1 χρόνο μαζί σου

Ένα χρόνο πριν έκανα το πρώτο ποστ σ’ αυτό εδώ το ημερολόγιο. Ήμουν στην Αθήνα, δούλευα ακόμα στο γραφείο του Marie Claire, είχα μακριά μαλλιά και μια καθημερινή ρουτίνα με μετρό, Μιχαλακοπούλου, κοκτέιλ με καραμέλα στο Baba Au Rum. Εκείνες τις μέρες ο Will έλειπε, είχε επισκεπτεί τα δύο πανεπιστήμια που τον είχαν δεχθεί, το Columbia και το Michigan, για να κάνει την επιλογή του και να φέρει πίσω φωτογραφίες και βίντεο για μένα, ώστε να κάνω κι εγώ την δική μου επιλογή (σε ποια πόλη, γειτονιά, σπίτι θα ήθελα να ζήσουμε).

Το ημερολόγιο ξεκίνησε σε μια ακόμα νύχτα αϋπνίας σαν ένας τρόπος επικοινωνίας με τους φίλους και τις ξαδέρφες που θα άφηνα πίσω. Ήθελα να μοιράζομαι τις μέρες και τις εικόνες της καινούργιας μου ζωής μαζί τους.  Επειδή πλησίαζε ο καιρός να παραιτηθώ απ΄τη θέση μου, το ονόμασα “out of office automatic reply”.

Χαίρομαι που το έκανα γιατί τώρα έχω ένα αναλυτικό αρχείο του πρώτου μας χρόνου εδώ, της μετακόμισης, της αλλαγής, της νοσταλγίας και της προσαρμογής. Περισσότερο όμως χαίρομαι γιατί μέσα από αυτό το ημερολόγιο έκανα καινούργιες φίλες, δέθηκα με τις παλιές, ήταν το καλύτερο αντίδοτο στην μοναξιά που έρχεται μαζί με κάθε τέτοια μεγάλη μετάβαση, από τον μεγάλο κύκλο της Αθήνας στην άγνωστη Αμερικάνικη πόλη.

Σ’ αυτό το σημείο θέλω να σ’ ευχαριστήσω για τα 37 χιλιάδες και κάτι εκατοντάδες κλικ που έκανες, για τα σχόλια, τις ευχές και την συμπαράσταση, για τα like, τις παρατηρήσεις και την υπενθύμιση ότι η ζωή είναι πολύ ωραία, ειδικά όταν την μοιράζεσαι με φίλους.

Θα συνεχίσω να σου γράφω φίλη μου, όχι μόνο γιατί μου λείπεις, αλλά γιατί είναι ο καλύτερος τρόπος να βάζω τις σκέψεις μου σε μια τάξη.

Μείνε για καφέ και κουβέντα.

 

11 Comments

Filed under American woman?, Dear diary

11 responses to “1 χρόνο μαζί σου

  1. Nancielasketo

    1 χρόνο υπέροχη συντροφιά!🙂
    [έχω μαζέψει όλα σου τα άρθρα από το cosmo και τα ξαναδιαβάζω!Εκεί να δεις ωραία συντροφιά! ]
    φιλιά από τας Σέρρας..

    • ωραίο αρχείο, φαντάζομαι θα γελάς πολύ με τις ατάκες/πεποιθήσεις που κάνω γαργάρα ανά 3-4 τεύχη. Όπως: “δεν πιστεύω στις αδερφές ψυχές ” και τρία τεύχη μετά “πώς γνώρισα το άλλο μου μισό” με καρδούλες αντί για τόνους. LOL

  2. Nenita

    Όποτε διαβάζω κάτι δικό σου θυμάμαι τα πρώτα σου κείμενα στο Cosmo, τότε που ένα “κορίτσι της διπλανής πόρτας” έγινε κομμάντο και εισχώρησε στο “μαγικό άδυτο” της εφηβείας μας. Ελπίζω να είσαι ευτυχισμένη με Εκείνον και να απολαμβάνεις κάθε στιγμή της ζωής σου🙂
    (οι σχέσεις που αξίζουν, είναι πάντα εκεί, με ή χωρίς ημερολόγιο =])

    • μου αρέσει πολύ η περιγραφή του “κομμάντο”. Ειδικά αν φανταστείς μία κομμάντο που τραυλίζει και σκοντάφτει συνέχεια. Ελπίζω να βοήθησα πάντως σ’ αυτό το χάος της εφηβείας, έστω και ελάχιστα, να βρεις μια άκρη– και να πιστέψεις πως όλα είναι δυνατά.

  3. Ελένη

    Να είσαι καλά κούκλα και να μας κρατάς συντροφιά για πολλά πολλά χρόνια, εξιστορώντας μας τις εμπειρίες σου!❤

    • αχ, ρε σ’ ευχαριστώ, θα κάνω ό,τι μπορώ, όπως ξέρεις δεν είναι εύκολο να σταματήσω την πολυλογία (έστω και μέσω blog).🙂

  4. mpempa

    Από τα 22 σας που σας παρακολουθώ μέσω των άρθρων σας με εμπνέατε πάντα! Απολαμβάνω πάρα πολύ τα κείμενά σας και ειλικρινά χαίρομαι πολύ που σας ξαναβρήκα και μάλιστα σε πιο interactive μορφή! Να είστε καλά και οι 2 σας (τελικά υπάρχει ο Mr.Right, απαντήθηκε το προαιώνιο ερώτημα της Carrie {ξερετε ποια Carrie!!}). Α, και μιας που είστε και στον τόπο παραγωγής, στείλτε any θετικά vibes μπας και πάρω αυτό το έρμο το Proficiency!!
    ΥΓ: Συμφωνώ απόλυτα με Nenita

    • ο πληθυντικός με έκανε ν’ ανατριχιάσω λίγο. Εντάξει, δεν λέω, μπράβο σου που έχεις καλούς τρόπους, αλλά θα σε παρακαλούσα να τους ξεχάσεις όταν έρχεσαι εδώ, είμαστε όλες φίλες –και κάποιες από εμάς περνάνε κρίση ηλικίας μετρώντας τις άσπρες τους τρίχες στον καθρέπτη.
      Σου στέλνω άπειρα κύμματα θετικής ενέργειας για το proficiency, αυτό που με είχε βοηθήσει εμένα πολύ ήταν ότι διάβασα πολύ το βιβλίο με τα παλιά τεστ –πολλές ερωτήσεις ανακυκλώνονται.
      Και ναι, υπάρχει ο Mr Right, κι έχω αποδείξεις🙂

  5. nannette

    You are too adorable for words! Wish I were there having a cup of coffee with you. I would order a skinny latte!

  6. mpempa

    Οk, τον κόβω τον πληθυντικό, βασικά σε όλους την σπάει απλά προτιμώ να αρχίζω με πληθυντικό και να περνάω μετά στον ενικό! Thanks για τη θετική ενέργεια!!!! Χμμμ, έχω κάνει πολλά τεστ αλλά νομίζω ότι δεν ήταν παλιά θέματα, I`ll check it out! (χμμμ, άσπρες τρίχες εσύ, ρυτίδες έκφρασης εγώ -να κάνω μπότοξ στα 25 μου?????- αν βρεθεί και μία σχολιάστρια με αρθριτικά το ανοίξαμε το ΚΑΠΙ!)

Leave a Reply

