cosmogirls και άλλα

Το πρώτο μου άρθρο ever στο Cosmo, ήταν ακριβώς πριν 8 χρόνια, για το Χριστουγεννιάτικο τεύχος του 2002. Τώρα εσένα δεν σου ακούγονται πολλά 8 χρόνια, αλλά μέσα σ’ αυτά, αφενός εγώ έγινα ένας άλλος άνθρωπος, αφετέρου μεγάλωσαν και οι αναγνώστριές μας, πήραν πτυχία, άρχισαν να αρθρογραφούν οι ίδιες και δύο από αυτές, έχουν δικό τους web magazine, το Fa.ve. Πριν λίγο καιρό λοιπόν μου ζήτησαν μια συνέντευξη, αλλά επειδή η λέξη με κάνει να γελάω με αμηχανία, την είπαμε “καφέ και κουβέντα με φίλες”. Όταν άνοιξα το μέιλ με τις ερωτήσεις, πείστηκα ότι θα μπορούσε να ήταν όντως κουβέντα με φίλες, φίλες που ξέρουν ότι σπούδαζα στο LA με την Solero και που καταλαβαίνουν την δυσκολία της απόφασής μου να παραιτηθώ από μια “καλή δουλειά”, φίλες που δεν με κρίνουν αλλά ρωτούν με ενδιαφέρον “εσύ τώρα τι θα ήθελες να γίνεις όταν μεγαλώσεις;”.

Ξέρεις, είναι συγκινητικό, γιατί τα κείμενα του Cosmo έχουν συνήθως και μια προσωπική ιστορία πίσω τους, όχι μόνο αυτή που διηγείσαι στην τελική μορφή του, αλλά και όλα όσα τη συνοδεύουν από την στιγμή που σου έρχεται η ιδέα, την προτείνεις στο meeting, στην αναθέτουν, αφήνεις μέρες να περάσουν χαζεύοντας, μετά τρέχεις όταν φτάνει το deadline, γράφεις ως το πρωί και τελικά την βλέπεις τυπωμένη. Μερικές φορές γράφω και γελάω μόνη μου δυνατά, άλλες φορές θυμάμαι κάτι και θυμώνω. Παλιότερα, όταν μέναμε με την Solero στην Αθήνα, αναλαμβάναμε άρθρα μαζί και αυτό από μόνο του γινόταν μια περιπέτεια με στιγμές που φωνάζαμε η μία στην άλλη ή γελούσαμε νευρικά τόση ώρα που μας έπιανε λόξιγκας (hint για Sol: τι κάνει μπιπ, μπιπ, μπιπ μέσα στον Αρθούρο;). Τα ταξίδια που έκανα αυτά τα 8 χρόνια έγιναν  άρθρο στο Cosmoγυρισμένη, τα νεύρα μου με την γραμματεία του Πολιτικού έγιναν στήλη φοιτητικών, τα κιλά που πήρα και έχασα, οι γκόμενοι που ερωτεύτηκα και μετά μίσησα, όλα τα δράματα με φίλους, μετακομίσεις, γονείς, ανασφάλειες, όνειρα και σχέδια, έγιναν λέξεις, τίτλοι, άρθρα. Και ξαφνικά βρίσκονται δυο κορίτσια που τα έχουν διαβάσει και τα θυμούνται κι έτσι συγκινούμαι και βρίσκομαι να περιαυτολογώ τόση ώρα.

Anyway, για να μην σε πρήξω άλλο σαν την τρελή γριά που αναπολεί τα νιάτα της και μιξοκλαίει, μπες στο τέλειο site όχι μόνο για να διαβάσεις τις σοφίες μου, αλλά για να κάνεις μια βόλτα και να χαρείς. Κάτι τέτοιες δημιουργικές προσπάθειες σε πείθουν πως υπάρχει ελπίδα και δεν είναι όλα χαμένα στην κακογουστιά του Ελληνάρα.

μια τυπική μέρα στο γραφείο --όταν ακόμα ήταν στο υπόγειο της Μιχαλακοπούλου, μπορεί και προ Χριστού δηλαδή, ίσως 2004.

15 Comments

Filed under Dear diary, Writer's block

15 responses to “cosmogirls και άλλα

  1. jerry

    δηλαδή μα πόσο περήφανη θα με κάνεις?
    ελπίζω να μη σε πάρει η ΝASA:-)

    • η NASA έχει πολλές δουλειές αυτόν τον καιρό, αλλά μόλις το λύσουν το μυστήριο θα με ειδοποιήσουν για συνέντευξη.

  2. Tita

    File mou sygkinithika gamwto. Ti wraia…..Kai wraia kai i synenteuksi!Prwth fora pou dineis anti na tin kaneis?

    • Ναι, ναι, πρώτη φορά. Αστείο ε; Να δίνω συνέντευξη αντί να παίρνω.

      Φίλε μου, καθώς έψαχνα να βρω φωτό για το post, βρήκα αυτή που είχαμε βγάλει οι δυο μας στο πάρτι πριν την αναχώρησή μου, όταν τελείωσε το φοιτητικό κωλοβάρεμα για σένα κι έπιασες πραγματική δουλειά, ενώ εγώ άφηνα την πραγματική δουλειά για να γίνω φοιτήτρια. Συγκινητικό λέμε.

  3. George

    Egw pali to thymamai sa xthes. To prwto arthro prin 8 xronia. Pou na imoun arage tote? stin kouzina na trww nudles i mipws ston kanape teza?

    • jerry

      ή τζετ λανγκ θα είχες ή χανγκ όβερ🙂

    • xaxaxaxa! noodles!! AKA “kinezikes malakies” xaxaxaxa!
      Giorgo, ksereis ti 8imi8ika prox8es? Mia mera pou eixes syr8ei ws to spiti mou meta apo 4 meres xwris ypno kai sou eftiaksa kafe gia na stilo8eis kai epines ti mia koupa meta tin alli kai den se epiane kai tote proseksa ena mikro la8os: sou eixa ftiaksei apo ton decaf!! LOL!!!

      Jerry, ayto ksanapesto!!

      • George

        Apo to minima sou prokuptei ena syberasma kai i epivevaiwsi enos allou:
        1. Neo symperasma: tosa xronia zousa se ena psema oti meta to poto o kafes de se pianei opote synexiza kai to prwi na pinw dikomazontas omoiopathitiki.
        2. Epivevaiwsi gnwrimou symperasmatos: otan isoun foititria, sto market pigaines gia volta. ena pragma ypirxe afthono sto spiti sou kai auto itan LATHOS proion.

  4. George

    Jerry, kai sena mazemena sta exw. Ena vrady pou eixa meinei sto koinovio kai xypnisa apo to malliaro zwo na mou gleifei ta podia (aporwntas metaxy ypnou – xypniou “what the f*ck did i had last night”), anti na mou ftiaxete oi oles xade ena kafe tis prokopis, me steilate na sas parw apo exw kai me tin apaitisi na ginw aoratos mpainontas kai vgainontas. Einai paidika traumata auta kopela mou :-)))

    • jerry

      Ωχ ναι!! αόρατος!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!
      μα γιατί δεν σου φτιάχναμε καφέ; αφού είμαστε πολύ προκομμένες…

      το μαλλιαρό δεν είναι ένα απλό ζώο.. μην κοιτάς που δεν μιλάει (ευτυχώς)- ξέρεις πόσα έχουν δει τα μάτια της; και χωρίς να στραβώσει το στόμα της..

  5. George

    Fysika kai xerw ti exei dei. Ta legame ena prwi pou gyrisa kai eimastan oi dyo mas. Nomizw mou tin epefte ligo🙂 xaxaxaxaxaxaxaxaxaxa axa axa axa axa

  6. mpempa

    Πριν από αρκετά χρόνια είχατε γράψει ένα άρθρο με τίτλο “Κι αν έχω τάσεις αρθρογραφίας”. Γιατί το θυμάμαι; Πάντοτε ήθελα να γίνω δημοσιογράφος και το άρθρο αυτό, στην αρχή της ενήλικης ζωής μου, είχε γίνει η φαντασίωσή μου, ονειρευόμουν ότι μία μέρα θα ανοίξω και εγώ το μέιλ μου και κάποιος θα μου προσφέρει την ευκαιρία στο όνειρό μου. Υπήρξα τυχερή, τα χρόνια που πέρασαν σπούδασα, ταξίδεψα, εργάστηκα σκληρά, αγάπησα και πήρα μία σύντομη, φευγαλέα γεύση του ονείρου μου. Αυτήν τη στιγμή είμαι τόσο μακριά από το όνειρό μου όσο ήμουν και τη μέρα που διάβασα το άρθρο σας αλλά μόλις γεμίσω μπαταρίες θα ξαναπροσπαθήσω. Το μπλογκ σας με βοηθά να συνεχίσω να ονειρεύομαι.

    • Αυτή η φράση, “το μπλογκ σας με βοηθά να συνεχίσω να ονειρεύομαι” είναι ό,τι πιο ωραίο μπορούσα να ακούσω!
      Χμ, εκτός ίσως από τον πληθυντικό που κάνει να νιώθω γριά. :))

      Ναι, να ξαναπροσπαθήσεις. Και όταν χρειάζεσαι εμψύχωση να έρχεσαι εδώ να τα λέμε. Και θα τα καφέρεις. Τα όνειρά είναι για να τα κατακτάς!
      Καλή δύναμη.

  7. Tita

    File th fwtografia pou les tin exw akoma kollimeni sto grafeio mou kai me koitazei kathe mera. Opws exw kai to apokomma apo to hmerologio ths Betty Boop, 28 Augoustou 2006 (ean den apatwmai) opou mou euxesai “Kalh arxh reeee!”.

Leave a Reply

