ναι; με ζήτησε κανείς;

ε, να μωρέ, λίγο η άνοιξη γιαλαντζί (μια μέρα με καλοκαιρινά, μια μέρα σε βαρύ χειμώνα), λίγο το Πάσχα (food coma alert), λίγο οι συναυλίες (αυτό το τμήμα Modern Greek Studies εδώ έχει γεμίσει την αντζέντα μου με ωραίες βραδιές), λίγο η Φίλη που ήρθε από την Ελλάδα με δυο βαλίτσες γεμάτες σοκολάτες ΙΟΝ, ρίγανη από το βουνό και μαντίλια ποτισμένα με τα δάκρυα της Μητέρας, λίγο οι βόλτες, λίγο η τεμπελιά, πριν το καταλάβω πέρασαν οι εβδομάδες και φτάσαμε Κυριακάτικο να έχω μια μικρή υποχρεωσούλα προς το περιοδικό, οπότε τι να κάνουμε για να αργήσουμε κι άλλο, ένα update λέμε, τόσο καιρό σε έχω αφήσει χωρίς νέα.

Η ζωή εδώ στη Happyville συνεχίζεται με το ίδιο ροζ φίλτρο,  μόνη αλλαγή πως άνθισε η πασχαλιά του γείτονα και κάθε μέρα ξεκινάω την βόλτα μου χώνοντας την μούρη μέσα στα μωβ άνθη, κάπου κάπου βλέπω την κουρτίνα του να κουνιέται καχύποπτα, φοβάμαι ότι θα μου έρθουν τα περιοριστικά μέτρα, σήμερα αύριο. Αλλά έτσι είναι εδώ, δεν έχουν μάντρες και φράχτες, το ένα σπιτάκι δίπλα στο άλλο και οι πασχαλιές στην άκρη, τι να κάνεις, άνθρωπος είσαι, λυγίζεις και τις μυρίζεις, έτσι να θυμηθείς λιγάκι εκείνα τα αρώματα απ’ την άνοιξη στο εξοχικό.

Αύριο που λες έχουμε ραντεβού στο αλλοδαπών, θα επιθεωρήσουν την σχέση μας, ελπίζω ο Μr. Right θα μην κάνει λάθος πάλι τις ημερομηνίες, άντρες θα μου πεις, δεν θυμούνται ποτέ επετείους και γενικά δεν θα με ένοιαζε, αλλά να, όταν θα μου πάρουν την πράσινη κάρτα πίσω, μπορεί και να θυμώσω λίγο. Για να είμαι δίκαιη, και οι δύο θυμόμαστε την επέτειο που έχει σημασία, εκείνη του πρώτου ραντεβού, αλλά κοίτα να δεις, αυτοί οι γραφειοκράτες όλο για γάμους μας ρωτάνε και άλλα τέτοια ανούσια.

Μιλώντας για γάμους, δες το τρέιλερ της rom com που γυρίστηκε εδώ πέρσι και θα πάρεις μια ιδέα πόσο εύκολο είναι να προσαρμοστείς στο Μίσιγκαν, έτσι για να με βλέπεις με καινούργιο σεβασμό σαν Survivor.

Leave a comment

Filed under American woman?, Ann Arbor story, Star system

Leave a Reply

