καλή άνοιξη vol.II

η μέρα που βλέπεις το πρώτο σου λουλούδι εδώ στην χιονισμένη βόρεια αμερική είναι η μέρα που θυμάσαι πιο έντονα όλο τον χρόνο. Μπήκα ξέπνοη στο σπίτι να το ανακοινώσω, σαν 10χρονο που έχει αναλύψει τουλάχιστον έναν μονόκερο να καλπάζει στον κήπο του, και όλα αυτά για ένα κακόμοιρο λουλουδάκι που παρατήρησα στην άκρη ενός φράχτη.

εσύ τώρα που με ξέρεις, γελάς δυνατά που μιλάω για λουλούδια και άλλα τέτοια σχετικά με την φύση, μπορεί να έχω αγγίξει και τα όριά μας στον χιπισμό φίλη, δεν ήμασταν έτσι εμείς, που είναι εκείνες οι παλιές εποχέεεεεες (λέει με ύφος γέρου) τόοοοοτε που ήμασταν παιδιά με χτυπημένα γόνατα και αθώα βλέμματα που ξεχώριζαν πράσινο μόνο ανάμεσα στις ρωγμές του πεζοδρομίου. Και να που μπορώ ν’ αναγνωρίσω και τους καρδινάλιους πια, αχ, θυμάσαι πόσο είχα κοροϊδέψει τις αμερικάνες που ξέραν από πουλιά, αλλά άμα έχεις περάσει έναν χειμώνα με τα κρα κρα των κορακιών, γίνεται ειδική την άνοιξη, ακούς κελάηδισμα και έχεις το app που αναγνωρίζει την συνομοταξία, άσε, άσε άλλο άνθρωπο με έκανε η ζωή σ’ αυτό το κλίμα.

και πάνω που ανέβηκε ο κέλσιος στα +, είδα και το πρώτο ξεμανίκωτο παιδάκι να επιστρέφει από το σχολείο, τι τέρατα μεγαλώνουν εδώ στο μίσιγκαν, χαλασμένος ο διακόπτης κρύο-ζέστη, με το που χτυπήσει άνω του μηδενός αυτά ιδρωκοπούν και ξεγυμνώνονται. Άραγε έναν τέτοιο μεγαλώνω κι εγώ; Αμ, δε που θα τον αφήσω να χοροπηδάει στις λιμνούλες από το λιωμένο χιόνι με κοντομάνικα, από πίσω θα τρέχω με το πουλόβερ, να μου το θυμηθείς, μετά την φωτογραφία της Ελληνίδας Μάνας μπροστά στη Βουλή που έτρεξε να ντύσει τον Επαναστάτη, θα γίνει viral και η φωτογραφία της Ελληνίδας Μάνας Μετανάστριας.

ήρθε επίσημα η άνοιξη φίλη, και ξέρεις πώς χαίρονται εδώ με κάτι τέτοια, βγαίνουν όλοι και χορεύουν στους δρόμους, όλο κάτι γιορτές και φεστιβάλ και συναυλίες χρησιμοποιούν σαν δικαιολογία, αλλά ο πραγματικός λόγος είναι πως έχει ζεσταθεί επιτέλους το κοκαλάκι τους.

έρχεται και ο David Sedaris επίσκεψη, έχω ήδη στρωθεί και τον περιμένω, την τελευταία φορά που τον άκουσα ήμουν στην ελληνοαμερικάνικη ένωση στην Αθήνα και του ζήτησα να μου υπογράψει ένα άρθρο του στον New Yorker που μόλις είχε κυκλοφορήσει και το έχω ακόμα, αφιέρωση και σκιτσάκι και την ανάμνηση μιας γρήγορης κουβέντας, πόσο τον αγαπώ ΠΟΣΟ. Θέλω να του πω για όλα αυτά τα απογεύματα που ακούω τα audiobooks του καθώς σπρώχνω το καροτσάκι στα πάρκα και γελάω μόνη μου δυνατά, μερικές φορές είναι το highlight της ημέρας μου, το μωρό κοιμάται μακαρίως κι εγώ περικυκλώνω τετράγωνα με τ’ ακουστικά στ’ αυτιά, ναι, πλέον χαίρομαι μ’ αυτά τα μικρά πράγματα, τι να κάνουμε, δεν έχω ζωή, τα είπαμε αυτά.

5 Comments

Filed under Ann Arbor story, City girl going rural.

5 responses to “καλή άνοιξη vol.II

  1. Μαγδαληνή

    Αγαπημένος ο Sedaris, τον είχα ακούσει εδώ στη Santa Cruz (μη με μισήσεις, αλλά εδώ λουλούδια έχει year round) και ηταν απολαυστικός. Έκατσα στην ουρά να πάρω αφιέρωση στο ‘me talk pretty one day’ αλλά ήταν μεγάλη (η ουρά) και η babysitter μας περίμενε σπίτι… Ελπίζω εκεί να έχετε λιγότερους fans, ή, όταν μυριστείς πως τελειώνει το event να βγεις για να πιάσεις καλή σειρά!

    Όσο για το Ελληνίδα μετανάστρια μάνα, σε νιώθω – μπαίνοντας σε μία τάξη προνηπίου με 18 παιδάκια μπορεί κάποιος πολύ εύκολα να εντοπίσει το βλαστάρι μου μετρώντας τον αριθμό layers που φοράει😀

    Καλή άνοιξη!

    • Χαχαχα, δεν το είχα σκεφτεί ότι στο σχολείο θα κάνει μπαμ ο γόνος της ελληνίδας μάνας!
      Πρέπει να σου πω ότι ήρθε η άνοιξη κι εδώ, είδαμε μέχρι και ΦΥΛΛΑ σε κάποια δέντρα, ανάμεσα σε όλα αυτά τα ξερά κλαδιά. Μεγάλες προόδους λέμε. Εντάξει, άντε το παραδέχομαι, σε μισώ λίγο που ζεις στην Καλιφόρνια, αλλά μην το πάρεις προσωπικά, είναι από ζήλια. Και νοσταλγία για τους φοίνικες στο background.

  2. Molly Andrianou

    Να σου ζηηησει εγω πάντως θυμάμαι και δε θα ξεχάσω ποτε το πετά Γιωτα τη κυλοτα.Φιλια Ελπιζω να σε δώ όταν έρθεις.

  3. writersblokc

    Έχεις καταλάβει ότι έχω αρχίσει πάλι τα ετερογχρονισμένα πάλι, έτσι; Πότε έγινε αυτό με τον Sedaris κι έχω ζηλέψει τόσο. Δε ξέρω αν θα ήθελα ποτέ να τον συναντήσω γιατί αν είναι σε μέρα που δεν είναι στις καλές του θα μου χαλάσει την αψεγιάδαστη εικόνα που έχω για εκείνον. Τον είδες τελικά; Πάντα το’χα απορία, όταν πάει επισκέψεις τι κάνει, διαβάζει τα βιβλία του;

Leave a Reply

