πριν 3 χρόνια τέτοια μέρα

06:48 pm
2/9/08

Η φίλη μού στέλνει φωτογραφίες από γλυπτά πεταλούδες.

Και μετά κάνουμε chat και ξημερώνει στο Los Angeles και τρέχει στο παράθυρο να βγάλει μια φωτογραφία του ουρανού. Αυτό θα έβλεπα από το σπίτι μας στο Hollywood αν ήμουν ακόμα εκεί:

Στην Vine ξημέρωνε φούξια ουρανός και στην Μιχαλακοπούλου έβρεχε σκόνη (και λίγη γκρίνια, αλλά αυτό είχε να κάνει με το κλείσιμο του τεύχους, καμία σχέση με τη γεωγραφική θέση του γραφείου).

Σχεδόν 7 εβδομάδες χωρίς τσιγάρα και δύο μέρες χωρίς σοκολάτα. Είμαι έτοιμη για το Θιβέτ.
Σήμερα θα συναντήσω τα κορίτσια στο κέντρο για τον εβδομαδιαίο μας καφέ. Η Λουκ έχει γιορτή.
Καθάρισα το γραφείο μου, στόλισα τα άδεια μεταλλικά κουτιά από τις μέντες στα διαχωριστικά με το τμήμα της μόδας, κόλλησα το ημερολόγιο της Betty Boop, διέγραψα και μερικές μέρες για να είναι αξιόπιστο, έδεσα μια μοβ κορδέλα στην καρέκλα μου για να την ξεχωρίζω (τις σέρνουμε για τα πηγαδάκια και μετά τις μπερδεύουμε άστα να πάνε), έκλεισα το περίπτερο και άνοιξα μανάβικο (δηλαδή αντικατέστησα τις καραμέλες με φρούτα).

Αν προλάβω να παραδώσω όλα τα άρθρα που έχω για αυτόν τον μήνα στην ώρα τους θα είμαι η θεά Κάλι (που γράφει και με τα 10 χέρια).

Τα βράδια μου έχουν γίνει πιο συναρπαστικά από τότε που γέμισε η πόλη καρδούλες. Κάθε απόγευμα συναντάω τον Will και κάνουμε βόλτες και τις ανακαλύπτουμε. Οι αγαπημένες μας μέχρι τώρα είναι στην στοά του βιβλίου.

I’ll get back to you as soon as I get a life.

Leave a comment

Filed under Dear diary

Leave a Reply

