Happy Birthday Φίλη

Σήμερα έχει γενέθλια η Φίλη, η φίλη που φέρνω πάντα ως παράδειγμα όταν θέλω να σου μιλήσω για θετικούς ανθρώπους, για δυνατούς ανθρώπους, για αστείες βραδιές, για δημιουργικές συναντήσεις, για τις καλές μέρες στο Marie Claire. Η Φίλη και ο Σύζυγος είναι σαν time-travelers, τους βλέπεις αγκαζέ στο πάρκο κάτω από το χρωματιστό παρασόλ που κρατάει εκείνη, ή πάνω στο ντεκ που παίζει μουσική εκείνος. Σαν μια νοσταλγική καρτ ποστάλ άλλης εποχής, καλύτερης εποχής, εποχής που ίσως δεν υπήρξε ποτέ, παρά μόνο στο μυαλό μας και τα βιβλία.

Στα περσινά γενέθλια της Φίλης μαζευτήκαμε σ’ ένα μπαράκι και χορεύαμε όλο το βράδυ. Εκείνοι ξέρουν πώς να χορεύουν swing και lindy hop, εγώ με τον Will απλώς χοροπηδάμε χαρούμενοι στο ρυθμό της μουσικής. Τότε ξέραμε ήδη ότι θα φύγουμε για την Αμερική, οπότε κάθε βραδιά που περνούσαμε στην Αθήνα αποκτούσε άλλο βάρος, πιο επίσημη εγγραφή στο άλμπουμ με τις αναμνήσεις που θα έπαιρνα μαζί μου.

Η Φίλη με έμαθε πώς να βάζω λουλούδια στα μαλλιά μου και να πιστεύω στον εαυτό μου. Με ενθάρρυνε να ακολουθήσω ό,τι σχέδιο κι αν μου καρφωνόταν, από τα χειροποίητα καλλυντικά (για τα οποία έφτιαξε ετικέτες και συσκευασίες) έως την καμπάνια εναντίον των sweatshops. Μου συμπαραστάθηκε όταν έκοβα το κάπνισμα και μετά όταν έκανα δίαιτα για να χάσω τα κιλά που πήρα από την διαδικασία. Με πήγαινε για ψώνια όταν χρειαζόμουν ανανέωση και στα Starbucks όταν χρειαζόμουν λίγο αέρα από τις κακές μέρες στο περιοδικό. Όταν λέω ότι μου λείπει το σπίτι μου, εννοώ μέσα σ’ όλα και την Φίλη, το γέλιο της Φίλης και τον τρόπο που με έκανε πάντα να νιώθω καλύτερα. Όταν την φέρνω στο μυαλό μου θέλω να βάλω κόκκινο κραγιόν και να χορέψω.

Να τα εκατοστίσεις κοριτσάκι μου.

6 Comments

Filed under Friends connection

6 responses to “Happy Birthday Φίλη

  1. na xairesai ti Fili sou loipon kai tis stigmes sas!filia apo anoixiatiki thes/niki!

  2. κοιτα να δεις που η ζωη κανει κυκλους και εμεις ειμαστε σε εναν ή περισσοτερους απο αυτους, απλα δεν το ξερουμε..
    μου θυμισες τον Φιλος μου. Μη γελας, αληθεια ετσι αποκαλει ο ενας τον αλλο εδω και χρονια.. φυσικα αυτος εχει φυγει εδω και λιγο καιρο και η επικοινωνια μας ειναι πιο.. περιορισμενη, αλλα ξερεις τωρα, αυτα δεν αλλαζουν ποτε.
    Να τη χαιρεσαι τη Φιλη σου. Με οποιο τροπο δυναται :[

  3. Να την χαίρεσαι την Φίλη σου και σας εύχομαι πραγματικά ότι καλύτερο! Αυτό με κάνει να σκέφτομαι κι εγώ τη Φίλη μου που λόγω συγκηριών και επαγγελματικών την έχω αποχωριστεί χρόνια τώρα αλλά μου λείπει αφάνταστα. Είναι ωραίο όμως να ξέρεις πώς ακόμη κι αν βρίσκεσαι στην άκρη του κόσμου, μόλις βρεθείτε ξανά είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα!🙂

  4. efi

    Τι γλυκό!! Να τα εκατοστήσει η φίλη σου!! Θα κατέβω δύο ορόφους να της πως Χρόνια Πολλά, γιατί την καλημέρησα το πρωι, αλλά δεν το’ ξερα!!
    χχ
    ΥΓ: και κοίτα σύμπτωση: σήμερα φοράω κόκκινο κραγιόν..

  5. Miss D.

    Επίσης η Φίλη έχει σπαράξει στο κλάμα με όλα αυτά ( ναί, ναί με μύξες και τέτοια…), γιατί μου λέιπεις πάαααααααααααααααααρα πολύ όμως θα αντέξω 49 μέρες ακόμα… piece of cake*

    *not

Leave a Reply

