εθνικ φουντ

πάω κι εγώ ν’ ανοίξω την πορτα του yoggie’s –ναι, πάλι γι παγωμένα γιαούρτια μιλάω, τι θέλεις μέσα στον καύσωνα, τσίλι;– και με σταματάει κάτι, εκεί ακριβώς στην πόρτα. Φυσικά και είμαι αφηρημένη, έχω κι ένα audiobook στο ipod δεν παίρνω χαμπάρι τι είναι ακριβώς  αυτό, για αρκετά δευτερόλεπτα μένω ακίνητη, όταν τελικά καταφέρνω να διακρίνω τι παίζουν τα ηχεία στην είσοδο: άναψε το τσιγάρο, δωσ’ μου φωτιά, λέει με παράπονο η τραγουδίστρια και εγώ βγάζω και τα δύο ακουστικά του ipod και αναρωτιέμαι τι στο διάολο συνέβη στο παγωτατζίδικό μου.

Βασικά, αυτό που συνέβη είναι ότι πάνω στην αφηρημάδα μου πήγα να σπρώξω την πόρτα του διπλανού μαγαζιού, το οποίο είναι ένα από αυτά τα μεσογειακά που βάζουν σε όλα πίτα και χούμους. Από εκεί και η μουσική.

Κούνησα το κεφάλι να συνέλθω, έκανα μερικά βήματα δεξιά και έσπρωξα την σωστή πόρτα.

Μα, τι κακό είναι αυτό που έχουν οι αμερικάνοι με το έθνικ φουντ, θα σκάσουν αν δεν δοκιμάσουν ΟΛΕΣ τις κουζίνες του κόσμου, πιο εύκολα βρίσκεις περουβιανά γκουρμέ παρά ένα μπέργκερ να ισιώσεις σαν άνθρωπος τον αιματοκρίτη σου.

(λουλούδια και σοκολάτες, έτσι χωρίς λόγο, είμαι στις  καλές μου).

 

3 Comments

Filed under Ann Arbor story

3 responses to “εθνικ φουντ

  1. natalia

    Γιώτα έχεις δοκιμάσει μπουρίτος? Εχω ακούσει οτι η αυθεντική Μεξικάνικη κουζίνα διαφέρει πολύ απο τα Tex-Mex εδώ, και τα μπουρίτος εκεί είναι το κάτι αλλο!

  2. να σου πω την αλήθεια, δεν είχα φάει μεξικάνικο στην Ελλάδα για να μπορώ να το συγκρίνω, αλλά τα μπουρίτος εδώ είναι ΤΕΛΕΙΑ!
    Αχ, μου άνοιξες την όρεξη τώρα και πού να τρέχωωωωω.

  3. natalia

    Εγώ την πρώτη φορά που άκουσα γι’αυτά ήταν στο Beverly Hills, και λόγω του οτι πάντα είμαι ανοιχτή,σε νέες γευστικές εμπειρίες,αποφάσισα να τα δοκιμάσω. Ελπίζω κάποια στιγμή να συμβεί και στο ίδιο το Μεξικό, ή ακόμα καλύτερα στην γειτονική Καλιφόρνια!

Leave a Reply

