τορνέιντο γουόρνινγκ

στην μέση του -ήσυχου- απογεύματος έρχεται η Γειτόνισσα από κάτω και μας λέει αγχωμένη “there’s a tornado warning”, κάτι που δεν με συγκινεί μέχρι που συμπληρώνει αν θέλουμε να κατέβουμε στο υπόγειο του σπιτιού, στο οποίο έχει πρόσβαση εκείνη. Η κόρη της ήταν ήδη κάτω με εμφιαλωμένο νερό και ραδιοφωνάκι με μπαταρίες. Την ευχαριστήσαμε και μείναμε στο πάνω επίπεδο, χωρίς να πολυπιστεύουμε τον πανικό της, μέχρι που έσβησαν τα φώτα. Και μετά οι αστραπές και οι βροντές έκαναν το πάτωμα να τρέμει. Και το ραδιόφωνο είπε ότι ένα τορνέιντο προσγειώθηκε να, κάτι δρόμους πιο πάνω. Και μετά ακούμε πως είναι κλειστή η Pauline και Seventh γωνία και κοιταζόμαστε, γιατί εμείς μένουμε σ’ αυτήν την γωνία και μετά κοιτάμε έξω απ’ το παράθυρο και διακρίνουμε μέσα στο χοντροκομμένο χαλάζι ένα πυροσβεστικό να κλείνει τον δρόμο γιατί χτυπήθηκαν τα καλώδια ηλεκτροδότησης.

Και μετά από ΑΥΤΟ, ξυπνάω σήμερα και έχει πάλι 20 βαθμούς κελσίου. Και τα πουλάκια κελαηδάνε αμέριμνα και οι φοιτητές των φρατένιτις παίζουν βόλεϊ ημίγυμνοι και τα κορίτσια λιάζονται στο γκαζόν.

Ο καιρός του Μίσιγκαν μου θυμίζει πολύ τις αλλαγές στην διάθεσή μου.

8 Comments

Filed under American woman?, Ann Arbor story

8 responses to “τορνέιντο γουόρνινγκ

  1. Miss A.

    Καλά είσαι…Εγώ θα παρομοίαζα τις μεταπτώσεις-αμφιθυμίες-μετεωρισμούς μου με ένα ασανσέρ που ανεβοκατεβαίνει σαν τρελό!:-/

  2. natalia

    Eλπίζω πως τουλάχιστον δεν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τυφώνες εκεί που μένεις! Βλέπω σκηνές καμιά φορά στις ειδήσεις και ομολογώ μου φαίνεται πολύ τρομακτικό.

    • είναι η πρώτη φορά που μας χτύπησε τόσο κοντά. Ναι, είναι τρομακτικό, κυρίως όταν ακούς την σειρήνα και δεν ξέρεις τι συμβαίνει για έρχεσαι από την μεσογειακή χώρα!

  3. mystickland.bogspot.com

    Ωχ..πρέπει να είναι αρκετά δύσκολο ε?

    • ανησυχητικό και κάπως αγχωτικό γιατί είμαι καινούργια εδώ, αλλά πού θα μου πάει, θα το συνηθίσω!

  4. natalia

    Ευτυχώς που είχες τον Will μαζί σου. Σκέψου π.χ να ήσουν μόνη σου στο δρόμο και να σου τύχαινε κάτι τέτοιο!

    • Καλά! Ακούω τις ιστορίες των άλλων –γιατί μετά το tornado, έρχεται πάντα η κουβέντα “εσύ πού ήσουν όταν συνέβη;”– και νομίζω ότι είμαι πολύ τυχερή.

Leave a Reply

