“οι χαμένες δευτέρες της ζωής μου”

έτσι θα είναι ο τίτλος του βιβλίου που θα γράψω κάποτε για τις χαμένες μέρες μου, για την μαύρη τρύπα της εβδομάδας, για την κατάρα της Δευτέρας που με καταδιώκει από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Αυτή η δυσκολία να σηκωθείς από το κρεβάτι και να συγκεντρωθείς σε οτιδήποτε δημιουργικό με όρεξη, ή, να παραμείνεις ευγενικός στους άτυχους περαστικούς που βρίσκονται στον δρόμο σου, ή, λέμε τώρα, να μην μισείς τους πάντες, ε, αυτή η δυσκολία χειροτερεύει με τα χρόνια. Πίστευα πως η ζωή του freelancer θα έλυνε την κατάρα του βόλντεμορ και θα αποκαθιστούσε την Δευτέρα στον θρόνο της καθημερινότητας, γιατί τελικά είναι μόνο μια μέρα σαν τις άλλες. Λάθος. Ακόμα και τώρα που δουλεύω στο σπίτι ξυπνάω με την ίδια κακή διάθεση, σέρνομαι στην μοκέτα από το κρεβάτι στο γραφείο και μένω εκεί να μετράω χρόνια μέχρι την σύνταξη (ποτέ). Σκαρφαλώνω στην καρέκλα με κόπο και πίνω θυμωμένα καφέ μέχρι το μεσημέρι. Αναγκαστικά, διάλειμμα για φαγητό, πίσω στον θυμωμένο καφέ και τελικά όταν βραδιάσει λίγο και νιώσω πως είμαστε πιο κοντά στην Τρίτη αγγίζω το πληκτρολόγιο με σοβαρό σκοπό.

Οι κακές γλώσσες θα μπορούσαν να υποστηρίξουν πως αυτό περιγράφει κάθε πρωινό της εβδομάδας μου, αλλά θέλω να με πιστέψεις φίλη, η Δευτέρα είναι η χειρότερη. Ακόμα και χωρίς σχολείο ή γραφείο.

Σήμερα λοιπόν μου έδωσα ρεπό. Είναι ο μόνος τρόπος να γίνει έστω και ελαφρώς συμπαθητική αυτή η μέρα, να ξέρεις πως δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα. Και έπιασε το κόλπο. Σχεδόν ανυπομονώ να γυρίσω πίσω στο γράψιμό μου αύριο. Νομίζω πως θα μου δίνω ρεπό κάθε Δευτέρα από εδώ και πέρα.

 

2 Comments

Filed under Writer's block

2 responses to ““οι χαμένες δευτέρες της ζωής μου”

  1. και άργησες κιολας!

  2. Santi

    Πόσο πολύ σε καταλαβαίνω! Κι εγώ σήμερα μου έδωσα ρεπό και νομίζω ότι βλέπω τα πράγματα πιο αισιόδοξα. Μια ψευδαίσθηση ομορφαίνει λιγάκι τη ζωή!

Leave a Reply

