Friday I’m in love

Πώς μπορείς να κάνεις μια freelancer να αγαπήσει την Παρασκευή από την αρχή; Μπορείς να της κρατήσεις το μωρό και να την αφήσεις να βγει με τις φίλες της ΓΙΑ ΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΘΕΛΕΙ.

Να, αυτό το δώρο μου έκανε ο Σύζυγος απόψε και τι να σου πω φίλη, από την χαρά μου έβαλα ΚΑΙ μάσκαρα ΚΑΙ ρουζ, και ρούχα προ εγκυμοσύνης πήγα να βάλω, αλλά τα κουμπιά και τα φερμουράρ τους είχαν διαφορετική άποψη, τι να κάνουμε, we agreed to diasagree, τραβήξαμε διαφορετικούς δρόμους κι ελπίζω κάποτε να συναντηθούμε.

Βγήκα που λες στον έξω κόσμο, κι εκεί σε μια διασταύρωση με φώτα και κόσμο που γελούσε δυνατά και μαγαζιά και βιτρίνες, ένιωσα έτοιμη ν’ αρχίσω ένα χορευτικό στην μέση του δρόμου και να συγχρονιστούν μετά και οι άλλοι και να ξεφαντώσουμε με τα χέρια ψηλά τύπου μπόλιγουντ, τινάζοντας μεταξωτά φουλάρια στις φιγούρες μας και με μια βροχή από γκλίτερ και πυροτεχνήματα στο background.

Η συνάντηση κορυφής έλαβε χώρα στο Vellum, το καινούργιο αγαπημένο μέρος, αυτό που θα σε πάω όταν μου έρθεις για να δοκιμάσεις το chestnut cake με ασορτί παγωτό και να καταλάβεις πως η ζωή σου δεν θα είναι ποτέ ξανά η ίδια.

Το ηθικό δίδαγμα του sugar high μου είναι ότι είμαι καλύτερη μητέρα αν με βγάλεις για λίγο έξω και με αερίσεις, να, όταν επέστρεψα ο Μικρός Άνθρωπος είχε νεύρα, αλλά εγώ είχα απωθέματα σοκολάτας από την γαρνιτούρα στο αίμα μου και στο ορκίζομαι, ποτέ δεν τον έχω ταχταρίσει με τόση χαρά. Ναι, ακόμα και πάνω στην yoga ball που σου πεθαίνει την πλάτη.

Για το καλό του παιδιού λοιπόν, λέω να το επαναλαμβάνω κάθε εβδομάδα.

9 Comments

Filed under Ann Arbor story, The maternity leave

9 responses to “Friday I’m in love

  1. Y

    Σου δίνει τεράστια δύναμη μια βόλτα με γυναικοπαρέα τελικά. Εμείς το έχουμε καθιερώσει τουλάχιστον μια φορά το μήνα και καφεδάκια τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα. Έχουμε γλυκαθεί τόσο πολύ που τώρα κανονίζουμε και διήμερη απόδραση.Είναι σημαντικό να μην ξεχνάμε και την γυναικεία μας φύση. Είμαστε και γυναίκεςόχι μόνο μαμάδες μην το ξεχνάμε, Χάρηκα που σε βρήκα. Θα τα λέμε. Φιλιά από Χανιά

    • Χουρέι για την απόδραση και τα θερμά μου συγχαρητήρια! Να μου πεις πώς πήγε να το μεθοδεύσω κι εγώ!
      Κι εγώ χάρηκα που με βρήκες, να έρχεσαι να τα λέμε!

  2. ντινα

    Αχ κ να ξερες πόσο σε καταλαβαίνω…εγώ κ με συγκεκριμένη ώρα επιστροφής αισθάνομαι το ίδιο..αφού στους ελάχιστους χριστουγεννιάτικους καφέδες κυκλοφορούσα μ κόκκινο κραγιόν(κ μπαλαρίνες,τα ψιλοτακουνα τα χω ξεχάσει από πέρυσι…!!!!)

    • Ναι, ναι, ναι, το κόκκινο κραγιόν είναι η επόμενη φιλοδοξία μου, πού θα μου πάει θα τα καταφέρω πριν την έξοδο!
      Αναρωτιέμαι πότε ξαναφοράμε ψηλοτάκουνα, θα κάνω γκάλοπ σε “παλιές”.

      • ντινα

        όταν θα πάει γυμνάσιο?????? ;-Ρ Εγώ προς το παρόν θα ξαναφορέσω τα αθλητικά, ο σύζυγος ετοιμάζει low budget τουρνέ στις ευρωπαικές πρωτεύουσες αμέσως μετά τη βάφτιση/θρησκευτικό γάμο…Πειράζει που δεν θέλω ν αφήσω το μπογαλάκι μου για μία ολόκληρη βδομάδα?????

  3. writersblokc

    Εγώ τώρα ο καψερός τι συμβουλή να δώσω;:/ Θα πω μόνο ένα μεγάλο μπράβο στον Σύζυγο – δε του λες να ξεκινήσει κι αυτός το δικό του blog? Και μετά να το κάνετε βιβλίο με τίτλο Parenthood: the real two sides of the story. Εγώ θα σας το σχεδιάσω!
    Καλές βόλτες και καλή συνέχεια.

    • Χα! Καλή ιδέα! Θα τον κάνω guest writer εδώ, να μας λέει την δική του πλευρά (φοβάμαι τι θα διαβάσω στο post “όσο εσύ χαιρόσουν”).
      Καλή χρονιά κιόλας (δεν τα είπαμε).

  4. marianna

    Χαχα ελιωσα writersblokc!! Εγω παλι ως αμετανοητη φεμινιστρια σαφως και ειμαι υπερ των γυναικειων εξοδων αλλα ελπιζω οτι συνεχιζεις και γραφεις και επαγγελματικα, ετσι δεν ειναι? Please πες ναι, μην μου χαλασεις την ελπιδα οτι η γυναικα μπορει να ειναι επαγγελματιας και μετα το παιδι!!
    ΥΓ: Αν γραφεις κα ιτο ξερουν ολοι εκτος απο μενα φοργκιβ μι, τρεχω σαν το Βεγγο και σ εχω χασει τωρα τελευταια.

    • Καλέ ναι, όχι μόνο συνεχίζω να γράφω, αλλά άρχισα και καινούργια συνεργασία με το BHMADonna. Το μωρό δεν σε εμποδίζει σε τίποτα. Και σκέψου ότι εμείς εδώ δεν έχουμε παππούδες και λοιπούς συγγενείς για babysitting. Όλα γίνονται!

Leave a Reply

