αnd α hάααααppy nεw yεar

άργησα να σου ευχηθώ φίλη, αλλά έχω μια καλή δικαιολογία, ή πολλές, έχω τα σπιτικά τζιν και τόνικ του Τζέρεμι που έκαναν την πρώτη μέρα του χρόνου να περάσει χωρίς να το καταλάβω, ενώ αναπαυόμουν Τζέιν-Οστεν-ικά στον καναπέ, ή απέφευγα τις μικρές λαστιχιένιες footballs που μου πετάει ο Will αυτές τις μέρες για να με κρατήσει σε εγρήγορση, αλλά ποτέ δεν προλαβαίνω να πιάσω έγκαιρα κι έτσι τις τρώω πάνω στο κοκκάλινο σκελετό του ματόγυαλου, βάλε λοιπόν λίγο την κούραση από το πρωτοχρονιάτικο partying, βάλε τους 8ωρους καφέδες με τις φίλες, βάλε το Saturday Night Live που έζησε μεγάλες επιτυχίες φέτος στις γιορτές, ε, πέρασαν οι μέρες και δεν σου ευχήθηκα. Αλλά, δεν είναι ν’ αγχώνεσαι, γιατί εσύ κι εγώ ξέρουμε πως θα έρθει αργά ή γρήγορα μια βραδιά αϋπνίας, μια μέρα που θα ξυπνήσεις χωρίς λόγο στις 4 το πρωί και δεν θα μπορείς να ξανακοιμηθείς, κι έτσι θα μπορέσουμε να κάνουμε το catch up μας. Εδώ λοιπόν, αφού έχω τελειώσει την λίστα με τα ρεζολούσιονς –καλά δεν ήταν και δύσκολο, τα μισά τα είχα έτοιμα από πέρσι– ήθελα να σου πω χρόνια πολλά. Και καλή χρονιά. Για την ακρίβεια, όχι μόνο μια καλή χρονιά, αλλά μια χρονιά δημιουργική, γεμάτη δυνατά γέλια, πολλές καινούργιες ιδέες και ταξίδια. Έχω αυτήν την αίσθηση ότι το 2012 θα είναι συναρπαστικό, και μου έχει κολλήσει εδώ και μέρες, ακόμα και όταν ξεθώριασε η πειθώ των σπιτικών τζιν και τόνικ, ήμουν ακόμα σίγουρη πως θα είναι μια χρονιά σημαδιακή. Εξοπλίστηκα και με ένα κόκκινο moleskine πλάνερ, όοοοχι της τσέπης, το άλλο, το ασήκωτο, για να το κουβαλάω και να καταγράφω κάθε μικρή λεπτομέρεια αυτής της χρονιάς.

αν εσύ έχεις ήδη γυρίσει στο γραφείο και δεν μπορείς να συμμεριστείς τον ενθουσιασμό μου, ααα, σε καταλαβαίνω, κι εγώ τα ίδια μούτρα θα είχα στην θέση σου, δοκίμασε να κάνεις κλικ εδώ, και να αφήσεις αυτό το κορίτσι να σου φτιάξει αμέσως την διάθεση με ωραία ποστς, ρούχα, φωτογραφίες και μικρές εξομολογήσεις και να σου θυμίσει γιατί αγαπάς ακόμα την Αθήνα.

εν τω μεταξύ θα σου ανοίξω μια παρένθεση εδώ, σε ένα νοσταλγικό μπλαστ φρομ δε παστ, πέρσι τέτοια εποχή, επέστρεφα ξανα-παντρεμένη από το Βερμόντ. Ωραία περνάμε εδώ στην εξοχή, δεν λέω, αυτά σκεφτόμουν σήμερα μέσα στο χιόνι, καθώς έκανα τις ιστορικές αναδρομές μου, όταν θυμήθηκα ότι φέτος έκλεισα 4 χρόνια από τα Χριστούγεννα που έκοψα το κάπνισμα. Τέσσερα χρόνια φίλη και ακόμα που φαίνεται σαν χθες το περίπτερο που είχα ανοίξει στο γραφείο με τα τσούπα τσουπς και τις καραμέλες βουτύρου για να ξεγελιέμαι και να μην κλαίω συνέχεια, ειδικά όταν άκουγα τα γέλια σας από το καπνιστήριο. Άλλες εποχές θα μου πεις κουνώντας με στόμφο το κεφάλι, ούτε εσύ καπνίζεις τώρα, αλλάξαμε συνήθειες, μπαρ και τελικά time zones, αλλά να το ξέρεις, όσες ώρες νωρίτερα κι αν ξεκινάει η δική σου μέρα, το 2012 θα είναι συναρπαστικό. Στο υπόσχομαι.

7 Comments

Filed under Uncategorized

7 responses to “αnd α hάααααppy nεw yεar

  1. Βασιζομαι στην υποσχεση σου!

  2. giotagiotaki

    Αγαπητή φίλη και συνονόματη! Διαβάζοντας το post σου χάρηκα πάρα πολύ γιατί βρήκα άλλο ενα άτομο εκτός από εμένα, που αισθάνεται αισιοδοξία για το 2012!! Εύχομαι όντως αυτή η αίσθηση που έχουμε να βγει αληθινή για όλο τον κόσμο! Καλή Χρονιά!!

    • Θα βγει, θα βγει, θα δεις! Καλή χρονιά συνονόματη, είμαι σίγουρη πως το 2012 θα είναι σούπερ.

  3. Καλημέρα και καλή χρονιά!
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για την αναφορά! Μόλις ανακάλυψα το μπλογκ σου και το διαβάζω με χαμόγελο!

    Καλή, δημιουργική και χαρούμενη χρονιά! Το 2012 θα τα σπάει γιατί το 2011 μας τα έσπασε που λέει και ένας φίλος μου!🙂

    • Αυτή θα είναι η καινούργια αγαπημένη μου πρόταση: “Το 2012 θα τα σπάει γιατί το 2011 μας τα έσπασε!”.😀
      Καλή χρονιά ρε, εγώ σ’ ευχαριστώ που με τα ποστς σου στέλνεις λίγο Αθήνα ως εδώ.

  4. A

    Καλέ ναι! Θα είναι μια τέλεια χρονιά! Που υπογράφω?

Leave a Reply

