρα πια δεν με ενδιαφέρει το διακοσμητικό του θέματος, παρά μόνο το πρακτικό. Ένα δεύτερο ζευγάρι κάλτσες, χνουδωτές και χοντρές, από αυτές που παίρνεις γιατί σου θυμίζουν περισσότερο κατοικίδιο παρά κομμάτι ρουχισμού. Uggs. Τζιν.  Τ-shirt –γιατί όπου πας να πιεις καφέ θα κάνει τόση πολλή ζέστη που αν φοράς κάτι περισσότερο από ένα κοντομάνικο σκας. Πουλόβερ του σκι που επίσης δεν ξέρω πώς κατέληξε στην κατοχή μου –μπορεί από εποχή Βερολίνου.

Και όλα αυτά για να περπατήσω ως το κέντρο. Όταν ξεντύνομαι δε, για να καθίσω σαν άνθρωπος στο καφέ, όχι μόνο μου παίρνει μερικά λεπτά αλλά δημιουργώ μια μικρή στοίβα από πλεκτά πράγματα δίπλα μου.

Επίσης, η παλιά διαδρομή των 15′ έχει υπερδιπλαστιαστεί χρονικά, διότι περπατάω σαν την κότα. Σε κάθε βήμα δοκιμάζω το έδαφος μπροστά μου να βεβαιωθώ ότι δεν έχει δημιουργηθεί στρώμα πάγου, πατάω σιγά σιγά όλη την πατούσα και αφού σιγουρευτώ ότι δεν απειλείται η ισορροπία μου, σηκώνω το άλλο πόδι για να κάνω ακόμα ένα βήμα. Και φτου κι από την αρχή. Θυμάσαι που σου έλεγα το καλοκαίρι ότι όλοι με προσπερνούν με τα ποδήλατά τους σαν σίφουνες γιατί εγώ πάω αργά; Ε, έτσι είναι τώρα με το περπάτημα. Σαν αυτά τα βίντεο κλιπ που ο πρωταγωνιστής κάθετα στην μέση μιας πολυάσχολης διασταύρωσης στην Νέα Υόρκη και όλοι γύρω του τρέχουν σε fast forward ενώ εκείνος μένει σταθερός; Ε, αυτό ζω.

Όταν δεν τουρτουρίζω ή δεν φοβάμαι ότι θα σπαστώ γλιστρώντας στον πάγο, το χιόνι είναι ωραίο φίλη. Σχεδόν ρομαντικό. Και κάπως αδιάφορο, αλλαζονικό. Έρχεται και κάθεται πάνω σου, απλώνεται στο δρόμο σου, σκεπάζει το μπαλκόνι σου, έτσι, επειδή το θέλει. Σαν να ζούμε μέσα σε μια τεράστια snow globe που κάποιος έχει κουνήσει και δεν μας μένει παρά να περιμένουμε μέχρι να κατακαθίσει το χιόνι.

 

 

 

 

 

9 Comments

Filed under American woman?

9 responses to “κάποιος να κλείσει την πόρτα του ψυγείου

  1. εγώ σήμερα φοράω αμάνικο

  2. jerry

    αν δε στειλεις πισω το πουλοβερ, κρατω όμηρο τα απειρα ζευγαρια κάλτσες σου και φυσικά τις πετσέτες.. άσε που αυτή που θα κλέψει ένα ένα τα λουμπουτίνια σου από τα ελτα θε ειμαι εγω και φυσικα φοβασαι γιατι μονο εγω φοραω το ίδιο νούμερο..
    αν όλο αυτό σου φάνηκε σαν απειλή είσαι μάλλον υπερβολική.. ως είθισται (ακόμα να θυμηθώ γαμώτη μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

    • κάτω τα χέρια από τα λουμουτίνια μου, έχω και να ντυθώ νύφη. τις πετσέτες και τις κάλτσες πάρτες δεν με νοιάζει, κλέβω άλλες εδώ καλύτερες.

      καλά, παίζει να είναι και δικό σου το πουλόβερ, μπορεί να μου το έδωσες για να μου σώσεις τη ζωή στο Βερολίνο.

  3. George

    Ena metaforiko meso (ta podia sou) ixeres kai esy na xrisimopoieis kai auto olo provlimata sou vgazei :-)))

  4. Se katalavainw!
    Oxi twra pou eimai egw sto L.A., alla otan zousa stin Finlandia kai irthan ta prwta xiona ekana akrivws tis idies skepseis!!! Ase kai liga les oti foras… Tha deis oti oi vlefarides sou tha arxisoun na pianoun pago otan i thermokrasia pesei katw apo tous 15 vathous ypo to miden. Egw odigousa kai podilato ston pago me aytes tis thermokrasies gia 30 lepta…!!! Ki omws epiviwsa kai twra pia eimai perifani gia to tharos mou tote!!!😀
    Enjoy!!!

    • Podilato?? I bow to you! Bravo re, nomizw pws eisai i kainourgia irwida mou. 8a prospa8isw na se mimi8w, alla o pagos me tromokratei, nomizw pws 8a glistrisw kai 8a me patisei to dierxomeno lewforeio (giati panta stous fovous mou pernaei lewforeio). LOL.

      Otan oi vlefarides mou ginoun pagwto 8a er8w klaigontas ws to LA kai 8a pioume kapou stin Sunset na ksexasoume.

      XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Leave a Reply

