μέρες ευχαριστιών

thanksgiving αύριο φίλη, η μέρα που κάνουμε ένα διάλειμμα από την γκρίνια και το άγχος να μετρήσουμε όλα όσα μας κάνουν ευτυχισμένους καθώς καταβροχθίζουμε γλυκοπατάτες με γκρέιβι. Κανονικά θα έπρεπε να προσθέσω και γαλοπούλα στη λίστα της κραιπάλης, αλλά όπως θυμάσαι, πέρσι γιορτάσαμε με παστίτσιο και φέτος το βλέπω να ξεαφαντώνουμε με κράκερς και τυρί, λόγω της καινούργιας άφιξης που δεν μας αφήνει και πολύ χρόνο για μαγείρεμα.

στις δικές μου ευχαριστίες πάντως, φέτος έχουν περίοπτη θέση οι Φίλοι, αυτοί που μας κουβάλησαν δείπνα και groceries και ζεστές pecan pies, η φίλη που σκέφτηκε να μου κάνει δώρο ένα μασάζ στον παράδεισο με το όνομα Relax Station,  η άλλη φίλη που μας έκανε ντελίβερι σπιτικά σουτζουκάκια, ο φίλος που έφερε espresso beans καλυμμένα με σοκολάτα για να γιορτάσω το γεγονός ότι θα πιω καφέ στο προσεχές μέλλον. Και ξέρεις πόσο μου λείπουν οι δικοί μου στην Ελλάδα, αλλά αυτές τις μέρες νιώθω πολύ τυχερή που μέσα σε δύο χρόνια και κάτι ψιλά βρήκα τόσο καλούς φίλους εδώ στο Μίσιγκαν. Και, ναι, αυτό μπορώ να το γιορτάσω ακόμα και με κράκερς και τυρί.

3 Comments

Filed under Friends connection

3 responses to “μέρες ευχαριστιών

  1. αχ,να ήμουν κι εγώ εκεί, να έφερνα ζεστό κρασί με κανέλα, ντολμαδάκια, κλπ κλπ!

  2. καλά, δεν ξέρεις ΠΟΣΟ θα ήθελα να ήσουν εδώ. Όχι μόνο για τα ντολμαδάκια.

Leave a Reply

