χολιντέι ιν

έχεις πάει διακοπές φίλη, είδα τις σαγιονάρες σου στο ίνσταγκραμ με φόντο την θάλασσα και έναν βασιλικό δίπλα, το αξίζεις όμως μετά από απανωτά κλεισίματα τευχών, θα σου πάρει μέρες να ηρεμήσεις και να μην πετάγεσαι πάνω αγχωμένη πως κάτι ξεχνάς (γνωστό και ως σύνδρομο των πανελληνίων), αλλά αξίζει τον κόπο, γιατί όταν το καταφέρεις και η μεγαλύτερη έννοια σου γίνει να μην ξεχάσεις να ποτίσεις τον βασιλικό, θα ξέρεις ότι κάνεις Διακοπές. Υπέρτατο τεστ: το ξεφορτισμένο τηλέφωνο. Για μέρες.

Ποιος θα μας το έλεγε, όμως, ότι στα 30 θα ήμασταν κι εμείς αυτοί οι αγχωμένοι τύποι με τις λίστες εκρεμοτήτων και την ανάγκη να κρατήσει η μέρα πάνω από 24 ώρες για να τα προλάβουμε όλα. Εγώ το έσκασα φίλη, προτίμησα την φτώχεια του freelancer για να έχω την ησυχία μου, για να μην χτυπήσω ποτέ ξανά το χέρι (ή το κεφάλι) μου πάνω στην πόρτα του ηλεκτρικού που αρνείται πεισματικά να κλείσει για να πάμε στα γραφεία μας, παρά μένει ανοιχτή και ο συρμός ακίνητος για 25′ χωρίς ποτέ κανείς να σου εξηγεί το γιατί. Να, δεν έμαθα ποτέ να χειρίζομαι αυτό το άγχος, γινόμουν έξαλλη σου λέω, κι έτσι τα μάζεψα κι έφυγα, για ένα μέρος όπου οι πόρτες ανοιγοκλείνουν με πρόγραμμα και το γραφείο μου είναι ένα στρογγυλό τραπεζάκι του γωνιακού καφέ.

Τώρα, όταν το σκάμε με τον Mr. Right για την παραλία, δεν μου παίρνει πάνω από 30” να μπω σε mode Διακοπών, το κινητό μου θάβεται στην άμμο ξεχασμένο και είμαι σίγουρη πως δεν έχω ξεχάσει τίποτα, παρά μόνο να σου ευχηθώ να περάσεις καλά στο εξοχικό, ελπίζω στα επόμενα καλοκαίρια να βρεθούμε μαζί, δίπλα δίπλα, να βγάζουμε φωτογραφίες τα πατουσάκια μας, τάχα για το καλτ του θέματος, αλλά να το διασκεδάζουμε κιόλας, σαν αυτές τις άλλες φωτογραφίες που βγάζαμε με το χέρι ψηλά και τις γκριμάτσες, άντε ρε μου λείπεις πάλι.

 

 

 

Leave a comment

Filed under Homesickness and other maladies

Leave a Reply

