ανοιχτές βαλίτσες

η στοίβα των “θέλω” είναι περίπου δύο ορόφους πιο ψηλή από την στοίβα των “πρέπει”. Και καμία από αυτές δεν χωράει στη βαλίτσα.

αυτό το αστείο με το υπέρβαρο πρέπει να σταματήσει κάποτε, τι θα πει “μέχρι 20 κιλά” κύριε εϊτζίαν μου; Και τα βιβλία μου; Και τα περιοδικά; Κι αυτές οι πλατφόρμες με τον ξύλινο πάτο που δεν τις λες και πούπουλο;

ένας χρόνος από την ζωή μου που πρέπει να χωρέσει σ’ αυτή τη ρημαδοβαλίτσα και πάλι, μόνο που τώρα στριμώχνω και μικροσκοπικά t-shirt στις γωνίες κι ένα μωρουδίστικο τζιν μπουφάν που με κάνει να γελάω κάθε φορά που το βλέπω. Μυθιστορήματα  με καταρραμένους έρωτες και pop-up βιβλία με κροκόδειλους που παίζουν κρυφτό, μάσκες αναδόμησης και μουσικά κουτιά, μια καμηλοπάρδαλη που βγάζει τη γλώσσα της κοροϊδευτικά. Αν στέλναμε την βαλίτσα αυτή στο διάστημα θα φαινόταν ότι οι γήινοι ζουν σε απόλυτα σουρεαλιστική καθημερινότητα.

αλλά δεν με νοιάζει τίποτα, πάμε στην Κωνσταντινούπολη για ένα χρόνο σου λέω, λα-λα-λα-λα-λα, δες εδώ τι ωραία που είχαμε περάσει πριν κανά δυο καλοκαίρια και φτιάξε κι εσύ βαλίτσα να μας επισκεφτείς.

samsonite-luggage

9 Comments

Filed under Istanbul story, Traveling around the world

9 responses to “ανοιχτές βαλίτσες

  1. Molly Andrianou

    polla sourta ferta kyria Giota mou

  2. Δε θα γυρίσεις φέτος στο Ann Arbor? γλιτώσες ΤΟΝ Xειμώνα;
    Εγω εδώ στη Σκανδιναβια θα τον ζησω για πρώτη φορα!!

    • άντε σιδεροκέφαλη! Ο χειμώνας μια χαρά παλεύεται, αρκεί να έχεις τα σωστά παπούτσια και να μην γλιστράς στον πάγο –θεέ μου, πού έφτασα, να δίνω και συμβουλές επιβίωσης για τα χιόνια!
      Τον γλιτώνω τον χειμώνα της Β. Αμερικής, αλλά και στην Πόλη το έχει το κρυάκι του, μην νομίζεις.

  3. Nassia

    Πόσο τυχερή είσαι?Έναν ολόκληρο χρόνο στην Πόλη!Πόσο θα έχουν χαρεί οι γόνεις σου?!
    Πόσο χαίρομαι εγώ που είδα σχόλιο της Μόλυ στο άρθρο σου. Μεγάλωσα με τα editorials της και δεν την αλλάζω.Τότε το Cosmo είχε άλλη αίγλη ή μπορεί και τώρα την ιδια να έχει απλά εγώ μεγάλωσα!

  4. Καλά ταξίδια Γιώτα! Με ανατολίτικα αρώματα και πιο κοντά στο “σπίτι” της Ελλάδας αυτή τη φορά! Εμάς οι βαλίτσες γεμίζουν και αδειάζουν σε φρενήρεις ρυθμούς, δεν διπλώνουμε και ξεδιπλώνουμε για τρεις, βλέπεις, ούτε καν για δύο! Η αυτονομία όσο διαρκεί καλό είναι να απολαμβάνεται, σωστά? Η δική σας είναι ξέχειλη από τρυφερότητα και “θέλω” και “πρέπει”, είμαι σίγουρη, όλα θα τα χωρέσετε! Όσο για το σουρεάλ, καλύτερα θα το ξέρουν οι “irreal” εξωγήινοι οι όπως τους φανταζόμαστε…

  5. Molly Andrianou

    Σου εύχομαι έναν υπέροχο χειμώνα στη Πόλη.Τη μαγική.Κανε βόλτες στα τείχη και θυμησου το Βυζάντιο ειναι η καινούργια μανία μου.Αλλα αγναντεψε και το Βοσπορο και τις αγορές και την Ανατολή που τόσο μισεί η Νασια μας.Ελπιζω νασαι καλα και να ζεις τη ζωη που θέλεις γιατι όλες εσάς τα κορίτσοπουλα μου πάντα σας έχω βαθειά στη καρδιά μου και θέλω να ζήσετε όπως σας αξίζει.Φιλια στοαγορακι σου.Καποια στιγμή θα βρεθούμε.

Leave a Reply

