πριν 3 χρόνια τέτοια μέρα

για όσους γκρινιάζουν στην Αθήνα για τη βροχή (αυτό το τουίτερ ρε παιδί μου γεμάτο σχόλια για τον καιρό είναι σου λέω), ξέθαψα τα ιντερνετικά αρχεία μου από τον Φεβρουάριο του 2008 που είχε χιονίσει. Προφητικό. Πού να ήξερα πως μετά από 3 χρόνια θα μετακόμιζα σε ένα μέρος όπου το σαββατοκύριακο του χιονιού κρατάει 4 μήνες φίλη. Ιδού:

2/23/08

* Το σαββατοκύριακο που χιόνισε και μπερδευτήκαμε.

Τα καλά νέα είναι ότι δεν έπεσα στον πάγο. Τα κακά ότι έχασα μόνο μια μέρα σχολείο. Κάθε Δευτέρα πρέπει να μας βρίσκει αποκλεισμένους μπροστά στο τζάκι. Το highlight: ο Will με τα ray-ban γυαλιά του αεροπόρου. Τα κανονικά, του αεροπόρου πατέρα.

Και τώρα που είπα γυαλιά, θα κολλήσω και ένα εντωμεταξύ, γιατί του πάει: ένα μεσημέρι κάναμε βόλτες στα μαγαζιά και κακομαθαίναμε τους εαυτούς μας με αυθόρμητες αγορές. Χωρίς πρόγραμμα, χωρίς “α, ξέρεις τι ήθελα”, χωρίς λίστα.
Ένα σακουλάκι φρεσκοκομμένος καφές, breakfast blend. Ένα ζευγάρι μαύρα σνίκερς. Ψωνίζαμε έτσι, γιατί είχε ήλιο και είχαμε βγει βόλτα και είχαμε ξυπνήσει με καλή διάθεση και γιατί τα μαγαζιά ήταν ανοιχτά. Για τους ίδιους λόγους μπήκαμε σε ένα μαγαζί με οπτικά. Μισή ώρα αργότερα τρέχαμε στον δρόμο με τα καινούργια μας γυαλιά γελώντας νευρικά γιατί είχε ήλιο και είχαμε βγει βόλτα και είχαμε ξυπνήσει με καλή διάθεση και γιατί τα μαγαζιά ήταν ανοιχτά και είχαμε βρει τα πιο ωραία γυαλιά του κόσμου και βγάζαμε φωτογραφίες ρουφώντας μάγουλα (εγώ δηλαδή):

Κλείνει η παρένθεση. Πίσω στα χιόνια:

Όταν έκλεισαν οι δρόμοι και ο αποκλεισμός μας ήταν επίσημος, βάλαμε μισή ντουλάπα πάνω μας και βγήκαμε βόλτα. Ένιωθα πολύ έμπειρη μετά την θητεία μου στη Minneapolis και πολύ θαραλαία που ήμουν έξω στην χιονοθύελα. Ο ντόπιος από την Minneapolis  που με κρατούσε να μην πέσω ήθελε να ανέβουμε σε ένα βουνό. Δεν ένιωσα πολύ έμπειρη τότε. Τον πήγα στο εκκλησάκι που παντρεύτηκαν οι γονείς μου.
Και μετά στις Ξαδέ για καφέ. Εκεί μας υποδέχτηκε ο Νικόλας. Ο οποίος μιλάει ασταμάτητα και είναι το πιο αστείο παιδάκι που έχω δει. Τον συμπαθώ από την αρχή κάθε φορά που τον βλέπω. (εδώ με το καπέλο του παππού μου, τον δικό του προπάππου):

Ίσως επειδή τον τελευταίο χρόνο δείχνω ιδιαίτερη αδυναμία στα ξανθά αγόρια.
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Ποιες άλλες εικόνες γεμίζουν την μέρα μου;

Η θέα την πόλης που επέστρεψα με τέτοια χαρα.

Η πρωινή ετοιμασία για το γραφείο και ο Will που επιτελεί χρέη συντονισμού παραγωγής και καλλιτεχνικής διεύθυνσης.

Τα καινούργια μου μαλλιά.

Τα καινούργια graffiti στην διάβαση κάτω από τις γραμμές του τρένου. Αυτή είναι η Lauryn:

Τα στενά στην Πλάκα.

Τα στενά που χανόμαστε και κάνουμε κύκλους για ώρες.

Οι εκθέσεις τέχνης στο Γκάζι.

Η πόλη από ψηλά.

Η καινούργια φίλη.

Το μουσείο που είχα προσπεράσει τόσες φορές και ποτέ δεν είχα σκεφτεί να μπω. Ξέρεις πόσο όμορφη είναι η Βασιλίσσης Σοφίας όταν βρέχει;

Η διαπίστωση ότι και πριν 2,5 χιλιάδες χρόνια περίπου οι κουδουνίστρες των μωρών εικόνιζαν αστεία ζωάκια.

Η διαπίστωση ότι υπάρχουν κι άλλοι ερωτευμένοι σ’ αυτήν την πόλη.

Valentine’s day.

Τα κτίρια που προσέχω πρώτη φορά τώρα που έμαθα και σηκώνω το κεφάλι μου όταν περπατάω.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Η editor in chief  που λέει με δυνατή φωνή πως έγραψα ένα γαμάτο κείμενο και θέλω να σκάσω από την χαρά μου, η editor in chief  που έρχεται πάλι και ανακοινώνει ότι μου κάνουν δώρο ένα 3μερο ταξίδι στο Πήλειο με τον Will και σκάω από την χαρά μου, βγάζω εκνευριστικούς θορύβους ευτυχίας και παίρνω τηλέφωνο τον Will. Η υπόλοιπη σύνταξη συμφωνεί πως λυπούνται τους δημοσιογράφους που θα είναι μαζί μας σ’ αυτήν την αποστολή στον καινούργιο ξενώνα.
Η beauty editor που ακούει τον χαμό και μου χαρίζει ένα μπουκαλάκι Kenzo το οποίο περιέχει body nectar. Καμία δεν ξέρει τι είναι αυτό, αλλά μυρίζει υπέροχα.
Η πλαστική σαύρα που άφησε ο γιος της άλλης editor in chief να μας φυλάει. Είναι ο Μήτσος, το pet του περιοδικού.
Η ατομική καφετιέρα που έχω δίπλα στον γαλλικό φουντούκι-βανίλια για να φτιάχνω καφέ στο γραφείο το απόγευμα που αλλάζει η βάρδια του da capo και ο βραδινός δεν τον πετυχαίνει καλά.
Η υφασμάτινη τσάντα με τα αγγουράκια και τα καροτάκια που κουβαλάω κάθε μέρα μαζί μου στο γραφείο. Μαζί με το lunch box που μου φτιάχνει ο Will.
The Body Artist, Mrs Dalloway, The Wind in the Willows- τα βιβλία που έχω διαβάσει αυτόν τον μήνα.
Οι εβδομαδιαίες συναντήσεις με Λουκ. Έχω πάντα γλυφιτζούρια μαζί μου.
Τα παπούτσια tango που μου έφεραν οι δάσκαλοι από το Μπουένος Άιρες. Κάθε Τετάρτη γινόμαστε και καλύτεροι.
Ρε, η ζωή μου είναι γεμάτη.

====================================
2/24/08
Ο Will υποσχέθηκε πως μόλις τελειώσω τα άρθρα που αναβάλλω θα δούμε τρία επεισόδια Sex and the City.
Και παραγγελία να τον είχα κάνει, τόσο τέλειο δεν θα τον φανταζόμουν.
Κάθε παράγραφο που τελειώνω, βάφω και ένα νύχι. Στα πολύ μεγάλα άρθρα καταφέρνω και πεντικιούρ. Motivation is the key to success.
====================================
2/26/08
αγαπημένε μου αδερφέ,

εχθές πρότεινα ένα κομμάτι για τα 20 χρόνια του Straight outta Compton και η διευθύντρια με ρώτησε ποιοι είναι οι NWA. Σου υπόσχομαι ότι στην επόμενη δουλειά μου θα φροντίσω να ακούν και oldschool.Αύριο φεύγουμε για Πήλιο, αααααα, φεύγουμεεεεε!
Εχμ, ναι, ψύχραιμη είμαι, δεν καταλαβαίνω ποιες τσιρίδες εννοείς ότι σ’ ενοχλούν.

 

2 Comments

Filed under Dear diary

2 responses to “πριν 3 χρόνια τέτοια μέρα

  1. mpempa

    “Ρε, η ζωή μου είναι γεμάτη.”: Μία φράση σε ένα υπέροχο κείμενο που με έκανε να συγκινηθώ και να χαμογελάσω με ελπίδα! Η πεμπτουσία της ευτυχίας! Ζείτε ακριβώς τη ζωή που ονειρεύομαι να κάνω!! Εύχομαι αυτό το όνειρο να διαρκέσει για πάντα!!

  2. Σου εύχομαι να την κάνεις με όλη μου την καρδιά. Και την μέρα που θα καθίσεις με νέους φίλους σε ένα παγκάκι με θέα, να πεις αυτή την πρόταση που σε γεμίζει τόσο.🙂

Leave a Reply

