Ποιον είπες Ann Arborite;

εντάξει, μην μου δίνεις σημασία που τη μία γκρινιάζω για την ζέστη και την άλλη για το κρύο, αγνόησε την μουρμούρα μου για τον καιρό, ξεκινώντας τον τρίτο μας χρόνο στο Ann Arbor, με ένα Σάββατο που γέμισε η βιβλιοθήκη μικροσκοπικούς Darth Vader για να τιμήσουν την μέρα του Star Wars Reads, και με τους φίλους από το Fiction Writers Review να συνδιοργανώνουν ένα συμπόσιο στο Ράκαμ με την ευκαιρία του State of the Book, και όλα αυτά με φόντο τα δέντρα που γίνονται σιγά σιγά κόκκινα, πορτοκαλί και φούξια δημιουργώντας ένα τέτοιο θέαμα που δεν ξέρω πώς να στο περιγράψω φίλη, νομίζω πως θα το αδικήσω, πρέπει να έρθεις να το δεις δεν υπάρχει άλλος τρόπος, είναι σαν να ζεις μέσα σε καρτ ποστάλ, και μέσα σε όλα αυτά ανοίγω το τοπικό free press με τα τέλεια εξώφυλλα και διαβάζω για τις διάφορες συναυλίες και εκδηλώσεις που ετοιμάζονται για το Halloween και να μωρέ, πώς να στο πω, την ξαναγαπάω από την αρχή αυτήν την πόλη που είναι το σπίτι μου πια, κάνω γαργάρα όλες τις μεγάλες δηλώσεις περί καιρικών συνθηκών και επιβίωσης και καταλαβαίνω γιατί την ψηφίζουν ξανά και ξανά στις λίστες με τις καλύτερες πόλεις να ζεις και να εργάζεσαι. Να έβρισκα μόνο πιο εύκολα ίον αμυγδάλου εδώ, και όλα τα ήταν ιδανικά.

6 Comments

Filed under Ann Arbor story

6 responses to “Ποιον είπες Ann Arborite;

  1. Πιτογύρα εκεί πέρα έχετε; Μπουγάτσες; Ψάρια; Γιατί εδώ δεν έχουμε. Κι ας είναι λατρεία το μέρος.

  2. Ναι, σε όλα τα παραπάνω, μάλλον γιατί έχουμε και πολλούς Έλληνες λόγω Greektown στο Detroit. ΑΛΛΑ, θα το πω κι ας φανώ γραφική, τίποτα δεν είναι τόσο νόστιμο όπως αυτά που βρίσκουμε στην Ελλάδα (με ύφος “σαν την Χαλκιδική πουθενά”). Μόνο αυτές οι ίον μου δυσκολεύουν την ζωή. Και οι σοκοφρέτες. Α, και τα παξιμάδια για ντάκο. Σταματάω εδώ γιατί δεν είμαστε ν’ αρχίσουμε τις λιγούρες βραδιάτικο!

  3. Μαγδαληνή

    Επειδή μου αρέσει πολύ το blog σου (και το μαμαδο-blog επίσης) και επειδή είμαι και εγώ σοκολατοεθισμένη μετανάστρια σε πόλη με ακόμα λιγότερους Έλληνες, ένα δωράκι για σένα και το φασολάκι σου: http://www.greekshops.com/search.aspx?keyword=ION

    Καλή απόλαυση🙂

    (ψάξε λίγο, νομίζω πως έχουν και παξιμάδια)

  4. Να σου στείλουμε τότε..😛
    την καλησπέρα μου Γιώτα μου..καλό βράδυ να έχεις!!

Leave a Reply

