ζητείται μικρό δαχτυλάκι ή χαρίζεται γωνία

ξέρεις αυτές τις ύπουλες γωνίες που παραφυλάνε την μέρα που θα είσαι ξυπόλτη και αγουροξυπνημένη και κάνουν επίθεση στο μικρό δαχτυλάκι του ποδιού με τέτοια μανία που μπορεί να βρεθείς με πάγο πάνω στο πρησμένο και μελανιασμένο θύμα (όχι εγώ, μια φίλη μου). Ναι, το ξέρεις, αν ζεις σε σπίτι με έπιπλα και εγώ το θυμήθηκα εχθές που κλώτσησα κατά λάθος μεν, με μανία δε, μια βιβλιοθήκη λες και της τα είχα μαζεμένα καιρό και βρέθηκα με το εν λόγω πρησμένο και μελανιασμένο άκρο. Αλλά, δεν είναι αυτό το νέο, αυτό είναι οριακά αναμενόμενο αν με ξέρεις έστω και λίγο. Το νέο έρχεται τη στιγμή που διηγούμαι το πάθημά μου και με ρωτάει κάποιος αν άλλαξα πρόσφατα θέση στο ένοχο έπιπλο (προσπαθούσε μάλλον να βρει μια λογική εξήγηση) και εγώ απάντησα όχι, όχι, είναι εκεί από τότε που μετακομίσαμε στην αμερική, πέρσι. Μικρή παύση. Πρόπερσι.

Έκλεισα δυο χρόνια στην ξενιτιά φίλη, στις 6 Ιουνίου του 2010 αποβιβάστηκα στο συμβολικό Ellis Island (στην Μινεάπολη για την ακρίβεια, στο σπίτι των Στρόβιλων αλλά μην το κάνουμε θέμα) και μάλλον θα κλείσω και τρίτο χρόνο πριν έρθω να σε δω στην πόλη μας.

Θα ήθελα να σου φτιάξω μια λίστα με τίτλο “όλα όσα μου έμαθαν 2 χρόνια μετανάστευσης” αλλά άκου να δεις κάτι περίεργο, έχω συνηθίσει τόσο πολύ στην καθημερινότητα της καινούργιας πόλης που δυσκολεύομαι να καταγράψω τι είναι καινούργιο, τι μου έκανε εντύπωση και τι εξέλαβα σαν αναμενόμενο από τις προηγούμενες εμπειρίες μου. Καλομαθαίνεις γρήγορα φίλη στην ωραία καθημερινότητα, τόσο γρήγορα που μπερδεύεσαι και μετά αγχώνεσαι, φοβάσαι μην στην πάρουν κι αυτή, όπως σου πήραν την ασφαλή Αθήνα και τις βόλτες στο κέντρο τα ξημερώματα.

Βόλτα είπα και θυμήθηκα, άσε με λίγες μέρες με τον πάγο στο πατουσάκι και θα επανέλθω δριμύτερη, έχουμε να πάμε σε όοοοολες τις συναυλίες του summer festival ε;

3 Comments

Filed under American woman?, Ann Arbor story, On leaving.

3 responses to “ζητείται μικρό δαχτυλάκι ή χαρίζεται γωνία

  1. Πάνε μόλις τέσσερις μήνες που έφυγα, αλλά σε καταλαβαίνω. Έχει μπει για τα καλά η καθημερινότητα μέσα μου. Τόσο, που προχθές έβλεπα σε μια σειρά κάποιον να καπνίζει μέσα σε μπαρ και “τι κάνει ρε ο άνθρωπος; δεν επιτρέπεται αυτό!”, είπα. Δεν πάω καλά. Αρχίζει να μου φαίνεται παραξενη και η οδήγηση από τα δεξιά. Ή μήπως είναι αριστερά; Δε θυμάμαι, ξέχασα κιόλας…

  2. Περίεργο ε; Παρεμπιπτόντως, αυτό με το μπαρ το έπαθα κι εγώ!

  3. vana

    χαχαχα, Mairoula@vouturo, όταν επιστρέφω Ελλάδα πάντα είμαι στο τσακ να τρακάρω γιατί “οδηγούν ανάποδα”!! κ λείπω μόλις 1 χρόνο..

Leave a Reply

