έργα και ημέρες

είναι 11.30 το πρωί και έχω ήδη κάνει μάθημα Τουρκικών και τρώω μπραντς με την Ντία και απλωνόμαστε στους καναπέδες για να χαρούμε τον ήλιο και καθώς χαζεύουμε περαστικούς και χαιρετάμε τις φίλες μας που περνούν και συζητάμε για μια ομιλία που θα παρακολουθήσουμε αργότερα για την ελληνική και την κινέζικη λογοτεχνία κι εμφανίζεται ο Will με το ποδήλατό του και μου αφήνει βιβλία και λάπτοπ και συνεχίζουμε να μιλάμε με την Ντία και να στριφογυρίζουμε παγάκια με το καλαμάκι μας (δεν θα την καταλάβω ποτέ αυτήν την μανία των αμερικάνων με τα παγάκια) και είναι μία από αυτές τις στιγμές που θέλεις να φωνάξεις “η ζωή είναι ωραία ρε και εγώ είμαι τυχερή που την ζω έτσι,” αλλά δεν το κάνεις γιατί η άλλη πλευρά του νομίσματος είναι πως εκτός από τις φίλες μας περνούν βιαστικοί και άλλοι ακαδημαϊκοί και φοιτητές και πολυάσχολοι τύποι με δερμάτινους χαρτοφύλακες που ξέρεις ότι είναι φορτωμένοι με σημαντικά έγγραφα και ξέρεις επίσης πως εκείνοι θα εκμεταλλευτούν αυτή την μέρα για να σημειώσουν πρόοδο στην έρευνά τους, να βλετιώσουν ελάχιστα τον κόσμο, ν’ αλλάξουν την επιστήμη κι εσύ συνεχίζεις να κυκλώνεις παγάκια με το καλαμάκι και υποπτεύεσαι πώς ίσως, ίσως λέμε, να ανήκεις στην πλευρά αυτών που κάθονται έξω από την Γουόλ Στριτ και όχι στους μέσα με τα hands free, το corporate έλκος και τις τεράστιες Hermes.

Ο, γουέλ, αναστενάζεις, δεν είναι και το χειρότερο που μπορεί να σου συμβεί μετά τα 30. Αλλάζεις σταυροπόδι.

4 Comments

Filed under Ann Arbor story, Random days and nights

4 responses to “έργα και ημέρες

  1. πόσο μα πόσο συμφωνώ!
    πολύ καλημέρα σας! =)

  2. καλημέρααααα!🙂

  3. Katarxas signomi gia ta greeklish alla eimai sto grafeio kai to keyboard den exei ellinika. Edo kai kairo thelo na sou grapso kai na se ‘maloso’ gi’auto to fili pou grafeis kai pou os arren mou’rxetai kapos kathe fora pou se diavazo, alla simera exo allo thema. Ftanontas sti mesi tou post ithela na grapso oti isos exeis mperdepsei ligo ti sosti kai ti lathos pleura tou nomismatos, alla sto telos to esoses. Giati safos kai den einai to xeirotero pou mporei na sou simvei meta ta 30, eidika otan exeis tin anesi kai tin ‘polyteleia’ na theoreis oti i zoi einai oraia otan kathesai kai kykloneis pagakia me tis files sou.
    Me filikous, londrezikous xairetismous.

    • Αγαπητέ Φίλε,
      έχεις απόλυτο δίκιο για την ανισότητα των φύλων στο μπλογκ, αλλά υπάρχει και ένα inside story εδώ, και μπορώ να σου δώσω την σύντομη εκδοχή για να μην αποκοιμηθείς πάνω στο γραφείο σου: όταν εγκατέλειψα το δικό μου γραφείο για να πετάξω από τον corporate κόσμο και να προσγειωθώ στον ακαδημαϊκό, άφησα πίσω μου μια Φίλη (περισσότερες από μία, αλλά εκείνη γράφεται με κεφαλαίο Φ) και στην αρχή όλα τα ποστ ήταν σαν να της γράφω τα νέα από την καινούργια ζωή μου. Δυστυχώς η Αμερική πέφτει λίγο μακριά και έχω στερηθεί τους πιο αγαπημένους μου ανθρώπους και αυτός ήταν ο δικός μου τρόπος να χειριστώ το homesickness. Νομίζω ότι σε συγκίνησα λίγο μια που είσαι και εσύ ξενιτεμένος και θα έχεις συγχωρέσει ήδη αυτή την αδυναμία μου. Κατά δεύτερον, για να μην φανώ η κακομαθημένη αργόσχολη που όλη μέρα κυκλώνει παγάκια, πρέπει να σου πω ότι είμαι μια από αυτές που “κάηκαν” από την πολλή δουλειά και την πίεση και απλώς τα βρόντηξαν όλα και έφυγαν. Πριν ένα χρόνο και κάτι ψιλά, ήμουν στην θέση αυτών που έτρεχνα με την ψυχή στο στόμα και αποφάσισα πως δεν μου αρέσει αυτή η ζωή. Για να έχω την “πολυτέλεια” να το κάνω αυτό φυσικά θυσίασα το σταθερό και υψηλό εισόδημα, αλλά ξέρεις πώς πάει, αντί να τα φάω στους γιατρούς, ας είμαι φτωχιά κι ήρεμη.
      Παρεμπιπτόντως, καλωσήρθες στα 30, την δεκαετία που λύνονται τα περισσότερα υπαρξιακά σου –κι αρχίζουν τα πραγματικά προβλήματα. LOL.

Leave a Reply

