καλό μήνα λέμε

εντάξει θα σου τα πω όλα αυτά που σκέφτομαι για τον Αύγουστο και ας γίνω γραφικιά, είναι ο μήνας μου λέμε, ο μήνας που έχω γιορτή και γενέθλια και κάνω πάρτι και όλοι με κακομαθαίνουν, ο μήνας που έκλεινε το γραφείο και φτιάχναμε βαλίτσες μέσα στην νύχτα για να φύγουμε την επόμενη μέρα πρωί πρωί, να μην χαθεί ούτε μια ώρα από την άδεια, ο μήνας που ο μπαμπάς μου γυρνούσε  φορτωμένος σύκα και σταφύλια από το αμπέλι του και με μεγάλη περηφάνεια μου διάλεγε “τα καλύτερα”, ο τελευταίος μήνας του καλοκαιριού που σε κάνει να τον ζεις με ελάχιστο ύπνο μήπως και μπορέσεις να στριμώξεις περισσότερα πράγματα μέχρι το deadline, ξέρεις ποιο είναι αυτό, δεν θα το πω, αλλά η λέξη κλειδί είναι “επιστροφή”.

Καλό μήνα φίλη, φέτος δεν θα κατέβω από το πλοίο να σε βρω να με περιμένεις κουνώντας τα χέρια σου ψηλά, ούτε θα γιορτάσουμε τα γενέθλιά μου με μια τούρτα-έκπληξη και τα πιο ωραία παπούτσια από αυτό το μαγαζί στην Ερμούπολη που ανακήρυξα σε προσωπικό παράδεισο, αλλά δεν γκρινιάζω, είμαστε καλά εδώ, λίγα φρεσκοκομμένα σύκα να είχα και θα μπορούσα να ξεχάσω την νοσταλγία μου.

2 Comments

Filed under Homesickness and other maladies

2 responses to “καλό μήνα λέμε

  1. JuliaL

    Γιωτάκι καλός ο παράδεισος αλλά κάποια πράγματα από την Ελλαδίτσα αναντικατάστατα ε;

Leave a Reply

