φίλη μου,

υπάρχουν τόσες πολλές μικρές λεπτομέρειες της μέρας που δεν θα μοιραστούμε σαν απάντηση στην τηλεφωνική ερώτηση “τι νέα λοιπόν;”. Θα σου πω τα σημαντικά  στο τηλέφωνο, για το βραβείο του Mr. Right και το ταξίδι μας στην Νέα Υόρκη, για τη Wall St., άντε και μετά για τα ψώνια, για τα άμεσα σχέδιά μας, ένα πάρτι για το Halloween, ένα δείπνο για το Thanksgiving.

Δεν θα σου πω όμως για την αγαπημένη μου βιτρίνα με τις αντίκες που φόρεσε αράχνες για την εποχή, ούτε για εκείνη την μέρα που κατέβαινα τον δρόμο μας και από την απέναντι πλευρά ήρθε καταπάνω μου μια ομάδα φούτμπολ τρέχοντας και γέλασα μόνη μου γιατί θυμήθηκα τις σκηνές στα καουμπόικα που κάποιος πέφτει κάτω και το κοπάδι με τους βίσωνες αλλάζει πορεία και έρχεται κατά πάνω του μόνο και μόνο για να σωθεί τελευταία στιγμή, ούτε θα σου πω για το κατακόκκινο δέντρο στην αυλή μας που μου φτιάχνει την διάθεση κάθε πρωί όταν τρέχω να προλάβω το λεωφορείο και για τα φύλλα που μαζεύω από κάτω και τα φέρνω στον Mr. Right περήφανη και απόλυτα ενθουσιασμένη, “κοίτα” του τραβάω το μανίκι, “μόνο ΚΟΙΤΑ πόσο τέλειο είναι” και κοιτάει και κάνει πως συμμερίζεται τον ενθουσιασμό μου, αλλά εκείνος μεγάλωσε στην Μιννεάπολη και όλα τα φθινόπωρα της ζωής του ήταν γεμάτα κόκκινα φύλλα και κολοκύθες και ηλιόλουστες μέρες με το φως να φτάνει φούξια ως το παράθυρό σου γιατί φιλτράρεται από τα χρωματιστά δέντρα και δεν θα μπορέσω να σου περιγράψω ποτέ πόσο γελάω με τους σκίουρους που τρέχουν με τα καρύδια στο στόμα τους για να τα κρύψουν για τον χειμώνα, ούτε θα σου πω ότι σήμερα πέταξα το κονσίλερ μου γιατί είχα να το χρησιμοποιήσω ένα χρόνο, ένας χρόνος χωρίς μαύρους κύκλους και σφίξιμο στο στομάχι φίλη, η δεύτερη σχολική χρονιά που περνάω στην καινούργια ήπειρο.

Θα σου πω όμως αυτό πριν κλείσουμε: μου λείπεις όσο στην αρχή, αυτό είναι το μόνο που δεν μπορώ να συνηθίσω με τίποτα.

Leave a comment

Filed under Friends connection, Homesickness and other maladies

Leave a Reply

