σχολική αγωγή

το καλύτερο μέρος του να είσαι guest star σε μια αμερικάνικη πανεπιστημιούπολη, είναι η συμμετοχή σου στα πιο ενδιαφέροντα πρότζεκτς– χωρίς την δουλειά που χρειάζεται από τους πραγματικούς φοιτητές.  Ας πούμε, μπορείς να παρακολουθήσεις όσες διαλέξεις θέλεις, αλλά δεν έχεις να γράψεις και 12σέλιδο paper μετά για το τι ήθελε να πει ο ποιητής. Σ’ αυτό το κλίμα, προχθές μου προωθήθηκε μέιλ ενός ερευνητή των linguistics που χρειάζεται native speakers Ελληνικών για να μελετήσει με υπέρηχους τις κινήσεις και τις εκφράσεις του προσώπου καθώς μιλάς. Πείραμα; Ερευνητικό κέντρο; Ειδικό διαμορφωμένο δωμάτιο για “phonetics”; Δήλωσα αμέσως συμμετοχή. Τώρα θα μπορώ να πω ότι έκανα το χρέος μου για να πάει η επιστήμη ένα βήμα μπροστά.

Ελπίζω να έχουν ένα από αυτά τα καλωδιωμένα καπελάκια που βλέπω συνέχεια στις ταινίες και το geek μέσα μου ενθουσιάζεται.

Μένοντας στο ίδιο θέμα, την προηγούμενη εβδομάδα μια φοιτήτρια των καλών τεχνών μου ζήτησε να την βοηθήσω σε μια εργασία της: πρέπει να παρακολουθήσει, να φωτογραφίσει και να καταγράψει την καθημερινότητα ενός αγνώστου. Τέλεια! Πάντα ήθελα έναν παπαράτσι να με ακολουθεί και τώρα θα έχω την ολόδική μου βιογράφο. Αν καθίσεις να πιεις καφέ μαζί μου στο τραπεζάκι που συνήθως γράφω τα απογεύματα, έσω έτοιμη με το καλό προφίλ, μπορεί μια διδακτορική να τραβάει φωτογραφίες πίσω από τον ψεύτικο φίκο. Ελπίζω να γίνει πολύ διάσημη και μια μέρα να δω το σαλόνι μας σε black and white σε μια έκθεση της Νέας Υόρκης. Έτσι, έκανα και το χρέος μου στην τέχνη.

Μετά από τόση δουλειά, είπα να διασκεδάσω λιγάκι και σήμερα κανόνισα να πάω πρώτο τραπέζι πίστα στο The Moth Story Slam με φίλες –κάτι σαν stand up comedy, αλλά με αστείες ιστορίες που διηγούνται όσοι θέλουν από το κοινό. Για να πάρεις μια ιδέα κατέβασε από εδώ podcasts. Αχ, δεν μπορώ να σου πω πόσο ανυπομονώ. Όχι, δεν σκοπεύω να καταπλήξω το κοινό μου στο Circus club με μια σπέσιαλ εμφάνιση, σήμερα θα πάω μόνο για να ακούσω –έτσι για αλλαγή βρε παιδί μου.

(ξέρεις ότι είσαι άνω των 30 όταν πια πας σε club για βραδιές με ιστορίες και όχι για να τσαλαπατηθείς από ιδρωμένους 20χρονους και να πιεις νερωμένη μπύρα σε πλαστικό ποτήρι, πάνε οι καλές εκείνες εποχές με τα ματωμένα πατουσάκια μέσα σε τακούνια μετά από χορό σε κάτι που φαινόταν σαν ένα και μοναδικό, συνεχόμενο κομμάτι που απλώς κρατούσε 6-7 ώρες, πάνε όλα αυτά, ούτε hangover, ούτε καμένα ρούχα από τον μεθυσμένο που στην έπεφτε με το τσιγάρο στο χέρι, μόνο φίλες, ωραία κοκτέιλ και sensible shoes.)

(χαζεύοντας τον δρόμο από το περίφημο τραπεζάκι που μπορείς να με βρεις σχεδόν κάθε απόγευμα)

6 Comments

Filed under Ann Arbor story, Back to school

6 responses to “σχολική αγωγή

  1. Despina (η εν λόγω)

    Και ξέρεις ποιός στον έστειλε κατά τα μέρη σου… έτσι;;;;
    Surprise!!!!!

    Ευχαριστώ πολύ που βοήθησες!

  2. πάντα στην διάθεση της επιστήμης και του κοινού καλού. Γιατί τέτοια είμαι. Να μου στείλεις κι άλλους, όπου πείραμα και χαρά, και Γιώτα πρώτη.

  3. Αχ, αυτό που θα είσαι “φωνολογικό πειραματόζωο” μου θύμισε ένα βράδυ του Αυγούστου του 2007, σ’ ένα πάρτι στη Γαλλία, όταν ένας μεθυσμένος Γάλλος ρώτησε εμένα και την άλλη Ελληνίδα αν οι Έλληνες πίνουν πολύ και αρχίσαμε να του λέμε (στα ελληνικά) όλες τις σχετικές με το μεθύσι φράσεις και μας κοίταζε σαν υπνωτισμένος και είπε ότι τα ελληνικά ακούγονται ωραία(!). [Κι εδώ τελειώνει μία από τις μακροσκελέστερες φράσεις που έχω γράψει ποτέ ονλάιν.]

    Όσον αφορά την προσωπική σου παπαράτσι, μπορεί να μη γίνει διάσημη αυτή, αλλά εσύ, οπότε όλοι θα ψάχνουν φωτογραφίες από τη ζωή σου “πριν τη διασημότητα”.🙂

    ΥΓ: Τα δεντράκια είναι πάντα έτσι φωτισμένα;

    • αχ, αυτά τα βράδια του αυγούστου σε πάρτι! Καλορίζικη η μακροσκελής φράση ονλάιν, μας έκανε όλους να χαμογελάσουμε.
      Δυστυχώς οι “πριν την διασημότητα” φωτογραφίες μου θα δείχνουν μαύρους κύκλους και μια wannabe συγγραφέα που παίζει πασιέντζες σε καφέ αντί να γράφει. Με λίγα λόγια, ελπίζω να γίνει εκείνη διάσημη, για το καλό όλων μας.
      ΥΓ. Ναι τα αφήνουν όλο το χειμώνα έτσι, μάλλον για να μην αυτοκτονούν οι άνθρωποι μετά τον τρίτο μήνα με χιόνια και κρύο. Σου δίνουν την ψευδαίσθηση των χριστουγέννων και είναι όλα πιο υποφερτά.

  4. jerry

    ρε φίλε έτσι και γίνεις τόσο διάσημη εγώ θα γίνω τόσο πλούσια!!!!!!!!!!!!!

    (είπε και γέλασε σατανικά)

Leave a Reply

