πλάκα κάνεις

Μου είχαν υποσχεθεί ζεστή άνοιξη και καλοκαιρινά βράδια. Μου είχαν υποσχεθεί παραλίες και ήλιο και σαγιονάρες. Μου είχαν υποσχεθεί την εικόνα που έχουν οι τουρίστες για την Ελλάδα, αλλά ήταν ένα απλό διαφημιστικό κόλπο, ένα ψέμα του μάρκετινγκ, ήρθα με μια βαλίτσα καλοκαιρινά φορέματα και κυκλοφορώ με τα πουλόβερ του Will, που μου είναι σαν φορέματα αν δεν τα συγκρατήσω με το χέρι.

Θέλω την Ελλάδα των διαφημίσεων damn it!

Και σαν να μην έφταναν αυτά, οι πηγές μου λένε ότι στο Ann Arbor έχει ρεκόρ ζέστης. Θ’ αυτοπυρποληθώ.

3 Comments

Filed under Athens story

3 responses to “πλάκα κάνεις

  1. Υπομονή! Το ίδιο έπαθε και η αδερφή μου λίγο πριν το Πάσχα. Ήρθε από Βερολίνο μετά από 8 μήνες και αντί για τον ήλιο και τη ζέστη ήρθε και βρήκε χαμηλές θερμοκρασίες και ασταμάτητη βροχή. Και στο Βερολίνο ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ καύσωνας, οι πιο ζεστές μέρες των τελευταίων ημερών! Ο Νόμος του Μέρφυ, αν έχεις ακουστά…😉

    Υ.Γ.: Πραγματικά ελπίζω να προλάβεις λίγο ήλιο, ζέστη και παραλία πριν επιστρέψεις!🙂

  2. cortezzia

    Kαι ό,τι πήγα να γραψω για τον νόμο του Μέρφυ, αλλά είδα πως με πρόλαβε η Angela🙂
    Don’t worry, φτιαχνει απο Δευτερα😉

  3. mpempa

    εχουμε γινει ευρωπαίοι…στον καιρό!!!

Leave a Reply

