αυτό είναι ένα γρήγορο email

είχαμε υποσχεθεί ότι δεν θα χαθούμε έτσι, ότι δεν θα τεμπελιάσουμε, ότι αυτή τη φορά θα κάνουμε κάτι με συνέπεια. Αλλά τα γράμματα και τα πακέτα αραίωσαν, το skype έκλεισε και τα περισσότερα emails μας ξεκινάνε με την απολογητική εισαγωγή “αυτό είναι ένα γρήγορο email” και τελειώνουν με την υπόσχεση του πιο αναλυτικού με τα νέα που δεν έρχονται ποτέ.

Αυτό είναι ένα πολύ γρήγορο email, σε έχω πάντα με αστεράκι δίπλα, σ’ αυτά που επείγουν και θέλω να απαντήσω, αλλά δεν προλαβαίνω, κι έτσι γράφω ένα βιαστικό σημείωμα να ξέρεις ότι σε σκέφτομαι και μου λείπεις, αλλά πρέπει να τελειώσω κι αυτήν την επιμέλεια μέσα στις επόμενες δύο ώρες. Ή τουλάχιστον αυτή είναι η επισημη δικαιολογία. Η ουσία όμως είναι ότι έχεις χάσει τόσα μικρά κομμάτια της καθημερινότητάς μου που τώρα χρειάζονται πολλές εξηγήσεις πριν σου περιγράψω το αστείο περιστατικό που θέλω. Δεν ξέρεις κανέναν από τους κανούργιους φίλους μου, δεν έχεις δει κανένα από τα καινούργια στέκια μου, οι φωτογραφίες αδικούν το πάρκο που πηγαίνω κάθε απόγευμα με τον Μικρό Άνθρωπο. Στη ζωή που χτίζω εδώ και πέντε χρόνια δεν είσαι πια παρούσα.

Ναι, πέντε χρόνια μετανάστευσης κλείσαμε φέτος το καλοκαίρι, αυτό το καλοκαίρι που δεν ήρθαμε στην Ελλάδα για διακοπές, αυτό το καλοκαίρι που είμαι πάλι έγκυος και λιγουρεύομαι ΙΟΝ σοκολάτες και κουλούρια Θεσσαλονίκης.

(αυτό είναι ένα γρήγορο post, θα σου γράψω πιο αναλυτικά άλλη μέρα, θα περάσει ακόμα ένας χρόνος πριν σε δω, ελπίζω να σε βρω στην Αθήνα το 2016, γιατί οι περισσότεροι φίλοι μας έφυγαν πια.)

IMG_1826

7 Comments

Filed under Uncategorized

7 responses to “αυτό είναι ένα γρήγορο email

  1. sofia

    *Αυτό είναι ένα γρήγορο εγκεφαλικό

    Έγραψες ξανά και είσαι και έγκυος!! Γιωτααααα. Που είσαι μας έλειψες πολύ!! Δε γράφεις πια αλλά δεν πειράζει πάλι σε αγαπάμε. Φιλιά πολλά!

  2. ντινα

    χαρά στο κουράγιο σου με την εγκυμοσύνη..!!!.Ο Μικρος Ανθρωπος είναι συνομήλικος με την κόρη μου αλλά με την καμία δε σκέφτομαι για δεύτερο….Καλή συνέχεια στη ζωή σου, να θυμάσαι ότι στην Ελλάδα των over qualified ανέργων (από σήμερα είμαι μία από αυτούς, θα κάνω καιρό να συνέλθω από το σοκ!!!) υπάρχει πολύς κόσμος που σε διαβάζει,έστω κ αν γράφεις σπάνια πλέον!!!!

  3. Molly Andrianou Tsirigaki

    γιωτα μου αγαπημενη ειμαι τοσο ευτυχισμενη για σενα φανταζομαι αυτο το μειλ απευθυνεται σε ολες τις φιλες σου και γω το πηρα προσωπικα.Και χαρηκα .Ας ειναι οτι θελει .Εγω νομιζω οτι το εγραψες σε μενα.Εγω παλι ειμαι μεσα στο καυσωνα της Νεας Υορκης αντι να λοιαζομαι και να ξακουραζομαι στη Μυκονο και τρεχω στο bed bath and beyond και στο grate and barrel και οπου αλλου και φτιαχνω το σπιτι του Νικολα.Εκεινος ειναι πια 23 χρονων τελιωσε το πανεπιστημιο και βρηκε δουλεια.Ακριβως οπως και συ και η Σολερο.Και ειναι πολυ περηφανη οπως ημουν και εξακολουθω και ειμαι και για σας.
    ελπιζω καποια στιγμη πριν γινω αφανταστα γρια γιατι κοντευω να τα πουμε.
    σ αγαπω και σε σκεφτομαι παντα.Να εισαι ευτυχισμενη
    μολλυ

    Sent from my iPad

    >

  4. Θόδωρος-Βικυ

    Σας αγαπάμε πολύ! Με το καλό να έρθει και ο νέος λεβέντης (διότι για λεβεντομάνα σε κόβω) που θα κάνει τον μικρό άνθρωπο να φαίνεται μεγάλος!

  5. Angeliki

    Γράφεις πολυ όμορφα και τοσο οικεία! Ο συνδυασμός ταλέντου και ευτυχίας ειναι ακαταμάχητος παντα!!

  6. tania

    μου έλειψες πάρα πολύ. συγγνώμη για την οικειότητα, δεν γνωριζόμαστε αν και νιώθω σα να ξέρω ένα μικρό κομμάτι της ζωής σου. διακρίνω μια μικρή θλίψη και σε αυτή την ανάρτηση και στην προηγούμενη παρά το μεγάλο χρονικό διάστημα που μεσολάβησε.ελπίζω η ζωή σου να είναι ακόμα καλύτερη απ ‘οσο είχες ποτέ ονειρευτεί. σε φιλώ πολυ και περιμένω και άλλα νέα.. ό,τι αισθάνεσαι να μοιραστείς μαζί μας

Leave a Reply

