vintage κούλουμα

Να, τι έκανα την Καθαρά Δευτέρα πριν 3 χρόνια, όταν είχα ακόμα γραφείο και τα 3μερα ήταν πολύτιμα:

8 Μαρτίου 2008

“Το πρωί ξυπνάς στην Αθήνα και πίνεις γαλλικό βανίλια-καραμέλα στην κουζίνα σου. Το μεσημέρι τρέχεις στην Αττική οδό και χασκογελάς με τον μπαμπά σου. Το απόγευμα χοροπηδάς πάνω στον αδερφό σου στο Μιλάνο. Και το ταξίδι μας στην Ιταλία άρχισε.

Ήταν η επιστροφή μου στον τόπο του εγκλήματος. Την πρώτη φορά που έκανα αυτό το ταξίδι ήμουν 18 χρονών, πρωτοετής στο Πολιτικό της Νομικής. Δέκα χρόνια μετά, η ζωή μου είναι καλύτερη και από το πιο αισιόδοξο daydreaming στα έδρανα της Σβώλου.

Ο Bro μας περίμενε στο αεροδρόμιο Malpensa τρίβοντας τα χέρια του. Και οι δύο βαλίτσες που είχαμε κάνει check-in περιείχαν πολεμοφόδια από την γάστρα της μανούλας. Εμείς πάλι χαιρόμασταν σαν να το είχαμε σκάσει από το σχολείο. Το καινούργιο μας παιχνίδι είναι να πιανόμαστε από το το χέρι και να στριφογυρίζουμε τραβώντας ο ένας τον άλλο. Δοκίμασέ το, σε κάνει να γελάς δυνατά.
Δυο ώρες μετά τρώγαμε πίτσα στην Brescia.”

===============================

9 Μαρτίου 2008

“Πρωί στην Brescia, κλέβω τον καφέ του συγκατοίκου (ο αδερφός μου είχε δείξει πού το φυλάει) και ετοιμαζόμαστε να πάμε στον σταθμό των τρένων. Η διαδρομή για Βενετία κρατάει 2,5 ώρες.

Σ’ αυτές τις 2,5 ώρες:
Ο bro έσπασε το κάθισμά του, αλλά κατηγόρησε το κάθισμα για κακή κρίση και το θέμα έκλεισε εκεί.

Εγώ τους έσπασα τα νεύρα πηγαίνοντας πάνω κάτω. Σκοπός μου ήταν να κρυφακούσω αυτούς που περνούσαν έξω από τα ιδιαίτερα διαμερίσατά μας, αλλά δεν καταλάβαινα τίποτα.

Τελικά έσπασαν κι εκείνοι και κατεβήκαμε στην Venezia.

Ααααα, εδώ δεν έχω να πω τίποτα κακό, ααααααα όλα και όλα, η Βενετία είναι υπέροχη. Ειδικά όταν την τριγυρνάς με τον Bro και τον Will.
Στην Βενετία λοιπόν,

θυμηθήκαμε γιατί είμαστε τόσο ερωτευμένοι: κυρίως γιατί διασκεδάζουμε τόσο πολύ ο ένας τον άλλο.

πάθαμε εμμονή με τις μπουγάδες και βγάζαμε φωτογραφίες τα κρεμασμένα πουκάμισα μέχρι που ο Bro μας είπε ότι βγάλαμε τα άπλυτα της Βενετίας στη φόρα. Εκεί αλλάξαμε κατεύθυνση στον φωτογραφικό φακό.

Στην πλατεία San Marko, εκεί που το παίζω τρομερά έξυπνη και ωραία και παίρνω πόζες ρουφώντας τα μάγουλα, ο Bro εκφράζει μια ύποπτη επιθυμία να βγάλει μια φωτογραφία με την μικρή του αδερφή. Ξαναρουφάω τα μάγουλα συγκινημένη και λίγο πριν αστράψει το φλάς, ο σοβαρός 30χρονος γιατρός αδερφός μου χώνει το δάχτυλό του μέσα στην μύτη μου. Και ο Will τραβάει την φωτογραφία.
Πρέπει να σταμάτησα να γελάω μετά από μία ώρα. Δεν ξαναρούφηξα μάγουλο, δεν ξαναστήθηκα σαν ηλίθια. Θυμήθηκα πόσο πιο αστεία και χαλαρή είναι η ζωή όταν τριγυρνάς με αγόρια. Thanx bro.

Μέσα στον Άγιο Μάρκο αρνήθηκα να δώσω 2 ευρώ για να προχωρήσω στην δεύτερη τουριστική ζώνη ώστε να πλησιάσω περισσότερο το ιερό, αρνήθηκα να δώσω 4 ευρώ για να ανέβω πάνω στον ναό. Νόμιζα ότι οι ορθόδοξη εκκλησία είναι η πιο φιλοχρήματη με τάσεις αισχροκέρδιας, αλλά και η καθολική δεν πάει πίσω.
Ωστόσο, η Βενετία είναι η χαρά του τουρίστα. Ειδικά του τουρίστα με αδυναμία στις καλτ φωτογραφίες με θέα γόνδολες και κανάλια.

Ταξιδιωτική συμβουλή: αν χαθείς λίγο στα σοκάκια μακριά από τις τουριστικές γειτονιές, θα ανακαλύψεις υπέροχες πλατείες και ακόμα πιο υπέροχα εστιατόρια. Στην επιστροφή είναι τόσο δύσκολο να μείνεις ξύπνιος μέσα στο τρένο και να μην χάσεις την στάση σου που πρέπει να είσαι εφοδιασμένος κατάλληλα. Εμείς, καταφέραμε να μείνουμε δραστήριοι και να μην φτάσουμε Μιλάνο κατά λάθος γιατί:
α. παίζαμε με τις μάσκες που αγόρασε ο Bro στη Βενετία.

β. Παίζαμε με τις ρυθμίσεις των μηχανών και ανακαλύψαμε τον μαγικό κόσμο του sepia και του B/W.

γ. Παίξαμε σε βίντεο-κλιπ.

δ. Παίξαμε σε horror-movie.

ε. Παίξαμε με τα δώρα που πήραμε από το εργαστήριο του Τσεπέτο.

στ. Παίξαμε τους ανίδεους και κατεβήκαμε στην Brescia.

=======================================

10 Μαρτίου 208

Καθαρή Δευτέρα κι εμείς κρατάμε τις παραδόσεις και ανεβαίνουμε στον λόφο. Στον λόφο της Brescia που έχει το καστέλο της, όπως κάθε Ιταλική πόλη που σέβεται τον εαυτό της.

Εκεί:
* θαυμάσαμε την θέα.

* προσπάθησα ανεπιτυχώς να εντοπίσω το σπίτι του Bro.

* προσπαθήσαμε ανεπιτυχώς να κλέψουμε το ανθρωπάκι που σκαρφάλωνε σε διάφορα σημεία του κάστρου.

* επισκευτήκαμε το μουσείο όπλων, ένα ενδιαφέρον μέρος με ιππότες και άλογα.

* μετά πήγαμε και σε ένα άλλο μουσείο με σύγχρονη τέχνη και ακόμα πιο μετά σε ένα μουσείο με την ιστορία της Ιταλίας. Νομίζω πως δεν είχαμε ξαναβεθεί με τον αδερφό μου μέσα σε χώρο τέχνης. Και τώρα ξέρω γιατί. Ο λογαριασμός για να κατεσταμένα έργα χρεώθηκε σε κάποιον κύριο Χαρίτων Ταχταρά.

* στάση στο Betty Boop Bar για καφέ και σάντουιτς με προσούτο.

PS. O Bro ήταν έτοιμος να αγοράσει ένα μεσαιωνικό σπαθί, αλλά θα συνεχίζαμε για Verona και φοβήθηκε μήπως τον σταματήσουν για έλεγχο και θεωρήσουν ύποπτο ένα μεσαιωνικό σπαθί μέσα στο πορτ-παγκάζ του. Ο Will ήταν έτοιμος να αγοράσει καρ ποστάλ με μεσαιωνικούς κόκορες για όλους τους φίλους του στην Αμερική, αλλά το έσπασε και με κάποιες που απεικονίζουν ιππότες. Εγώ ήμουν έτοιμη να κλάψω που βρέθηκε ένα Betty Boop Bar στην μέση του πουθενά.
========================================

Στην Verona:

* θυμόμουν την αρένα στην μέση της πόλης με τάφρο γύρω γύρω, αλλά ο bro με ενημέρωσε πως συνδύασα αναμνήσεις από δύο διαφορετικά σημεία της Verona που με είχε ξεναγήσει 10 χρόνια πριν.
Κι άλλη άσχετη σκέψη: όταν θυμάσαι ταξίδια που έκανες πριν 10 χρόνια και δεν ήσουν με τους γονείς σου, τότε έχεις αρχίσει και μεγαλώνεις.

* στην υπαίθρια αγορά αποφάσισα να ξεκινήσω συλλογή από αστεία murano ζωάκια. Ο Will με σταμάτησε απελπισμένος. Δεν καταλαβαίνω γιατί αντέδρασε έτσι. Θα την έχωνα δίπλα στις συλλογές από μολύβια, αυτοκόλλητα, εισιτήρια από λεωφορεία διαφόρων πόλεων του κόσμου, σπιρτόκουτα, άδεια μπουκάλια αρωμάτων, καρουσέλ κλπ, κλπ.

* γράψαμε τα ονόματά μας κάτω από το μπαλκόνι της Ιουλιέτας.

* ο Will έβγαλε μερικές υπέροχες φωτογραφίες.

* δοκιμάσαμε πρώτη φορά πιάτο με άλογο σε ένα εστιατόριο χαμένο μέσα στους πεζόδρομους και τα πλακόστρωτα.

=========================================

1 Comment

Filed under Dear diary, Look what I found!, Traveling around the world

One response to “vintage κούλουμα

1. So…….. interesting!!!! You have a nice day!