fantastic 4

αν έχεις παντρευτεί αμερικάνο την 11η Σεπτεμβρίου, ξέρεις πως το σόι του δεν θα ξεχάσει ποτέ την ημερομηνία. Δεν την διαλέξαμε εμείς να σου πω την αλήθεια, το δημαρχείο Ηρακλείου μας την πρότεινε και την πήραμε. Μου αρέσει το αμερικάνικο σόι μου πάντως, στέλνουν κάρτες ανελλιπώς κάθε χρόνο, γενέθλια, επέτειοι, τίποτα δεν ξεχνάνε, τυπικοί οι αγαπούληδες, κι οι παππούδες χώνουν πάντα και ένα τσεκ μέσα, μερικά πράγματα δεν αλλάζουν σε όποια ήπειρο και να πας.

Το ελληνικό σόι πάλι με το ζόρι τον θυμάται αυτόν το γάμο, δεν ήταν και “κανονικός” σύμφωνα με την μαμά μου, δηλαδή δεν τον ευλόγησε ο χοντρός μουσάτος με το μαύρο κιμονό στην εκκλησία, οπότε είναι μισο-γάμος, δεν μας λέει και τίποτα τραυματικό το 9/11, εύκολα περνάει στην αφάνεια, έχουν κόψει και τις κάρτες εδώ και χρόνια, στενοχωριέμαι λίγο, μου αρέσει αυτό το oldschool με τον γραφικό χαρακτήρα.

Εμείς πάλι δεν το ξεχνάμε ποτέ, 4 χρόνια είναι αυτά, “πώς περνάει ο καιρός” θα πεις τώρα εσύ και θα κουνήσεις το κεφάλι με απλανές βλέμμα ποιοτικού τραγουδιστή στην αφίσσα του έξω από τα μπουζούκια, “περνάει γρήγορα” θα σου απαντήσω κι εγώ, ειδικά αν είσαι ευτυχισμένος.

9 Comments

Filed under Mr. Right

9 responses to “fantastic 4

  1. Happy anniversary! Το ελληνικό φαν κλαμπ σου ΠΑΝΤΑ θα πίνει ένα χρωματιστό κοκτέιλ για το γάμο σας. Εγώ στο τσακίρ κέφι θα τα κάνω δύο!

  2. xanoum epeteio tou xronou sto vosporo skeftomai kai trelainomai….

  3. Τι κουκλιά που είστε!
    Να φτάσετε και στην αδαμάντινη επέτειο και να κοιτάζεστε με τόση αγάπη!

  4. natalia

    Nα είστε πάντα ερωτευμένοι όπως τώρα, και να εξακολουθήτε να μένετε δίπλα ο ενας στον άλλον, στα καλά αλλά και στα δύσκολα.

    • αυτό ξαναπές το! Και δεν έχεις δει δύσκολα σε μια σχέση, αν δεν περάσεις μετακόμιση και μετανάστευση. Αλλά, αφού είμαστε ακόμα μαζί, τίποτε δεν πρόκειται να μας χωρίσει!🙂

  5. marianna

    Ειστε υπεροχοι, να τις εκατονταπλασιασετε τις επετειους σας!! (που ξες, μπορει να προχωρησει τοσο η επιστημη και να γινουμε αιωνοβιοι!!) Οταν πετυχα κατα τυχη το μπλογκ σου σε μια πολυ δυσκολη περιοδο για μενα, πριν 2 χρονια, ευχηθηκα κι εγω να βρω τον Μιστερ Ραιτ μου, και εσυ μου το ειχες ευχηθει. Τελικα τον βρηκα, τρεμω μην τον χασω (μερικες φοβιες δεν αλλαζουν ποτε :Ρ) και ευχομαι την ιδια ευτυχια σε ολον τον κοσμο!! Βεβαια επειδη στο Ελλαντα ειτε εισαι ανεργος ειτε δουλευεις 15ωρα εχουμε να βγουμε για καφε κανα μηνα :Ρ γιατι ειμαστε παντα πτωματα και μας χωριζουν και 17 χιλιομετρα με 3 ΜΜΜ ενδιαμεσα, αλλα ευγνωμονω την τυχη μου, εχω περασει δυσκολα και εκτιμω αυτο το βλεμμα που βλεπω στην ανωτερω φωτο!! Ειναι το ιδιο που εχουν και οι δικες μας! (μονο που εγω δεν εχω το τελειο στυλ που εχεις εσυ, αλλα οκ)

  6. Αχ, ρε σ’ ευχαριστούμε! Ελπίζω να έχετε κι εσείς πάντα αυτό το βλέμμα (και τα χαζά χαμόγελα, μην ξεχνιόμαστε) και όλα τα εμπόδια θα ξεπεραστούν!😀

Leave a Reply

