μιλώντας για γυναίκες

θυμήθηκα που λες έναν θεολόγο στο γυμνάσιο που ήταν και παπάς, μην φανταστείς από τους ασκητικούς παπάδες των τοιχογραφιών, από τους άλλους, τους χοντρούς του Καζαντζάκη, αυτός λοιπόν, μέσα σε όλα τα σοφά που μας είπε σ’ εκείνα τα κρίσιμα χρόνια της εφηβείας, πχ. έτσι να σου δώσω ένα χαρακτηριστικό: “όταν καπνίζουμε λιβανίζουμε τον σατανά” και άλλα τέτοια αποτελεσματικά που εμπόδισαν το 98% της τάξης μου να αρχίσει το κάπνισμα και να τους βλέπω ακόμα με τσιγάρα 15 χρόνια μετά στις φωτογραφίες του φέισμπουκ, αυτός λοιπόν ο σπουδαγμένος εκπαιδευτικός μας ξεστόμισε μια μέρα πως το πρόβλημα της ανεργίας άρχισε όταν βγήκαν οι γυναίκες στη δουλειά, συνεχίζοντας το επιχείρημα πως αν γυρίσουν όλες στα σπίτια τους, “όπου ανήκουν”, θα ληθεί αυτόματα το πρόβλημα της ανεργίας. Φαντάζομαι ότι τώρα θα λέει ότι η οικονομική κρίση επήλθε επειδή αφήσανε τις γυναίκες να ψηφίζουν. Ή να δουλεύουν σε τράπεζες. Ή επειδή δεν νηστεύουμε πια και αυτή είναι η τιμωρία του θεού.

Αυτά διδασκόμασταν λοιπόν στα βόρεια προάστεια, στα μέσα της δεκαετίας του 1990, σε μια ευρωπαϊκή χώρα. Και ύστερα λέμε πως φταίει η φόνισσα.

13 Comments

Filed under Dear diary

13 responses to “μιλώντας για γυναίκες

  1. Κάτι τέτοια ακούω και είμαι υπέρ της αξιολόγησης των πάντων, ιδιαίτερα των εκπαιδευτικών. Ο κάθε ανισόρροπος μπορεί να λέει το μακρύ του και το κοντό του μέσα σε μια τάξη και να διαμορφώνει απόψεις. Φαντάζομαι όλα αυτά ήταν μέσα στην “προτεινόμενη” διδακτική ύλη;😉 χαχαχαχα

  2. Μοναδική στον κόσμο πατέντα να μην ελέγχονται οι εκπαιδευτικοί. Α, όλα κι όλα, είμαστε πρωτοπόροι.
    Όσο για την διδακτική ύλη, μαζί με τους καλούς που πέτυχα (να τα λέμε κι αυτά), είχα και κάτι άλλους εθνικιστές-να-σου-σηκώνεται-η-τρίχα. Αυτούς τους βόλευε η ύλη, ειδικά της ιστορίας.

  3. Miss A.

    Kαλά , που να δεις εμείς στη νομική τώρα, έχουμε μια καθηγήτρια που λέει ότι και οι Τούρκοι μπορούν να πουν ότι έχουν δικαίωμα στα νησιά μας, επειδή είναι πολύ κοντά στις ακτές τους!

    • γιατί περιμένεις από τους ακαδημαϊκούς να βοηθήσουν στα εθνικά θέματα, όπως η υφαλοκρηπίδα, αλλά αποδεικνύονται χειρότεροι και από τους πολιτικούς. Α, ξέχασα, αφού σαν πολιτικοί ξεκίνησαν από τις φοιτητικές νεολαίες, ας διαγράψουμε αυτό το “ακαδημαϊκοί”. Οι εκπαιδευτικοί αυτής της χώρας έχουν σοβαρά προβλήματα.

  4. natalia

    ”ότι και οι Τούρκοι μπορούν να πουν ότι έχουν δικαίωμα στα νησιά μας, επειδή είναι πολύ κοντά στις ακτές τους!”

    Aμα είναι έτσι γιατί να μη το πάρουμε απο την ανάποδη? Οτι και εμείς έχουμε δικαιώματα στα εδάφη τους αφού βρίσκονται κοντά στα νησιά μας?
    Στο κάτω -κάτω, ιστορικά πολλά απ’αυτά ανήκαν σε εμάς (Ιμβρος,Τένεδος, Σμύρνη κλπ). Αντε γιατί ο καθένας λέει οτι θέλει πια! Αλλά όπως είπε και η Γιώτα, τι περιμένεις απο ανθρώπους που απέκτησαν την έδρα τους επειδή ανήκαν σε κομματικές νεολαίες. Αλλωστε μη ξεχνάμε οτι ενα μεγάλο ποσοστό απο τους 300 <>, πανεπιστημιακοί είναι!

  5. natalia

    Μέσα στα εισαγωγικά έγραψα σωτήρες μας, δεν ξέρω γιατί δε βγήκε.

    • μάλλον ούτε το wordpress δεν τους αντέχει και σβήνει ό,τι έχει να κάνει μ’ αυτούς τους “σωτήρες”. LOL.

  6. Miss A.

    Kαι να φανταστείτε αυτή η καθηγήτρια (Λένα Διβάνη) είναι από τις πιό δημοφιλείς στη σχολή. Νομίζω ότι τα τελευταία πολλά χρόνια έχει ολοκληρωτικά κατισχύσει στην Ελλάδα μια αριστερίστικη θολοκουλτούρα ως (υποτίθεται) ”ορθό αντίπαλον δέος του εθνικισμού”, και συτό φαίνεται από τη σοβιετικού τύπου λειτουργία του κράτους τα τελευταία 30 χρόνια, την απουσία μεταναστευτικής πολιτικής και την διαστρέβλωση της ιστορίας. Δε λέω ότι προτιμώ την κυριαρχία της εθνικιστικής ιδεολογίας, αλλά δε μπορούμε να βρούμε μια μέση λύση; Παντα των άκρων οι Έλληνες,.

  7. Miss A.

    Eίχα γράψει ένα σχόλιο εδώ , δεν ξέρω γιατί μπήκε και βγήκε.

    • δεν βγήκε, απλώς πρέπει να “εγκρίνω” τα σχόλια και έκανα μέρες να μπω στο μπλογκ γιατί έπεσε πολύ δουλειά! Δεν υπάρχει περίπτωση να σβηστεί σχόλιο από αυτό το μπλογκ, ό,τι και να λέει –εντάξει αυτό είναι υπερβολή, αλλά καταλαβαίνεις τι εννοώ!
      Όσο για την πόλωση των δημοφιλών θέσεων, συμφωνώ απόλυτα, αυτό με το μέτρο και την μέση λύση, δεν το έχουμε πολυκαταφέρει!

      • Miss A.

        Ωχ!Από τη μία γκάφα στην άλλη εγώ!(παρατήρησα το ”awaiting moderation” με μια ”μικρή” καθυστέρηση)..

      • Καλέ δεν πειράζει, κάνω τέτοια συνέεεεεχεια!

  8. natalia

    Συμφωνώ και εγώ με το ‘μέτρο’ και την ‘μέση λύση’. Αλλά αυτή η μόδα που υπάρχει τελευταία (σε κάποιους κύκλους) να ταυτίζεται η έννοια ‘πατριωτισμός’ με την έννοια ‘εθνικισμός’ με εκνευρίζει πολύ. Στην τελική ας μας πει και η Γιώτα, που ζεί στην Αμερική, θα γινόταν τέτοια συζήτηση σε Αμερικάνικο πανεπιστήμιο? Το Μεξικό ας πούμε να προβάλλει εδαφικές αξιώσεις για το Τέξας (απίθανο αλλά λέμε τώρα). Και πως θα αντιμετωπιζόταν ο καθηγητής απο τους φοιτητές αλλά και απο τους συναδέλφους του, άμα έθιγε τέτοιο θέμα? Γιατί τελικά νομίζω κάποια πράγματα δεν υπάρχουν πουθενά αλλού!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s